Capitolul 20

392 20 0
                                    

"... Iar eu si Niall încercam sa rezolvam ceva,dar ne-am dat seama ca tu esti singura scăpare,Iza! Te rog! Impaca-te cu Harry." Ma roagă.

"Nu pot Liam.. Totusi..e fratele meu vitreg...e chiar aiurea...nu stiu..pur si simplu nu ma simt bine..vreau sa spun ca...ufff...e asa complicat. Il iubesc pe Harry,dar nu chiar in modul ala...adica inainte era altfel,dar acuma nu mai e asa Liam. Acuma e diferit. Parca ceva s-a schimbat,dar nu pot sa-mi dau seama ce...Cred ca e momentul sa isi caute alta iubita,si sa ne vedem de viata noasta. La un moment dat chiar cred ca l-am folosit,dar nu stiu de ce simt asta...e asa complicat...scuze. Cred ca acuma plac pe altcineva..si cred ca si cand eram cu el placeam pe altcineva,dar nu vroiam sa recunosc..."Termin si practic raman fara respiratie. Liam nu spune nimica,iar in schimb se holbeaza in spatele meu,cu o fata trista.

Ma intorc si il vad pe Harry. El se uita la mine,iar eu la el,fara sa facem schimb de cuvinte.

"Nu pot sa cred." Este tot ce poate spune el.

"Harry eu..."

"Ba da Iza. Asta voiai..." Mi-o taie inainte sa ma justific.

"Harry..." Ma rog sa ma asculte,dar nimia. El pleaca,iar eu il urmez. Ma apropii de el si ii pun mana pe umăr.
El imi îndepărtează mana agresiv si ma stange tare. Se uia la mine si spune:

"Nu cred ca vrei sa iasa urat,aici,in mall."

"Asculta-ma doar!" Tip.

Imi da drumul la mana si pleaca.

"Harry!!!" Tip in urma lui.

"Nu am de ce sa te ascult. Am auzit totul. Sunt sigur de asta. Acum te rog pleaca daca nu vrei sa pățești ceva.."

"Ma-ma-ma ameninti cumva Harry?.." Ii spun.

"Da. Pa." Spune simplu si dur..si pur si simplu pleaca.

Liam m-a condus la apartamentul meu,iar eu i-am mulțumit.
M-am gandit sa il sun pe Zayn sa vad despre ce este vorba,si de ce se cearta.
El mi-a spus ca vine la mine ca sa vorbim.

"Hei Zayn.." Ii spun abatuta si il iau in ..brate? Ce e cu mine?

"Hei..Iza.." Spune confuz.

"Scuze..chiar aveam nevoie de o îmbrățișate ..si tu..." Ii spun dar nu termin pentru ca ma intrerupe.

"Inteleg. Ok. Sa trecem la subiect. " spune si se aseza la masa din bucătărie.

"Bun. Vreau sa stiu motivul certurilor tale cu Harry." Spun iar el isi da ochii peste cap.

"Si de ce ar trebui sa iti dau tie explicatii? Ai 16 ani. Nu esti mama." Huh? Poftim?!!!

"Umm...aloooo!! E fetele meu implicat in acest lucru.." Incerc sa il fac sa înțeleagă unde bat.

"Siii....? De ce nu vorbesti cu el despre asta?" Spune nepăsător.

"Pentru ca nu mai vrea el sa vorbească cu mine. Am încetat dar nu a vrut. Iar tu esti singurul care imi poate spune adevarul." Spun.

Zayn se ridica de pe scaun si se apropie de mine. Din ce in ce mai mult de mine,pana spațiul dintre noi devine neexistent.

"Tu. Tu esti motivul certurilor noastre." Spune uitandu-se in ochii mei.

"De ce tocmai eu?" Il intreb.

"Pentru ca tu esti Iza." Spune si ma saruta. De ce face asta?

"Zayn..nu.." Il opresc.

"Nu ce Iza? Parca ai spus ca nu mai esti cu Harry...ce ii pasa lui?" Spune Zayn.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum