Capitolul 21

380 22 1
                                    

"Zayn! Ii pasa! Chiar daca nu mai sunt cu el,este fratele meu.." Spun.

Zayn pleaca nervos lăsându-ma confuza.
M-am decis sa ies la o mica plimbare. Cand am iesit,am realizat ca e seara. Nu am mai ținut cont de timp,si am fugit...spre nicaieri. Am fugit pana am obosit,chiar. Nu stiu unde ma duc,dar stiu clar ca vreau sa fug,sa fug departe de acest mic cerc in care sunt prinsă. Dar,nu pot.
M-am asezat pe iarba intr-un parc. Mi-am pus picioarele la piept si am inceput sa-mi adun gândurile.
Ufff...prea multe gânduri..
Imi ridic privirea plictisita spre cer si observ stelele. O gramada de stele. Asta imi aduce aminte de seara in care am iesit cu Zayn...si sa nu uitam de incidentul cu Harry. Si ca tot veni vorba de Harry,ala nu e el? Stai..ce caută el aici!??... Se plimba pe langa lacul din parc,cu mainile in buzunar,capul aplecat,lovind o piatra.
M-am îndreptat spre el fara sa vreau. Din ce in ce mai mult..si tot mai aproape.

"Harry!" Strig si ma opresc.

El isi intoarce capul si se uita lung la mine.

"Te rog,lasa-ma!" Spune el.

"Harry! Doar asculta-ma! Te rog?" Ii spun si ma apropii de el.

"Nu mai e nimic de ascultat,înțelege o data. Te-ai folosit de mine..cand eu chiar te iubeam..te rog! Lasa-ma Izabella!" Spune încetcand sa fie dur,dar nu reuseste.

"Nu dramatiza toata situația Harry! Nu e cazul.." Spun si ma apropii mai mult de el.

"Nu dramatizez lucrurile Izabella! Spun adevarul. Oh si stii care e adevarul? Nici eu nu te iubeam...si nici acum nu te iubesc..vorbele sunt simple..." Spune si simt cum incep sa tremur. O gramada de lacrimi se varsă pe obrajii mei neîncetat.

"Poti sa plângi...nu vei rezolva nimica.. Esti o tarfa..." Spue si pleaca.

Asta a durut rau. Nu pot sa cred ce mi-a spus!!! Cum a îndrăznit!? Este un mare nesimțit.

•DUPA MULTA VREME•

Numai probleme... Trupa se cearta in fiecare zi,si era la un pas sa se desparata,dar noroc cu Liam,care i-a trezit la realitate.
Harry cred ca are o iubita noua,insa in presa scrie ca Harry nu mai este cum era la inceput,iar la concerte doar canta. Nu mai vorbește cu fanii,nu mai dansează ca nebunul... Adoram cand făcea asta. Zayn sta mereu in spate. Louis are emotii. Niall uita versurile. Iar Liam încearcă sa ii trezească la realitate.
Eu am fost exmatriculată de la scoala din cauza absentele pe care le-am strans in perioada in care stăteam cu Harry.
Inca nu am reușit sa ma împac cu mama,iar ea acuma sta singura si cu noul ei iubit.
Nu mai inteleg nimica.

Acuma stau pe Twitter si citesc mesajele fanilor. Majoritatea sunt urate si imi spun ca si asa nu il meritam pe Harry,etc.

Aud un ciocanit in usa. Ma ridic si raspund. Cand deschid usa,pe ea intra Liam. Intra ca un fulger si se misca dintr-un loc in altul.

"Liam ce s-a întâmplat?.." Incerc sa il calmez punandu-i mana pe umăr.

"Nu mai rezist Iza! Pur si simplu!"

"Ce?! Despre ce spui?" Il intreb confuza.

"Toate certurile. Harry. Zayn. Niall. Louis. Ufff.." Ofteaza el.

"Liam calmează-te! Sigur se va rezolva.."

"Nu Iza...tot incerc de luni bune de zile sa ii fac sa revină la realitate,dar mereu esuez. Toata lumea a încercat,dar nimica." Spune.

"Liam...sigur exista o soluție.."

"Nu,nu exista.." Spune oftand. "Chiar daca imi este frica sa o spun,si chiar daca știam ca (,) cândva se va ajunge aici, cred ca asta e sfârșitul. Sfârșitul trupei.." Spune Liam,iar eu raman fara cuvinte.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum