Perspectiva lui Iza
Parca e o eternitate. Chinul pe care il suport de cateva zile încoace nu se mai sfarseste. In fiecare zi cele doua fete vin si ma injectează cu nu stiu ce substanta,care imi da o stare de amorțeală din ce in ce mai mare,dându-mi chiar stati de voma câteodată. Daca Harry a renunțat la mine?! Daca m-a uitat și a plecat? Evident ca asta a facut... Acum viata mea nu mai are rost..fara el,sunt pierdută...
In fiecare zi am fost bătută de aceste doua nebune. Am incercat sa suport durerea,dar efectiv nu mai puteam. Eram toata plină de vânătăi si mult sânge. Cred ca m-au si drogat. Ce monstru ar face asta? In fiecare zi am speranata ca va veni Harry sau cineva si ma va salva,dar vad ca inca visez."Auuuu!" Urlu de durere cand imi baga doua siringi in mana. Durerea nu mai e asa mare cum era in primele zile,dar inca simt. Corpul meu totusi e amorțit. Nu am baut sau nu am mâncat nimic. Mi-au dat doar 2 pahare cu apa pe zi si un sandwich. Niciodata nu mi-au dat mai mult. Eram torturata... Am plâns in fiecare zi,iar idioatele alea ma filmau si cand ma băteau... Nici sa tip nu mai puteam. Nu mai aveam nici lacrimi. Eram deshidratată si slăbită. Acuma fie ce o fi.........
Perspectiva lui Harry
Nu mai pot!! Pur si simplu nu mai rezist o secunda fara ea.... Innebunesc! Am anulat o gramada de concerte,interviuri si toate cacaturile. Băieții au mai suntinut cateva concerte si fara mine,dar nu imi pasa. Tot ce imi pasa era sa stiu ca Iza este bine!
M-am îndreptat spre valiza ei si i-am luat o bluza si am strans-o tare in brate. Am început sa plang! Da! Plângeam! Nu mai imi suportam viata! O vreau acuma pe Iza!
Am deschis usa,si am plecat sa o caut!
Am decis sa ies putin din oras. Am mers ore întregi pe o strada fara sfarsit pana cand am zărit o casa aproape dărâmată. Am ignorat-o si am trecut peste. Dar cand am auzit niste urletelor puternice si cred ca si o impuscatura,am mers înapoi.
Am intrat ca un fulger in clădirea dărâmată. Cand am intrat,pe scaun era..."Iza!" Spun cu lacrimi in ochi.
Era toata acoperită de sânge,legată de maini,era plină de vanatai..arata îngrozitor..avea ochii inchisi,probabil i-au dat somnifere sau ceva..
"Mai,mai,mai..." Se aude o voce in spate. Tresar si ma intorc. O fata blonda stătea in fata mea. "Tiffany!" Se prezinta.
"Nenorocito!! Tu i-ai facut asta!" Urlu la ea. Normal ca o cunosc! Este o 'fană' obsedată. Odată la concert nu am avut timp sa ii dau autograf,si a spus ca se va răzbuna pentru ca nu ii acord atenție..si m-a urmărit peste tot,dar am crezut ca a renunțat.
"Nenorocit esti tu! Nu mi-ai acordat destula atenție cand trebuia! Prietenii tai retardați mai aveau putin si ma băgau in închisoare!" Tipa la mine.
"E vina mea ca esti o obsedată? Si ca l-ai influențat pe Louis? Si aproape ca se despărțea de prietena lui din cauza ta? Nu,nu e vina mea! Esti o tarfa! Si jur ca daca Iza a patit ceva o sa regreti!" Ma rastesc la ea facand-o pe Iza sa isi deschidă incet ochii.
"H-Ha-Harry?...." Parca mormaie.
"Sunt aici iubito!" O linistesc dându-i un sarut rapid pe buze.
"Iar tu! Nu o sa scapi! Poliția va veni imediat si vei merge acolo unde iti este locul." O amenint. "Ai torturat o persoana!! Tu nu esti intreaga la minte?" Spun si o vad pe blonda cum scoate de la spate un pistol îndreptându-l spre mine.
"Haide sa terminam odată cu toata treaba asta!" Spune ea cu un ranjit malefic.
Cred ca o aud pe Iza tipand,dar nu ma pot concentra decat la pistolul îndreptat spre mine.
Dintr-o data se aude sunetul mașinii de poliție si zambesc victorios."Daca nu mori tu,iubitica ta o va pati!" Spune îndreptându-se spre ea.
Ma arunc încercând sa o opresc,dar degeaba. Deja a tras. Glonțul a facut deja contact cu Iza.
................
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...