"Deci Harry...o cunosti pe acea fata?" Zic nervoasa.
"Da! E o poveste lunga! Iza..te rog! Nu vreau sa vorbesc acuma despre ea. Oricum,nu stiu de ce se răzbuna pe tine..adica pana la urma a avut mai multa treaba cu Louis decat cu mine.." Zice el. Sa il cred?! ...
Aprob si mergem la hotel. Intram in camera de hotel si ne facem bagajele. Diseară avem zborul spre Londra.
•IN LONDRA•
"Casa dulce casa!" Spun cand intram in apartament.
"Stii ca saptamana asta va trebui sa mergi la scoala nu?.." Imi spune Harry.
"Puteai sa ma lași sa ma bucur de moment!" Chicotesc.
Mi-am facut un dus fierbinte si m-am asezat la biroul meu si mi-am scris tema la istorie pe care o aveam pentru maine. Mi-am luat niste pantaloni scrurti de casa gri si un tricou in dungi (roz-alb). In casa e foarte cald..
Harry a intrat in camera cu un prosop alb înfasurat in jurul taliei si cu parul ud. Si-a pus boxerii.
Ma ridic si il prind pe Harry holbandu-se la mine. Se musca de buza in timp ce se uita la fundul meu.
"Nu iti pui o bluza sau ceva..?" Il intreb in timp ce trec pe langa el.
"Mai are rost?.." Zice pervers.
Merg la bucatarie si imi fierb lapte. Imi pun intr-o cana 3 lingurițe de Neskuik si apoi tron laptele fierbinte.
"Serios?.." Zice o voce in spatele meu.
"Ce?" Chicotesc.
Harry ma lipeste de perete si incepe sa ma sărute apăsat.
"Iti place sa ma torturezi?" Ma intreaba si se uita la hainele mele.
Imediat observ umflatura proeminenta din boxeri.
"Stiu ca iti place ce vezi.." Ma prinde uiandu-ma la el. El rânjește pervers.
Imi iau cana si merg in dormitor,Harry urmărindu-ma. Zambesc chair daca nu ma vede pentru ca e in spatele meu. Ma intorc brusc si dau nas in nas cu Harry.
Il sarut si il musc puternic de buza de jos facandu-l sa geme in gura mea.
Ma las incet in jos in jurul lui. Mana mea intra in boxerii lui.
Harry imi da hainele jos si ma saruta pe abdomen. Gusta fiecare părticica din mine.
Pielea mi se face de găina cand ajunge in jurul feminității mele.
Imi da chilotii jos si isi introduce incet limba. Placere. Asta simt in aceste momente. Nu credeam ca o persoana poate provoca atata placere altuia."Esti asa dulce iubito!" Zice el,iar eu rosesc. "Esti asa frumoasa..atat de..specială!" Continua si ma saruta.
Isi scoate 'pliculetul magic' [suna aiurea..stiu :))],si-l rulează repede si intra cu putere in mine facandu-ma sa scot un sunet de durere.
"Scuze! Dar nu mai rezistam iubito!.." Ma lămurește iar eu imi las capul pe spate.
Mișcările lui sunt insa lente si atente.
Ii gem numele,mai ales ca stiu ca ii place cand fac asta."Ah Iza! Nu stii ce imi faci!!" Spune mărind viteza.
In timp ce ne dam drumul,unghiile mele se înfig puternic in pielea lui Harry trăgând tare.
Stam in pat. Il privesc fix in ochi. Acei ochi minunati si plapanzi!
*Dimineata*
Alarma nu înceteze sa sune. O opresc si ma ridic leneșă din pat. Observ ca Harry nu e in pat. De obicei doarme pana tarziu. M-am dus la baie si mi-am facut rutina apoi m-am imbracat pentru scoala. Mi-am luat un tricou gri,blugii tăiati si conversii albi. Mi-am piptanat parul si am mers in bucatarie. Un miros plăcut imi gândită narile.
Harry gatea."Neata bucatarule!" Ii spun iar el zambeste.
"Neata frumoaso! Cum ai dormit?"
"Având in vedere ca am dormit cu tine,perfect!!" Spun si il sarut pe buze.
Am servit micul de jun cu Harry,apoi m-am dus sa imi fac repede ghiozdanul.
"Azi trebuie sa merg la studio. Daca vrei te las la scoala in drum.." Imi spune Harry.
Eu aprob si imi pun caietele in geanta. Mi-am luat haina si am plecat impreuna cu Harry.
La scoala toate fetele se holbat din nou la mine. De ce se uitau asa la mine?!...
"Izzz!!" Ma saluta Jenn.
"Heiiii!" O iau in brate,si ii pot simti parfumul pe care i l-a dat Niall.
"Mi-a fost dor de tine!" Spune ea.
"Niall e la studio." Ii spun deja stiind ce vrea defapt.
"Multumesc." Zice si amândouă chicotim. "Apropo! Am vazut poza de pe Twitter care a postat-o Harry de dimineata." Imi face cu ochiul in timp ce ne asezam amândouă in banca.
"Ce poza?" Harry,Harry...
"Asta!" Spune si imi arata poza. Era cu mine. Dormind. De dimineata. La descriere a spus: 'Am cele mai frumoase dimineți,pentru ca ma trezesc cu ea. Te iubesc iubito! xx'
"Doamne cat de draguttt,nu?" Zice entuziasmata Jenn.
"Da!" Zambesc. Il iubesc asa de mult pe Harry,iar acest lucru nu se ca schimba...
CITEȘTI
Sora misterioasă
Fiksi PenggemarIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...