Capitolul 74

156 10 0
                                    

"Ce naiba cauti aici?" Il aud pe Harry țipând.

Am deschis ochii incet si nu am vazut pe nimeni in salon.

"Am venit la Iza,nu se vede?" Aud o voce insa sunt prea adormita ca sa imi pot da seama cine a vorbit.

"Pleaca dracului de aici sau te omor! Din cauza ta se intampla toate lucrurile rele!" Tipa din nou Harry.

Nu am mai putut rezista si am iesit. Cand am deschis usa, Harry stătea in picioare,nervos,cu ochii obositi, iar langa el era.. Zayn. Zayn? Ce cauta aici? Acuma?

Am oftat incet si nu am spus nimica.
Vreau sa plec odată din spital si cred ca stiu si cum. Doar va trebui sa ma prefac.

"Am nevoie de un doctor!" Spun tare.

Imediat doctorul a venit la mine si eu m-am asezat in pat.

"Doctore..stiu ca trebuie sa stau aici,dar trebuie sa plec..asa ca uite cum facem..eu iti dau niste bani si ma lași sa plec,da?" Ii zic mai intre patru ochi.

El a aprobat si i-am dat o suma potrivită de bani.

Am iesit pe usa. Harry si Zayn au venit la mine direct.

"Cum te simți?" Ma intreaba Zayn.

"Bine..a spus doctorul ca pot merge acasa..." spun tare Harry.

El ma ia de mana si pornim spre mașina. Zayn ne-a urmat,insa el s-a urcat in masina lui. Imediat am primit un mesaj de la el.

"La dracu Iza! Ne vedem la cafeneaua de langa spital intr-o ora,da?" Scrie in mesaj.

Ma duc ca sa ii explic situația. Iar lui Harry am sa ii spun ca ma întâlnesc cu mama.
M-am saturt de toate minciunile..m-am saturat de tot..de viata asta pe care o am..nu are logica..nu are nicio directie..se împarte peste tot.

"Iza..vreau sa iti spun ca eu va trebui sa plec cateva zile la cateva concerte,vii sau vrei sa rămâi in Londra?" Ma intreaba Harry.

"Cand?"

"Maine incepem..." Imi spune.

"Cred ca am sa raman.. Vreau sa ma relaxez si sa ma gandesc la tot ce s-a intamplat..si as vrea ca si tu sa te gandesti.. Harry..viitorul nostru e in joc..poate ca tu ai un viitor deja planificat, insa eu nu stiu nici ce voi fce diseară. La tine totul depinde de muzica,iar eu..ei bine.. Eu? Nimic. Habar nu am. Cine sunt,suntem impreuna,de ce exist?" Am oftat si m-am uitat serioasa la Harry,dar si trista.

"Ai dreptate. Totul e complicat. Chiar daca mi-as dori sa fim impreuna mereu,apar probleme. Patinam in jurul unor probleme,stii? Iar daca tu pici,pic si eu..pentru ca ne tinem de mana, iar daca ti-as da drumul ne-am intâlni la capătul drumului.." Imi explica si sunt mirata de felul in care vede lucrurile.

"Nu vreau la capătul drumului.." Zic incet.

"Gândește-te ce frumos ar fi daca am patina pe terenul nostru si nu am fi mereu in contact cu ceilalti..pentru ca ei sunt problemele noastre. Ei sunt creatorii. Iar pe noi se testează totul. Cum ar fi Liam,Zayn..poate alta surpriza.." Continua cu explicatia.

Dupa cateva minute de tăcere,ajungem acasa. Harry nu scoate niciun cuvant si se duce direct la baie.

La naiba! Nu e corect sa ma pună pe gânduri chiar acuma!
Cand a iesit din dus,avea un prosop alb acoperit in jurul taliei,parul era ud si corpul la fel. Tatuajele ieșeau in evidentă si nu puteam sa rezist saa holbez la frumusețea lui.
As fi facut ceva frumos cu el,dar trebuie sa plec sa ma întâlnesc cu Zayn.

"Plec pana la cafenea. Ne vedem mai tarziu." Zic simplu si dur.

Harry nu a raspuns. M-am uitat la el sa vad daca spune ceva,dar nimica.
Am iesit pe usa si am trântit-o in urma mea.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum