Alarma incepe sa sune puternic semn ca trebuie sa ma trezesc. Azi trebuie sa merg la școala. Deja am pierdut multe zile,nu mai imi pot permite.
Am mers repede la baie si mi-am facut rutina,dupa aceea m-am reîntors in camera. Harry doarme si am incercat sa nu fac prea multa gălăgie.
Mi-am luat un maieu gri lejer,cu niste blugi albi rupti,si balerinii negri.
Mi-am pieptanat parul repede si am mers direct la școala.***
Am fost uimita sa vad ca nimeni nu era in curtea scolii. Defapt,de ce atat mirare,e foarte friga afara. Soarele care era pe cer acum ceva timp m-a cam păcălit. Credeam ca va fi mai frumos azi...
Am intrat in clasa unde o parte din colegii mei stăteau in bănci sau pe bănci,vorbind. M-am asezat in locul meu si mi-am scos caietul de matematica.
Toate fetele se uitau la mine,in special curvele scolii. Cele cu bluze subtiri si transparente,cu blugi strimti care sa le mărească fundul si sa nu aduc vorba de tocurile imense din picioarele lor. Au voie cu asa ceva la școala? Machiajul lor este mereu exagerat..
Sunt doar 3 curve la mine in clasa,insa in scoala sunt multe.
Alexia,Amber si Lara.
Alexia are parul rosu inchis, Amber e galben pui si Lara este satena cu suvite blonde. Toate trei au unghii false,mari si toate au același model. Penibil!!Am oftat incet si am revenit cu privirea spre profesorul Kaston care a intrat pe usa.
***
Ziua a fost frumoasa,mai ales ca am un proiect la chimie si va trebui sa il fac cu Jenn si inca o fata Sarah.
Jenn a fost si ea azi la scoala,normal,insa a fost cam cu capul in nori."Hei!" O salut cand ma asez langa ea pe bancuta din curtea scolii.
"Hei.." Zice plictisita si putin trista.
"Ce ai patit?" O intreb.
Ea a dat din cap incet insa nu mi-a raspuns,inca uitandu-se in gol.
"Jenn!!" Ii spun si ii fac semn cu mana.
"Scuze..sunt doar...nu mai conteaza..." Ofteaza si isi șterge o lacrima.
"Of Jenn!" Am luat-o in brate si am strans-o la pieptul meu.
"Si..si il iubeam.." Spune ea. Stiu perfect ca se referă la Niall. Dar oare ce a putut sa ii faca?
"Iza,putem merge undeva sa vorbim?" Ma intreaba incet si eu aprob.
Ne-am ridicat amândouă si am mers spre masina ei. Ea a condus pana intr-un parc gol..putin cam părăsit.
Ne-am asezat pe o banca din lemn vechi. Ea a oftat si a spus:
"Doamne! Iza... Niall e asa un..un prost! Nu! Defapt eu sunt aia proasta! El e cel perfect in toate. Eu sunt proasta pentru ca l-am crezut.. L-am crezut in tot ceea ce imi zicea.L-am crezut ca o proasta. Sufar! Foarte tare! Si nu imi place sa fiu asa! Vreau sa fiu din nou,Jennifer si scoala. Nu Jennifer si Niall Horan din One Direction!
Ieri veneam de la mama de acasa,pentru ca am fost la ea sa o ajut la ceva,iar cand m-am intors...N-Niall... Si-o t-trăgea cu alta.. In fata mea..in camera noastra,unde si eu am facut același lucru. Si jur! Nu mai suport!" Spune ea dezgustata de situație plângând de nervi.Niall,Niall! ...
Am luat-o in brate.
"Stiu Jenn cum te simți..pentru ca același lucru am patit si eu cu Harry. De ce noi trebuie sa suferim? De ce noi trebuie sa fim marionetele altora,sa fim jucate pe degete,sa fim bătaia de joc a altora,sa fim făcute curve chiar daca umblam doar cu un baiat... De ce?? Nu stiu daca situația ta sau a mea e mai gravă,insa sunt aproape la același nivel.
Eu,eu una m-am saturat de fițele lor. Ba suntem langa ei si ne iubim,ba suntem la kilometri distanta si ne uram..." Ii spun si Jenn ma privește cu atenție. Dar..nu se uita chiar la mine..ci in spate. Mi-am intors capul si l-am vazut pe Zayn. De ce mereu ei? De ce?Am oftat si Zayn se uita ciudat la mine.
"Ce cauti aici?" L-am intrebat.
"Pai...ma plimbam ..si v-am vazut ...si am venit la voi..." Spune nesigur.
"Sau poate ca ne urmareai..nu e mai simplu sa recunosti? E mai bine sa spui adevarul Zayn!" Ii spun si el se încrunta incet.
"Ok..m-a trimis Harry dupa tine." Spune el si eu ma incrunt.
"Ce? Serios? Asa am ajuns? Sa-sa fiu urmărită de altcineva pentru ca poate iubitul meu si-o trage cu alta?" Spun dur si nervii imi revin la loc.
"Iza! Nu spune asta. Harry e acasa.." Imi spune.
"A..da? Atunci de ce nu e el aici? Oh..cu totii stim motivul.." Ii zic si scot telefonul din buzunar.
Cand vorbeam cu Jenn am realizat ceva. Sunt folosită.
Am apelat numarul lui Harry,insa are telefonul inchis.
M-am ridicat rapid dupa banca si i-am spus lui Zayn sa ma ducă acasa. Normal ca el a refuzat."Uite Zayn! Nu stiu ce puneti voi la cale,dar eu vreau in momentul acesta acasa! Fie ca vrei tu sau nu!" Ii spun dur si hotărâtă.
Zayn a cedat si a condus pana la apartamentul meu unde a ramas Harry aseara cu mine. Am intrat insa nici urma de el. Ei bine..daca el si-o poate trage cu blonda aia,si eu pot face asta cu Zayn,nu? Am luat o sticla de bere din frigider si am dat-o pe gat,in cateva secunde,cutia fiind goala.
Zayn se uita confuz la mine."Oh..vrei si tu?" Il intreb incet si ii aduc o sticla la gura.
El a baut imediat berea,iar eu l-am luat de mana si am mers in dormitor.
El s-a asezat pe pat si eu peste el."Iza..nu cred ca e bine ce facem..." Imi spune Zayn.
"Oh taci Zayn! Stii foarte bine ca vrei sa facem asta de mult asa ca hai sa nu o mai lungim atata si sa trecem la treaba.." Ii zic si il sarut pe buze.
Am mai luat cateva guri din bere,la fel si Zayn si eu l-am mușcat pe Zayn de gat,ia el a gemut incet.
Si-a trecut mainile in jurul bluzei mele pe care a dat-o jos. S-a uitat putin la "priveliste" muscandu-si buzele.
Mi-a dat pantalonii jos si eu l-am dezbrăcat la randul meu pe el. Arata asa de bine."Mmm.." I-am gemut in ureche cand mi-a dat sutienul gol.
Am deschis rapid sertarul si am scos un prezervativ de a lui Harry si l-am rupt cu dintii rulandu-l pe Zayn.
Imediat el a intrat in mine cu putere facandu-ma sa tip chiar. A fost dureros dar nespus de plăcută intrarea.
S-a miscat rapid,dar foarte rapid in mine. Ieșeam si intra de multe ori fara oprire. I-am simtit transpirație pe spatele meu si il auzeam cum gafaia."Domane!" Gem eu tare.
A continuat cu mișcările rapide pana cand s-a oprit si mi-a facut semn sa ma asez lungita in pat.
El s-a asezat langa mine in genunchi si si-a introdus limba in mine cu putere. E asa de placut si de diferit."Iza esti perfecta!" Imi spune cand ne dam amandoi drumul.
L-am sarutat rapid pe Zayn si mi-am continuat de baut berea. El si-a scos din buzunarul panatlonilor un pachet de țigări. Si-a pus una intre buze si a inceput sa o fumeze. I-am tras-o imediat de la buze si mi-am băgat-o in gura. Am tras din ea si am lasat fumul sa iasa din mine.
Amandoi eram înveliti in paturi stand in pat relaxati.
Am inceput sa tusesc asa ca am luat inca o gura din berea care s-a tranformat din rece in calda.***
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanficIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...