"Harry..am nevoie adevăr!" Insist.
"Iubito...nici eu nu stiu exact! Crede-ma..mereu am fost confuz,ca si tine... Ceea ce conteaza este ca suntem impreuna!" Spune si ma saruta pe frunte.
Decid sa las chestia aceasta la o parte si sa imi continui viata. Si daca nu ar fi fratele meu,ce?
Ma duc si scot hainele din pungile de cumparaturi si le asez frumos in valiza."Tu ce ai facut azi?" Il intreb pe Harry si vad ca ceasul e 20:17. Asa mult am stat la mall?!
"Mai nimica..am mers cu Niall la magazin si apropo,vezi ca a venit si Jenn!" Imi spune. In sfarsit,o fata!
"La ce camera e?" Il intreb repede si el chicoteste.
"La 332.." Imi spune si eu imediat ies pe usa.
Am urcat pe sari pana la urmatorul etaj si am bătut la usa. Usa se deschide si pe ea apare Niall doar in costum de baie. Eu imi acopar fata cu mainile si ii spun.
"Jenn e aici?"
"Unde altundeva ar putea fi?" Spune sarcastic.
Am intrat in camera si imediat am vazut-o pe Jenn care mânca niste struguri si se uita la televizor.
Cand ne-am vazut amândouă am inceput sa tipam. Ne-am îmbrățișat si am inceput sa radem.."De ce nu m-ai anuntat ca pleci?" Ma intreaba ea cu mainile in șold.
"Nici eu nu am știut...Harry a spus ca mergem la o plimbare ..dar in niciun caz nu ma așteptam la asta.." Chicotesc. "Tu de ce ai lipsit de la scoala?" O intreb si eu luând aceeasi poziție pe are o are ea.
"Umm..am fost..racita.." Spune si se preface sa tuseste.
"Stai sa ghicesc..si Niall a fost doctorul.." Zic amuzata. "Te cunosc prea bine..sunt fata! Si eu as fi procedat la fel.. Mai ales dupa prima noapte de..niho-niho!!" Spun mai tare ultima parte,încât Niall sa audă. Jenn imediat imi pune mana la gura. Eu incep sa rad si ea isi da ochii peste cap.
"De unde stii?" Spune uimita.
"Nu esti genul care sa lipsească de la scoala doar din acuza unei răceli.." Ridic o sprânceană.
"Bine..bine! M-ai prins..." Se preda si amândouă incepem sa radem.
Ne asezam pe pat si o intreb:
"Cum a fost?"
"Dureros..dar plăcut...." Zice.
"Ah! Trebuie sa iti dau ceva...azi am fost la mall si m-am gandit sa iti iau si tie ceva..pentru ca nu m-as fi gandit in ruptul capului ca vei veni." Spun si amândouă iesim din camera ei si ne indreptam spre a mea.
Deschid usa camerei mele si intram. Harry sta pe pat cu telefonul in mana. Cand o vede pe Jenn face ochii mari. Nu cred ca se aștepta sa vina si ea aici.
"Ignora-ne!" Chicotesc.
"Nu am cum sa te ignor iubito.." Imi zice incet mie la ureche. Eu imi dau ochii peste cap jucaus si continui sa gasesc bluza care i-am luat-o lui Jenn.
"A! Aici era!" Spun cand o gasesc. E o bluza cu toate starurile ei favorite care o caută de foarte multa vreme,insa nu o găsește nicaieri.
"Multumesc mult de tot!" Spune si ma imbratiseaza.
"Vezi ca e originala..ai grija cum te porti cu ea.." Ii spun si ea chicoteste.
"Si mie ce mi-ai luat?" Spune Harry jucaus.
Il ignor si continui sa vorbesc cu Jenn.
"Ce planuri ai pentru seara asta?" O intreb.
"Ma gândeam sa dorm..." Spune ea.
"Poate vedem un film de groaza...toți patru.." Spun si ea aproba din cap. "Ne vedem peste ora la mine in camera.." Ii zic si ea pleaca.
Harry incuie usa si se uita la mine.
"Ce te-a apucat?" Imi spune.
Ma uit confuza la el. "Adica?" Il intreb.
"De ce un film de groaza? La noi in camera?"
"Ca sa ne mai distram..iar daca nu vrei sa te uiti,inseamna ca voi rămâne singura si ma voi speria..." Ii spun cu o fata de catelus.
El ofteaza si cade de acord sa ne uitam la un film de groaza.
Imi fac un dus,imi iau pijamalele care sunt exagerat de scurte...normal..ca doar Harry mi-a facut bagajul.."Harry..iti bati joc de mine?" Ii intreb cand ies din baie. "De ce atat de scurte?" Spun referindu-ma la pijamale.
El nu spune nimica,in schimb isi umezeste buzele si se uita pervers la mine. Ma asez in pat langa el,punandu-mi o pătura in jurul meu pentru ca nu vreau sa ma vada si Niall asa.
"Iubito..dar imi place cum esti imbracata.." Imi zice si imi da plapuma la o parte.
"Ei bine,eu ma simt prea dezbracata..si nu cred ca ai vrea sa ma vada si prietenul tau asa.." Ii spun si imi recuperez plapuma.
"Dar mai e pana vine..asa ca ne putem distra si noi putin.." Imi rânjește pervers si ma saruta pe piept,urcând pe gat pana la buze.
Cineva bate la usa iar eu ma ridic si raspund.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanficIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...