Capitolul 16

540 23 1
                                    

Dimineata cand ma trezesc este ora 09:12. Exact cand am vrut sa ma ridic din pat,doua maine m-au prins de talie si m-au tras înapoi.
"Nu pleci nicăieri iubito!" Imi sopteste Harry.
"Neata si tie!" Ii spun iar el chicoteste.
"Ce ai de gând sa faci azi?" Il intreb.
"Pai ieri,in timp ce ma gândeam ce sa iti fac cadou,am vazut o blonda sexy pe strada si cred ca am sa ma duc la ea acasa." Imi spune iar in acel moment inima mi se opreste din a mai bate preț de cateva momente si sar imediat din pat:
"Poftim?" Practic tip la el.
"Prostuto! Tu erai! Te-am vazut ieri pe strada cand ma duceam la magazin. Erai cu Louis. Chiar crezi ca am mai vazut pe cineva mai frumoasa decat tine?" Imi spune.
Ma asez langa el in pat si ma uit in ochii lui:
"Sa nu mai faci asta niciodată." Ii spun si el începe sa rada.
"Nu am sa mai fac! Dar sa fi vazut ce fata ai!" Rade si eu ma alatur lui.
"Vorbesc serios!" Spun din nou.
El nu imi spune nimica si ma sărută pe buze.
"Tu ce ai de gând sa faci?" Ma întreaba.
"Pai prima data ma duc sa fac un dus si apoi am sa vad. De data asta nu mai pleci nicăieri. Rămâi in casa." Ii spun iar el chicoteste.
Cand ma bag in dus,ușa se deschide iar eu trag repede perdeaua dusului.
"Ce cauti aici?" Spun cu o voce pitigaiata.
"Ai spus sa stau in casa. Nu ai specificat in ce camera." Spune si imi face cu ochiul. Eu imi dau ochii peste cap iar el rade.

Dupa ce imi fac dus,ma duc si ma îmbrac in niste haine de strada confortabile si elegante.Cred ca azi am sa stau pur si simplu in casa cu Harry. Sau poate iesim sa ne plimbam.

"Ma gândeam sa mergem sa ne plimbam." Ii spun
"Sa ne plimbam?" Ma întreaba.
"Da.. Sa luam putin aer liber."
"Ok. Suna destul de bine."

Cand iesim din casa o mulțime de aparate de fotografiat ne apar in fata. Perfect! Exact cand vroiam sa iesim sa ne plimbam..apar acești minunați fotografi.
Harry ma trage dupa el in masina.
"Trebuie sa folosim masina. Daca nu o sa ne urmărească peste tot."imi zice
"Off..bine."
El parchează masina langa o pădure,preaupun. Cand ma dau jos din masina se aude..nimic. Totul era linistit. Nici un zgomot,nici un fotograf,nimic,decat natura.
Harry ma prinde de mana si intram in mica padurice. Mergem pe o alee care se pare ca duce la un mic lac. Ne asezam pe iarba si Harry ma tine in brate.
"Ce loc frumos..si atât de linistit.." Ii spun.
"Stiu..aici obișnuiesc sa vin înainte de un concert sau un interviu imporatant." Spune.
"De ce?"
"Pentru ca aici ma calmez mereu. Aici uit de toată nebunia cu faima si toate chestiile. Cand stau aici mereu imi vin idei pentru piese noi. Asa am scris unele cântece..ma rog cateva versuri din cântece." Se justifica.
Eu ii zâmbesc si ma bucur de liniște.
"Vrei sa mergem sa mâncăm ceva?" Ma întreaba.
"Aham...chiar imi este foame." Spun sincer.

Ne ridicam amandoi si pornim spre un fast-food. Ne comandam mâncare si in cateva minute,farfuriile noastre sunt goale.

"Mergem acasa?" Il intreb.
El aproba din cap si ma ia de mana si mergem spre masina.
"Maine va trebui sa merg la un interviu. Vrei sa vii cu mine." Ma întreaba.
"Sigur. Si asa nu o sa am ce face.."
"Ok."

...

Ajungem in apartament,iar eu încep sa fac ordine. Harry se uita la televizor.
Seara vine repede. Am spălat toate hainele murdare,am stres praful,am decorat bucătăria si i-am aranjat hainele lui Harry.

"La ce ora e interviul?" Il intreb si ma asez langa el pe canapea.
"Maine dimineata la 10." Spune si sta cu fata in telefon.
"Eu ma duc sa ma culc.. Azi am muncit mult.." Ma smiorcai si ma îndrept spre camera. Ma arunc in pat si imi trag plapuma peste mine. Mi-am ales o poziție foarte confortabila. Harry isi face si el prezenta in camera si se aseaza langa mine.

"Noapte buna!" Ii spune.

"Noapte buna." Imi spune si ma tine in brate.

Am adormit imediat ținându-l pe Harry de mana,iar el ținându-ma in brate.
...
Dimineata următoare, nu mai ma trezesc o data cu alarma. Lenevesc pana tarziu. Harry a spus ca se duce sa isi facă un dus.
Pana la urma ma ridic si eu si ma duc sa imi pregătesc un ceai. Lui Harry ii fac o cafea.

"Multumesc." Spune si se aseaza pe scaun.

"Nu ai pentru ce." Spun si il sărut pe obraz.

"Ma duc sa ma îmbrac." Il anunt si ma duc in camera.

Imi iau o bluza simpla cu un pluover elegant cu multe culori(portocaliu,galben,maro) cu niste pantaloni verzi..un verde închis, niste pantofi cu un maro deschis si o geanta asortată. Imi prind parul intr-o coada si imi dau cu putin blush in obraji si cu rimel.

Harry isi pune un tricou negru si isi pune o camasa desfăcuta peste. Isi ia pantalonii negrii si pantofii lui.

Cand iesim din bloc, ca de obicei, o mulțime de fotografi si o mulțime de fani stau in fata blocului. Harry se opreste sa facă cateva poze si sa dea autografe fanilor. Este asa iubit de fani.
O mana ma trage iar eu ma intorc. Era o fata simpatica.

"Putem face o poza?" Ma întreaba.

"Sigur." Ii răspund si ii zambesc.

"Multumesc." Imi multumeste.

In timp ce încercam sa ne facem un drum printre multimea de fani,aud tot felul de întrebări: 'chiar il iubesti pe Harry?' 'E fratele tau vitreg?'...o mulțime de fete imi spun ca sunt draguta si ca ma potrivesc cu Harry iar eu le multumesc. Am dat si cateva autografe.

"Ai devenit vedeta peste noapte?" Ma întreaba Harry iar eu chicotesc.

"Asa se pare." Spun si il sărut pe buze. O mulțime de "aww"-uri s-au auzit in jurul nostru si atunci imi dau seama ca inca suntem langa fani.

Am urcat in masina si am pornit spre studioul de televiziune.
Harry opreste masina in fata unei clădiri. Sunt recunoscătoare sa vad ca nu e nici un fan.
Cand intram in clădire o vad pe......

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
***Mă scuzați că a durat asa de mult acet capitol,dar chiar nu mai am multe idei,plus ca m-am apucat si de alta carte. O puteți gasi pe profilul meu. Cartea se numește 'Love'.
As vrea sa imi spuneti cateva idei pentru aceasta carte. Ce ati vrea sa se întâmple cu relația lor?

Pe cine credeți ca a vazut Iza la studioul de televiziune? ***

Maine(sau azi..depinde cand cititi capitolul) e Revelionul!!! :) [cri,cri,cri] ...stiu ca nu are nici o legătura,dar na.. :)))

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum