Capitolul 60

235 11 2
                                    

Mi-am deschis incet ochii si am clipit de mai multe ori ca imaginea sa fie clară. Ce..ce se intampla si unde sunt?
M-am uitat in jur si am vazut ca eram conectata la un aparat cu oxigen si alt aparat pentru sânge,cred.
Stai...sunt la spital? Ce am patit? Nu imi aduc aminte nimica.. Ce am facut aseara? Ultimul lucru care mi-l amintesc este ca eram in apartament cu Liam... Nimic mai mult.
Am incercat sa ma ridic,dar nu am avut suficientă putere asa ca am căzut din nou in pat.
Am oftat plictisita si am vazut cum usa se deschide pe ea intrând... Harry?!!!
Avea ochii rosii si cateva cearcăne.

"Cum te mai simți?" Ma intreaba si eu ma incrunt confuza.

"Ce cauti aici?" Spun incet.

"Iubito! Ai leșinat si te-am adus la spital.." Spune calm.

"Am leșinat? Scuze..dar tu încurci lucrurile!" Spun si ridic un deget. "Eu eram acasa la mine cu Liam si dormeam! Am leșinat in somn sau ce?" Spun si rad incet.

"Iza..eram in parc amandoi!" Spune dar nu imi amintesc nimica.. Zero.

"Harry nu e de ajuns ca m-ai folosit? Acum mai inventezi si povesti despre noi? Mai ai putin si spui ca eram la un picnic si am mancat carne de unicorn adusă de niste elfi." Spun sarcastica cu ochii inlacrimati.

"Oh...trebuia sa imi dau seama..." Spune Harry trist. "Ti-ai pierdut o parte din memorie,mai exact de acum 3 seri pana acuma.. Uite iubito cum sta treaba..eram amandoi in parc,iar tu m-ai iertat si m-ai sarutat si urma sa te conduc acasa si ai leșinat! Te rog crede-ma!!" Spune Harry.

Nu..asta sigur nu s-a intamplat...
Stai...ceva,ceva...cred ca imi amintesc,dar nu in întregime..

"Pleaca!" Ii spun dur in timp ce cateva lacrimi se rostogolesc pe obraji.

"Poftim?" Spune Harry foarte confuz.

"Harry,nu am nevoie de un pericol in viata mea.. Eu tre-" incep dar el ma intrerupe. Cam nepoliticos,nu crede?

"Iza,crede-ma!" Spune si imi ia mana in a lui,fixandu-si privirea pe mine.

Dintr-o data totul se derulează ajungând la noaptea in care am adormit cu Liam la mine in apartament. Da..Harry chiar nu minte. Chiar m-am împăcat intr-un fel cu el. Ce proasta sunt.

"Scuze...ca nu te-am crezut... Acum imi amintesc!" Ii spun si il iau in brate.

"Te iubesc Iza!" Spune si ma saruta ignorând tuburile la care eram conectata.

"Si eu te iubesc Harry! Si vreau sa ies de aici! Ce am patit?" Il intreb.

"Ai avut o scădere de calciu si a mai spus ceva doctorul ala,dar eram prea concentrat pe tine si la cat de buna esti la pat!" Spune Harry cu un ton pervers.

"Harry!" Zic si el lovesc jucaus.

"O sa iti spună el exact! Vrei sa il chem?" Ma intreaba si eu aprob.

Dupa vreo 5 minute,Harry apare cu un doctor inalt,putin cam bătrân,cu ochii albaștrii si parul negru cu multe fie albe.

"Ma bucur ca ti-ai revenit domnișoara Styles!" Stai,stai,stai! Styles? Uh.. Harry ...

"Si eu,imi puteti spune de ce am ..leșinat?" Il intreb.

"Inca avem de cercetat dar sunt din mai multe cazuri. Ai avut o scădere de calciu,ai mancat ceva toxic pentru organism care ti-a blocat căile respiratorii. Iar din cate am mai presupus,ai avut unele din simptomele unei femei însărcinate: dureri de burta,varsari repetate necontrolate,dureri de cap... Nu este ceva confirmat..." Imi spune doctorul,iar eu si Harry am facut ochii mari.

"Ce?" Spun eu si Harry la unison.

"Este doar o presupunere,nu va panicati!" Ne linisteste doctorul.

Asta nu e de bine.. Daca sunt însărcinată nu e bine deloc. Nu as fi pregătită pentru asa ceva! Am 18 ani! Nu..sigur nu asta e. Relaxează-te Iza! Totul a fi bine. -imi spun in sinea mea-

***

Azi voi fi externată din spital,iar spre marea noastra bucurie,nu sunt însărcinată!! Doctorul mi-a spus sa beau mai mult calciu si sa am grija la alimentație. Cu ocazia aceata, Harry si-a facut si el analizele si din fericire sunt perfecte!
Am iesit de mana cu Harry din spital si am înaintat spre masina lui mare. Trebuie sa merg acasa... Stai! LIAM!

"Harry,stii ceva de Liam?" L-am intrebat rapid.

"Da! A mers la el acasa. A vrut sa treaca pe aici dar a avut treaba.. " imi spune simplu.

Atunci e bine. Stiu ca l-am lasat in ceata,dar in fine..

---

Acasa mi-am facut un dus fierbinte si m-am relaxat foarte mult.
Harry sta pe canapea intins si se uita la televizor.
M-am imbracat in ceva de casa foarte confortabil,mi-am facut un cappuccino si m-am asezat langa Harry,inca având prosopul alb pe cap.
Mi se pare ciudat ca m-am împăcat cu Harry...

"Cum te mai simți?" Ma intreaba.

"S-sunt bine.." Ii spun. Defapt ma cam doare burta.

Iar dupa aceasta mica conversație am ramas amandoi muti,fiind concentrati pe televizor. Nu era nimica interesant,insa doar priveam gândindu-ma la diferite chestii,unele fara sens.

"M-ma duc sa d-dorm.." Spun nesigura,tusind.

Harry doar mi-a zâmbit incet si eu am plecat spre camera.
M-am băgat in patul moale si am tras plapuma peste mine,facandu-ma cat mai confortabila.
De ce a fost asa mut? Iarăși imi ascunde ceva? Nu..nu prea cred.
Am stat si m-am uitat pe pereti aproape o ora intreaga,pana cand usa s-a deschis,pe ea intrând Harry inaintand spre pat cu pasi marunti.
S-a asezat cu grija langa mine si si-a tras plapuma.

"Te iubesc!" Ii soptesc asa de incet încât deabia m-am auzit eu însumi.

"Si eu iubito!" Imi sopteste in ureche si ma saruta pe gat.

"Maine trebuie sa imi dai niste explicatii..." Ii spun incet.

"La ce te referi?" Ma intreaba confuz pastrandu-si vocea.

"La blonda aceea si tot ce s-a mai intamplat...chiar crezi ca am uitat tot ce s-a intamplat?" Il spun si el doar spune un scurt si simplu "ok".

"Haide sa dormim! E tarziu!" Imi spune si ma strânge tare in brate sarutandu-ma pe spate.

"Esti asa dulce.." Imi sopteste. "Atat de catifelata..." Continua,pielea mea facandu-se de gaina.

"Cum de poti sa fi asa firava? Atat de plapanda?" Ma intreaba și ma saruta dulce pe gat muscandu-ma incet.

"Mmmh.." I-am gemut incet.

"Ilegală de frumoasa chiar.."Imi spune si eu zambesc incet.

El ma saruta dulce pe gat muscandu-ma tare. Doare,dar e plăcut.

"Esti a mea...stii nu?"

"Doar a ta!" Ii soptesc.

"Mereu?" Ma intreaba .

"Mereu." Ii promit si imi lovesc nasul de al lui repetat.

"Noapte buna!" Imi spune si adormim.

***

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum