Capitolul 75

161 8 0
                                    

Am deschis usa si Harry vorbea la telefon. Am oftat ușurata cand mi-a facut cu mana si mi-a zâmbit dulce.

"Sigur,mai vorbim!" A sous si a inchis telefonul.

L-am lut in brate si l-am sarut dulce de parca nu il mai văzusem de ani întregi.

"Mi-e foame!" Am spus si el a ras usor.

"Vrei sa mergem sa mancam undeva?" M-a intrebat.

"Nu! Hai sa comandam o pizza,si sa luam putin suc si alte prostii si sa ne uitam la un film,ce spui?" Propun.

"Ce fel de film?" Ma intreaba si ridica o sprânceană.

"De data asta alegi tu genul!" Ii fac cu ochiul.

"Bine,dar trebuie sa ma întâlnesc repede cu Louis,am sa ma intorc repede iubito!" Spune si ma saruta rapid si pleaca.

Am ramas confuza si m-am uitat prin camera. Hainele lui erau răvășite si din cate observ au ajuns bagajele.
M-am dus si mi-am facut o baie,iar apoi cred ca am sa ies sa beau un suc sau ceva.
Mi-am reamintit ca maine Harry pleaca .
Iar asta inseamna ca va trebui sa merg in Londra?
Sau sa merg cu el?
Nu as avea ce face daca raman. Jenn merge cu ei,deci as avea cu cine sa stau.

L-am sunat pe Zayn.

"Iza?" Raspunde surprins.

"Te rog spune-mi ca nu si baut ceva,trebuie sa stiu date fixe.." Spun serios.

"Nu am baut nimica..sunt in camera mea si ma uit la TV.." Zice usor plictisit.

"Bine.. Maine la ce ora plecați?"

"Diminineata..de ce?" Ma intreaba.

"Pentru ca as vrea sa vin si eu,iar Harry nu e aici,pentru ca altfel il întrebam.." Ii spun.

"Pai unde a plecat?" Ma intreaba plictisit.

"Sa se întâlnească cu Louis.." Ii zic.

"Louis?" Zice.

"Da.." Zic confuza.

"Louis e in Londra..doar nu se teleporteaza pana acolo,nu?" Rade usor.

Ah! At de proasta am fost sa cred asta? Are dreptate! Am uitat complet!

"Zayn,ai idee pe unde ar putea fi?" Il intreb.

"Nu..dar cred ca as avea idee unde ai putea fi tu acuma.. Langa mine.." Zice si eu inchid repede.

Daca nu se intalnește cu Louis,atunci cu cine?
L-am sunat de mii de ori dar nu a raspuns.
Am luat un taxi si am mers direct la Zayn.

M-am chinuit foarte tare sa o conving pe receptionista ca nu sunt un fan si ca sunt amica lui Zayn si trebuie sa ma lase sa intru.
Pana la urma am fugit si am dat buzna la Zayn camera de hotel. Bodyguarzii alergau dupa mine.
Am trântit usa in urma mea si m-am sprijinit de ea.
Zayn stătea in pat cu mainile sub cap si privea spre ecranul mare al televizorului.
Si-a intors privirea spre mine si a facut ochii mari cand m-a vazut.
Am auzit un ciocanit puternic in usa,iar Zayn a venit si a deschis.

"Ne scuzați domnule Malik,dar aceasta fata a intrat in camera dumneavoastră si spune ca va cunoaște." Zice bărbatul care ma alerga.

"E ok! E o prietena. Poti pleca!" Spune Zayn si bărbatul inchide usa.

M-am uitat la Zayn si el la mine fara sa spunem nimica.
Am zâmbit usor si el la fel. Am scos limba si el la fel. M-am incruntat si el la fel. Am ridicat o sprânceană si el la fel.
M-am apropiat de el si el de mine. Am inchis ochii, si el la fel.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum