Capitolul 8

770 33 1
                                    

Las baloanele si fug sa vad unde e Harry!
"Harry!! Unde esti?" Strig,dar nici un răspuns.
După cateva minute de căutare,ma lovesc de ceva,mai exact de cineva. Era Zayn. Ce caută aici?
"Hei! Iza!" Spune acesta in timp ce ma ridica de jos. "Esti ok?"
"Da... Sunt ok. L-ai vazut pe Harry? Adică il caut de ceva timp."
"Nu, nu l-am vazut." Răspunde repede si ...dur?
"Aa.. Ok. Eu trebuie sa plec." Ii spun.
"Umm.. Iza?!"ma striga Zayn iar eu ma întorc spre el.
"Da?" Spun.
"Ai vrea.. Stii tu.. Sa vii cu mine la cina?" Spune,iar obrajii lui sunt cuprinsi de o roseata.
"Asta suna ca o întâlnire?" Il intreb blând.
El aproba din cap.
"Sigur. Mi-ar face plăcere!" Spun si ii ofer un zâmbet sincer.
"Atunci vin sa te iau la 8?"
"La 8." Spun fara sa ma opresc din zâmbit.
"Eu.. Trebuie sa plec." Imi spune.
"Aa.. Da.. Si eu" spun si încep din nou sa il caut pe Harry. E de negăsit.. Ma întorc din nou la locul unde m-am ciocnit cu Zayn ca sa ma asigur din nou daca el nu l-a vazut pe Harry. Cand ajung acolo, aud ceva. Cand ma întorc in spate e Harry care loveste peretele cu pumnul!
"Harry,ai sa te ranesti!" Tip si încerc sa-i atrag atenția. Dar degeaba! "Harry,încetează! Ce e cu tine?" Spun.
"Ce e cu mine? Ce e cu mine, Iza?" Spune furios. "Aceasi întrebare vreau sa ti-o pun si eu!"
"Ce vrei sa spui?"
"Iza,am vazut cand Zayn te-a invitat la o întâlnire."spune. Stai,care e problema lui?
Ramân tăcută pentru ca nu stiu ce sa zic.
"De ce ai acceptat?" Spune încet si .. Stai!! Cumva i-a curs o lacrima?
"Pentru ca nu am mai fost la o întâlnire pana acuma.. Si pentru ca mi-ar face plăcere sa ies cu el." Spun si regret ultima propozitie.
"Bine. Ne mai vedem Iza." Spune si pleca. Ce a fost asta?
După ce eu,Ashley si alte cateva fete terminam de umflat baloanele si de aranjat cateva decorațiuni mergem acasa. Am decis sa plec acasa pentru ca sunt extenuata si nici nu aveam chef de scoala.
Cand am ajuns acasa, am deschis ușa si spre surprinderea mea, nici urma de Harry. Poate e la studio sau la vreun interviu.. Dar el de obicei ma anunța unde pleacă.. Poate a uitat.
Cand ma uit la ceas e 17:38. Mai am 3 ore si ma întâlnesc cu Zayn. M-am dus sa imi fac un dus,apoi m-am îmbrăcat in haine de casa si am inceput sa ma gândesc cu ce sa ma îmbrac. Este prima mea intalnire.. Si as vrea sa iasa totul perfect.
M-am decis sa ma îmbrac intr-o rochie turcoaz si cu niste pantofi negrii cu toc. La capitolul machiaj, mi-am facut ochii cu o culoare deschisă,m-am dat cu rimel si cu un ruj roșu si am aplicat putin blush pe obraji. Parul mi l-am ondulat perfect. Este ora 19:56. Cred ca Zayn trebuie sa isi facă apariția. Am decis sa cobor jos si sa il astept. După putin timp, s-a auzit un ciocanit in ușa. Cand l-am vazut pe Zayn, am inceput sa zâmbesc.
"WoW! Arati....wow!" Imi spune,iar obrajii mei deja s-au inrosit.
"Multumesc! Nici tu nu arati rău." Ii spun.
El scoate de la spate un trandafir roșu si mi-l oferă.
"Multumesc, Zayn!"
El mi-a deschis ușa de la masina si am urcat. Era o masina foarte scumpă.
"Si unde o sa mergem?" Il intreb timida.
"Este o surpriza draga Iza!"
"O." Spun surprinsă.
...
Zayn parchează masina si imi spune:
"Trebuie sa-ti pun aceasta eșarfa la ochi!"
"De ce?" Intreb.
"Este o surpriza." Imi spune si imi leagă eșarfa la ochi..
După ce m-am împiedicat de cateva ori, am ajuns la locul 'surpriza'. Am multe emoții.
Zayn imi da eșarfa jos si imi sopteste in ureche:
"Sper sa-ti placa!"
"WoW!! Ce frumos este aici!"spun. Suntem in aer liber,sub clar de luna. Zayn a pus o masa elegantă si doua scaune. Lumânările parfumate imi atrag atenția. Ma asez la masa si Zayn la fel.
"Ce frumos este aici! Mereu mi-am dorit o întâlnire de genul acesta." Spun.
"Ma bucur ca iti place."
"Niciodată nu m-am gândit ca așa va fi prima mea întâlnire." Spun emotionata.
"Este prima întâlnire?" Ma întreaba Zayn.
"Da.." Spun rusinata.
"Înseamnă ca trebuie sa te iau mai încet" spune iar eu încep sa chicotesc împreuna cu el.
Am inceput sa mâncăm.
...
După ce am mâncat ne-am întins pe o pătura.
După cateva momente de liniște,Zayn sparge liniștea:
"Iza.."
"Da?"
"Stii... De cand te-am vazut... La studio.. Am inceput sa ma îndrăgostesc de tine." Ce? Îndrăgostit? De mine? Zayn Malik? Omg!
"Si.. As vrea sa te intreb.... Daca.. Daca vrei sa fi prietena mea?" Poftim? Sa fiu prietene lui?
"Da. As vrea!" Spun emotionata.
Zayn imi Zâmbește si se apleca sa ma sărute. Cand ii ating buzele simt o electricitate între noi.
Totul era perfect pana cand......

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum