Capitolul 22

375 21 1
                                    

"Liam...Trebuie sa existe o soluție!" Insist,dar se pare a degeaba.

"Din păcate nu mai exista.." Spune acesta având capul aplecat,lăsând cateva lacrimi sa se scurga pe obrajii lui fini.

"Liam..." Ma apropii de el si ii pun o mana pe umăr. El isi ridia privirea si se uita la mine.

"Am sa ma mai gandesc la alte soluții. Haide sa mai încercam. Te rog." Il rog.

"Bine.." Aproba si isi șterge lacrimile.

Mi-am petrecut toate aceste zile gândindu-ma la soluții. Dar din păcate nici una nu a functionat.
Acuma sunt la studio cu Liam si ne storcim creierii. Mai nou acum s-a scris in ziare ca eu as avea 'o relatie' cu Liam. Am incercat sa le explic reporterilor ca suntem doar amici,dar nu m-au ascultat.

"Mi-a dat mesaj Harry. A spus ca vine la studio." Ma anunta Liam,iar eu imi intorc privirea spre el.

"Atunci...eu plec.." Spun si ma ridic,iar el ma opreste.

"Nu! Nu trebuie! Iza,chiar daca te-ai certat cu el asta nu inseamna ca nu poti sta aici,cu mine.."

"Mda..ai dreptate." Spun si ma asez.

"Imi împrumuți putin telefonul tau,te rog?" Il intreb.

"Mm..sigur.." Spune confuz si mi-l da.

Am intrat pe Twitter. Pe contul lui Liam si am inceput sa citesc mesajele. O gramada de mesaje. Am raspuns la unele dintre ele,desigur cu permisiunea lui Liam.

"Asta e!!" Am strigat cand am gasit ce căutam.

"Ce?" Ma intreaba Liam.

"Uite..citește articolul asta." Spun si ii dau telefonul.

"Wow!"

"Stiu.."

"Nu știam ca inca mai tine la tine..." Spune Liam. Oh,da..este vorba despre un articol in care Harry mărturisește ca inca mai tine la mine.

Cineva intra pe usa. Vorbeam de lup,si lupul la usa.

"Hei Liam!" Il saluta Harry pe Liam ignorându-ma.

Ma ridic si il trag deoparte.

"Stii Harry,daca nu mai suntem impreuna,ar fi frumos măcar sa ma saluti." Ii spun serios,iar el isi da ochii peste cap.

"Uite,stii care e faza? Eu nu mai am nimic de discutat cu tine,de aceea nu te salut. Sincer,acum chiar ma deranjează prezenta ta aici." Spune si pleaca spre Liam. Ce? Este asa de...ugh.

"Liam,am ceva de discutat cu tine..." Spune si pleaca spre alta camera,eu rămânând singura.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum