Cand am ajuns la arena unde se sutine concertul am privit scena imensa si am ramas cu gura căscată mai ales cand am vazut miile de fane așezate pe toate locurile. Daca stăteam bine sa ma uit,nu era niciun loc liber. Ma bucur tare mult ca sunt asa de iubiti.
"Nu ai emotii?" L-am intrebat pe Louis,care stătea langa mine.
"Ba da..dar cand urc pe scena uit de emotii si fac ceea ce imi place.." Imi zambeste,iar Harry se apropie de mine facandu-mi cu ochiul odată.
"Urcam pe scena in 2 minute!" Ii anunta el pe ceilalti.
Ca de obicei fanele au aclamat de fericire cand cei 5 perfecti au urcat pe scena. Au inceput cu melodia '18' de pe noul album 'Four'. E o melodie foarte frumoasa. Apoi a urmat melodia 'One way or another". E foarte energica asa ca nu am putut sa nu dansez pe ea. Imi mișcăm corpul cum imi venea,pana cand simt cum cineva ma trage înapoi legandu-mi mainile cu o sfoara. Mi-am ridicat privirea si am vazut 2 fete: una era blonda cu ochii verzi,iar alta avea parul roscat si drept cu ochii căprui.
"Cine sunteți?!" Le intreb in timp ce ma uitam ba la un, ba la alta.
"Nu conteaza cine suntem! Tu nu il meriți pe Harry,ci noi.." Ah,trebuia sa imi dau seama..fane..
"Ok fetelor...stiu ca il vreti pe Harry,acum dezlegati-ma!" Le cer.
Ele se uia la mine apoi una la alta si incep sa rada.
"Daca noi nu il putem avea pe Harry,nici tu nu il poti avea,ai inteles?" A tipat cea roscata in fata mea.
"Am sa chem baza!" Am tipat la rândul meu.
"Vai! Dar ai uiat? Nu o sa te audă nimeni..pentru ca suntem la concertttt..." Zice cea blonda miorlaindu-se.
Degeaba am strigat de cateva ori dupa ajutor pentru ca nu primeam niciun raspuns. Fetele astea doaua m-au tarat pana la o casa părăsită din afara orașului.
"O sa o pățiți!!" Tip eu.
Ele au inceput sa rada in hohote.
"Harry nu si-ar răni niciodata fanii scumpete." Zice cea blonda lovindu-si 'jucaus' degetul ei mare de nasul meu.
"Nu va puteti numi fani! Sunteți niste monstri!" Protestez. "Da-ti-mi drumul nebunelor!" Tip si mai are.
"Nu are rost sa tipi! Nimeni nu te aude..." Spun ele la unison.
Oftez si ma uit prin jur sa vad ce pot gasi ca sa scap,dar nimica.
"Va rog! Lăsați-ma sa plec!!"a zbat,si cea roscata imi trage o palma peste fata. O lacrima a curs pe obrazul meu de durere.
"Nu vei pleca de aici o vreme..iar nimeni nu va afla unde esti.." A spus cea roscata dur. "Ai inteles tarfo?" Urla la mine.
Am cedat si doar am aprobat din cap. Știam ca trebuia sa ii raspund,dar amplificam mai rau treaba.Perspectiva lui Harry
Am coborat zambind de pe scena impreuna cu băieții.
Am cautat-o pe Iza,dar nici urama de ea."Baieti ati vazut-o pe Iza?.." Spun îngrijorat.
"Nu..poate e la baie.." Spune Zayn.
Am verificat baia,dar nici urma de ea.
Am sunat-o dar degeaba...telefonul ei era inchis. Nu pot sa cred ca nu o gasesc. Trebuia sa o invit in oras in seara asta..."Harry,frate! Unde e Iza?! Cum faci cu planul?" Spune Louis punându-si mana pe umărul meu.
"La dracu! Nu dau de ea! Daca a patit ceva?" Ma panichez.
"Stai linistit! Gândește pozitiv.." Incearca Louis sa ma linisteasca,dar degeaba.
Am sunat poliția si le-am spus sa încerce sa o găsească ,iar ei au spus ca fac tot ce le sta in putința.
...
Ma plimbam disperat dintr-un loc in altul,așteptând un telefon ,orice de la poliție sa imi spună ca au gasit-o sau ceva..
Dupa 2 săptămâni
Am luat-o razna!! Stau de 2 saptamâni in nenorocita asta de camera de hotel si astept un raspuns. Am mai sunat-o dar nu raspunde. Imi este foarte frica! Nu..nu o pot pierde! Este tot pentru mine! Este fericirea mea,viata mea..fara ea sunt un nimic!!
Am postat public un mesaj:
'Directioneri,persoana pe care o iubesc foarte mult a dispărut de langa mine acum doua saptamâni dupa concert. Va rog,daca ati vazut-o undeva,anunți-ma! Am nevoie de ea! Va multumesc anticipat! Kiss.'Tremuram îngrozitor de tare doar cand ma gândeam la ea. Am cautat-o peste tot,dar nici urma! Stiu ca inca e in viata,stiu asta!
Am mers la secție sa vad daca au mai aflat ceva.
"Buna ziua..in legătura cu Iza..ati mai aflat ceva?" Intreb politicos un polițist.
"Ne pare rau,dar nici urma de ea.. Ne temem ca nu o sa o putem gasi prea curand. De obicei persoanele care dispar nu prea mai sunt găsite in viata..nu dupa atata interval de timp.." Spune polițistul.
La vorbele lui am ramas fara aer. Sa..sa o pierd..nu!!! Prostii!!
"Ce fel de polițiști sunteți?" Urlu la el de nervi. "Voi nu puteti sa intelegeti ca nu pot trai fara ea!!" Tip si mai tare,de data asta gesticuland nervos.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...