La catedra era.. Era Harry? Ce caută el aici?
"Ma scuzați de intârziere" zic jenata ignorând prezenta lui Harry. Cand observ ca in banca mea se afla doua fete, decid sa ma asez cu un băiat.. Oh,nu!! Este James! Cel mai popular băiat din scoala. Nu imi vine sa cred ca stau langa el si pentru prima data nu imi pasa.
"Domnișoara Melkinnson!" Spune Harry.
"Da?"
"Care este motivul întârzierii tale?" Ma întreaba.
"Am avut treaba.." Mint.
"Alta treaba? Eu zic ca scoala trebuie sa fie singura ta treaba." Imi zice. Ar trebui?
"Imi pare rau pentru intârziere. Nu se va mai întâmpla!" Încerc sa scap o data.
"Bine. Așa sper." Imi spune. Ce bine ca am scăpat. "Dar totuși nu ar strica sa imi zici motivul adevărat al întârzierii tale!"Imi spune. Ma cunoaște prea bine? Cum e posibil?
"Am spus.. Am avut treaba!"
"Minti!" Striga Harry la mine.
"Nu mint!" Spun cu o voce mai pitigaiata.
"Daca nu imi spui motivul adevărat, am sa fiu nevoit sa iti scad un punct la purtare."
"De ce? Nu am facut nimic rau!"
"Ba da! Ai mintit!"
"Bine.. Vrei adevarul?"
"Da. Acum!" Tipa la mine.
"Am fost la Zayn! Sa vad daca este bine după tot ce i-ai facut aseara! Asta am facut! Fericit?"
"Nu iti imaginezi!" Spune Harry si iese din clasa. In clasa se aud 'o'-urile. James se ridica in picioare si tipa la toți spunându-le sa tacă naibii din gura! Ma bucur ca ma apară.
Am iesit din clasa ca sa il pot caută pe Harry.. Dar nici urma de el.. Ma doare așa tare burta. Cand ma îndrept spre baie, se aude o voce. Dar nu vine din baia fetelor, ci din baia baietilor. Nu pot intra acolo. Așa ca am strigat:
"Harry?"
"Pleacă Iza!" Spune printre dinti.
"Harry ce se întâmpla cu tine? De ce te comporti așa?"
Harry iese din baie. Se uita la mine si imi spune:
"Iza,tu nu realizezi cat te iubesc!...."
Eu ramân tăcută si imi feresc privirea.
"Iar tu.. Tu te duci la Zayn!"
"Harry! Credeam ca ... Ma iubesti doar ca si sora.. Niciodată nu m-as fi gândit ca ma iubesti si in celălalt mod.." Spun.
"Prima data așa credeam si eu. Dar atunci cand te-am vazut cu Zayn,am simțit cum gelozia imi curge prin vene. Eram gelos... Sunt gelos." Recunoaște.
Nu imi vine sa cred ca el ma iubeste!! Si nu doar ca si sora ci si in celălalt mod!
Fara sa imi dau seama de ce fac,l-am sărutat! Chiar l-am sărutat! El mi-a răspuns sarutului. Acest sărut a fost plin de gelozie,ura,dragoste,confuzie,sălbaticie,dar a fost oarecum romantic!
M-am oprit din a-l mai sărută pentru ca mi-am dat seama ca suntem in incita școlii. Așa ca l-am luat de mana parinteste si l-am tras după mine in clasa.
Eu am intrat prima,iar după putin timp si-a facut apariția si el. Nu vroiam ca(,) colegii sa isi facă o impresie gresita.
Ora.. Ma rog.. Cat mai era din ora, a descurs bine. Harry ne-a dat si un proiect. Am sa-l intreb acasa de ce a venit el in locul profesorului.
Când clopoțelul suna, astept ca toți colegii sa iasă din clasa iar eu ramân singura cu Harry.
"Vii acasa?" Il intreb.
"Da." Spune.
"Atunci avem același drum." Spun si ii fac cu ochiul. El ma prinde si ma sărută parinteste pe cap. Ne comportam ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
...
Cand ajungem acasa, ma asez pe fotoliu si încep sa rasfoiesc o revista de moda.
Harry se aseaza pe canapeaua de langa mine si aprinde televizorul.
"De ce ai venit azi la ora de muzica in locul profesorului?" Il intreb.
"Pentru ca el m-a rugat sa ii țin locul săptămana asta. Este plecat cu soția lui in nu stiu ce loc.. "
"A." Spun scurt.
"Harry... "
"Da?" Spune el.
"Chiar ma... Stii tu.. Chiar ma iubesti?" Spun timida.
"Da! Chiar te iubesc Iza... Dar.. Degeaba.. Niciodata nu ai fi cu fratele tau vitreg. Cat de aiurea pot fi uneori!" Spune si rade.
"Harry... Nu am spus niciodată asta."
"Dar ai spune-o,nu-i așa?" Ma întrerupe Harry.
As spune asta? Chiar il plac pe Harry. Nu... Il... Il iu.. Il iubesc?
"Nu as spune-o! Pentru ca ..." Spun in timp ce el isi ridica privirea si ochii lui devin veseli deja stiind lucrul pe care il voi spune. "Pentru ca si eu am sentimente pentru tine!" Spun intr-un final. El se apropie de mine.
"Nu am avut curajul sa o spun, dar acuma ca si tu ai recunoscut, am zis sa mărturisesc si eu." Spun timida. "Am încercat sa ma îndrăgostesc de alcineva doar ca sa imi alung sentimentele pentru tine. Nici eu nu le intelegeam la inceput. Dar acum stiu sigur." Ii zâmbesc iar el imi ia fata in mâini si isi lipseste buzele de ale mele! A fost un sărut sălbatic si disperat!
"Deci... Acuma daca știm amândoi ce simțit unul pentru altul,ai vrea sa.. Sa fi prietena mea!? Adică.. Asta daca vrei." Spune aplecandu-si privirea.
Eu deja sunt intr-o relație cu Zayn. Nu pot fi in același timp si cu unul si cu altul. Trebuie sa ma despart de el. Acum. Nu stiu ce a fost in capul meu.. Cum am putut sa pretind ca imi place de el,cand eu eram îndrăgostită de Harry.
"Deci?" Imi întrerupe gândurile Harry.
"Um... Eu..."
"Stiu.. Esti intr-o relație cu Zayn. Am înțeles." Spune trist.
"Da... Dar,vreau sa fiu cu tine! Așa ca am de gând sa ma despart de el. "
"Serios?"
Eu aprob din cap si ma duc sa-l sărut pe obraz,dar el isi întoarce rapid capul așa ca buzelele mele fac contact cu ale lui. A fost un sărut scurt,dar plăcut.
Imi iau telefonul si il apelez pe Zayn.
"Alo?"
"Alo?! Iza?" Spune Zayn.
"Da.. Eu sunt.. Eu.. Zayn... Te-am sunat sa-ti spun.. Ca nu mai merge relația noastră ... Imi pare rau.."
"A. Bine atunci! Ne mai auzim Iza." Spune el cu o voce trista.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanficIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...