Capitolul 54

252 10 0
                                    

Harry iese din îmbrățișare si ma privește in ochi. Iarăși ma pierd in acei ochi verzi ca smaraldul... Apoi privirea mea cade pe buzele lui perfecte.

"Saruta-ma.." Ii soptesc si inchid ochii cand el isi uneste buzele cu ale mele.

Il musc de buza inferioară facandu-l sa geme incet.

"Nu ma provoca pentru ca ti-o trag aici,acum daca continui cu astea..." Imi zice in sarut.

Ies usor din sarut si ii zambesc. Ma asez pe pat si imi caut niste haine in geamantan.

"Cand vin si ceilalti?" Il intreb referind-ma la Louis,Liam si Zayn.

"Cred ca in seara asta sau maine..de ce?"

"Doar întrebam... Poate-" spun dar Harry ma intrerupe.

"Fara filme!" Ridica un deget.

"Ok..daca tu nu vrei..ma pot uita cu ei si am sa stau cu Zayn..mm..sau poate cu Liam.." Ii zic încercând sa il fac putin gelos si cred ca am reușit pentru ca am vazut cum se încrunta.

"Nici vorba! Eu stau cu tine!" Zice repede.

Eu chicotesc si el isi da ochii peste cap.

"Iubitul meu e un pic gelos!" Il tachinez.

"Nu sunt,ok?" Se apară.

"Si putin moraconos!" Continui iar el se strâmbă.

I-am furat un sarut rapid pe buze si am mers sa ma spăl. M-am oprit in usa si m-am uitat la Harry.

"Vii si tu?" Il intreb si pe fata lui se formează un rânjet pervers.

Fara sa mai stea pe gânduri a venit la mine si m-a dezbracat si am intrat amandoi goi in cabina de dus. El ma saruta pe spate si pe umeri delicat. Eu am preluat putin controlul si l-am sarutat pe buze si l-am mușcat incet de gat lăsându-i un mic semn care cam iese in evidentă. Am luat buretele in mana si l-am săpat incet pe spate. Pe acel spate perfect.

"Iubito..mai repede pentru ca altfel ini dau drumul aici.." Zice Harry si eu chicotesc.

Eu am continuat cu mișcări lente. Am analizat fiecare tatuaj in parte si unele chiar erau mici si fara sens. Imi plăceau mult insa nici nu ma gandesc sa imi fac unul vreodată. Am privit cu atenție corabia frumos desenata pe brațul drept. Am pus incet degetele pe el si m-am uiat mai bine. Harry a observat ca m-am oprit si s-a uitat la mine.

"Scuze.." Imi retrag mana incet.

El doar ma priveste si imi zambeste pervers. Eu chicotesc si il sarut repede pe obraz.
Iesim amandoi din dus si mergem sa ne luam niste haine lejere.
Ma simt putin aiurea pentru ca nu sunt acum la scoala unde sunt colegii mei acuma. Adica chiar nu as vrea sa par mai specială. Chiar mi-as dori sa merg mai des la scoala insa pur si simplu nu ma pot despărți de Harry nici macar un minut. Oricum am decis sa renunț la mersul cu el in urmatorul turneu si sa stau acasa si sa recuperez. Clar asa voi face chiar daca vom fi multe luni unul departe de altul. Am cu cine sa stau... Adica o am pe Jenn..ah,ba nu! Si ea merge in turneu cu Niall... Um..o am pe fata aceea Amanda de la ora de istorie..sau nu? Imi las gândul acesta la o parte si ma gandesc cu ce sa ma îmbrac.
Am optat pentru o pereche de panatloni scurti si un maieu cu un mic decolteu care imi venea bine. Mi-am dat cu putin rimel,un strugurel si mi-am prins parul intr-un coc dezordonat dar destul de elegant.
Harry si-a luat o bluza alba si niste panatloni lejeri.
Am iesit amandoi din camera tinandu-ne de mana.
Cand am ajuns la parter am auzit o gramada de tipete. M-am uitat mai atent si cred ca l-am vazut pe Louis cum trece prin mulțimea de fete urmat de Liam si Zayn.
Zayn avea un zambet pe fata cand m-a vazut,insa cand si-a coborat privirea spre mainile mele care erau împletite cu cele ale lui Harry,zâmbetul i-a dispărut. Liam a venit la noi si Louis s-a dus la receptionista.

"Hei!" Ne saluta Liam.

I-am zâmbit si m-am dus la Zayn. Fara sa stiu ce fac l-am luat in brate. Nu stiu de ce am facut asta. Am vazut peste umar lui miile de fete care se holbau la mine si Zayn si care făceau poze.

"Ce faci?" Il intreb.

"Bine.. Tu?"Imi zambeste.

"Bine..credeam ca veniți maine.." Ii spun cand ies din îmbrățișare.

"Nu.. S-a schimbat putin programul.." Spune si mergem spre ceilalti.

Harry si Louis nu mai erau,iar in schimb a apărut Niall.

"Unde e Harry?" Il intreb pe Niall confuza.

"Um...a pleacat putin cu Louis.." Zice putin nesigur Niall.

"Unde?" Continui sa il intreb.

"Nu stiu Iza! Daca vrei du-te la Jenn si stai cu ea.." Zice putin nervos Niall. Ce a patit azi?

Am urcat pe scări pana la etajul unde e cazată Jenn,insa am auzit doua voci si imediat mi-am dat seama ale cui sunt.
Harry si Louis vorbeau insa nu prea intelegeam despre ce.

...

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum