Capitolul 52

251 11 0
                                    

"Eu zic sa ne uitam la asta.." Spun eu si pun degetul pe ecranul calculatorului indicând un film de groaza.

Niall a citit despre film si cu totii am fost de acord. Jenn s-a dus langa Niall,iar eu,evident cu Harry.

"Puteam sa alegem totusi un alt gen de film..." Se smiorcaie Harry.

"Iti este frica de filme de groaza?" Il tachinez iar el isi da ochii peste cap.

Majoritatea filmului,Harry tot ma saruta pe gat,iar cand ii spuneam sa înceteze,el ma musca si mai tare facandu-ma sa tresar. Imi mângâia incet coapsele si i-am facut semn ca ne poate vedea Niall sau Jenn,insa el făcea mai rau.
Pana la urma m-am enervat si m-am dat de pe el si m-am mutat putin mai departe de el. Mi-am tras plapuma peste mine.Stăteam in sezut cu mainile la piept si eram atenta la film. Normal ca lui Harry nu i-a convenit mișcarea mea si a venit in următoarea secunda la mine,insa l-am respins. El se opune respingerii si ma prinde de talie si ma pune peste el ca pe un copil mic. M-am incruntat și simțeam privirea lui Jenn uitandu-se la mine subtil.
Harry mi-a mârâit usor in ureche si eu mi-am lasat capul sa cada pe pieptul lui.
Din încercarea mea proasta de a ma ridica incet sa ma fac mai confortabila,i-am pus incet mana pe umflatura din pantaloni pe care o simțeam sub mine. Mi-am intors privirea spre el,insa pe fata lui era un zambet pervers.

"Scuze.." Spun incet.

"Nu iti cere scuze..." Imi sopteste incet in ureche si ma musca de lobul acesteia facandu-ma sa simt mii de furnicaturi in corp si o mica placere cuprinzandu-ma. Imi place la nebunie cand face chestii din astea. Aveam momente in care ma simțeam ciudat in preajma lui Harry,insa el doar cu o singura atingere ma făcea sa ma gandesc la cat de mult il iubesc.
M-am uitat cu coada ochiului la celălalt cuplu si il vedeam pe Niall ca a sarutat-o rapid pe Jenn pe obraz. Ea mi-a spus ca Niall nu e foarte romantic si de aceea il iubeste. El e mai mult cu mâncarea,cu sporturile,dar poate are si o latura mai romantica pe care nimeni nu ia gasit-o.
Filmul a avut scene de groaza,cum ar fi era liniște si dintr-o data apărea ceva in fata ta,sau se intampla ceva scarbos. Nu pot spune ca am la suflet filmele horror,insa ador sa ma sperii si sa stiu ca am pe cineva care sa ma apere.

"Promit ca data viitoare o sa ne uitam la un film mai frumos!" Spun eu dupa ce filmul se sfarseste.

"Adica romantic..?" Intreaba Niall.

"Da Niall..unde oamenii se pupa si ies la întâlniri..." Spun insa sunt întrerupta de el.

"Si mananca?" Zice si face ochii mari de cățeluși.

"Dah...si mănâncă..." Oftez si imi dau ochii peste cap,facandu-l pe Harry si Jenn sa rada de discuția noastra.

Ne-am uitat toți pe calculatorul lui Niall la niste chestii care ni le arata el,in afara de Harry care stătea cu ochii in telefon. M-am mutat mai langa el si mi-am rezemat capul de umărul lui.

"Cu cine vorbești?" Il intreb relaxata.

"Cu nimeni...ma uitam la niste postări pe Twitter.." Spune si imi arata. M-am uiat la ceas si am vazut ca e 23:12. De ce trece timpul asa repede?

"Maine seara ai planuri domnișoara?" Ma intreaba Harry inca stand cu ochii in telefon si eu chicotesc incet.

"Nu stiu domnule Styles. Ar trebui sa am?" Il intreb si imi apropii incet buzele de obrazul lui insa nu il sarut.

"Vrei sa iesim undeva?" Ma intreaba,iar eu stau in aceiasi poziție.

"Da.." Ii zic si ma aplec mai mult ca sa il sarut pe obraz,insa el isi misca capul repede, buzele lui unindu-se cu ale mele. Imi plac buzele lui moi si usor spre o nuanță de roz.
Am iesit din sarut si Jenn si Niall au hotărât sa meargă si ei la culcare.

"Asa! Zburati porumbeilor! Duceti-va la cuibul vostru si faceți prostii!!" Tip eu de la usa,iar Niall s-a intors si a strigat si el.

"Esti nebuna!" Spune si isi ridica degetul mijlociu însemnând acel lucru al baietilor..

"Urat Niall! Urat! Stii ca nu e frumos sa arati asta unei fete...asta doar daca...ei bine..te culci cu ea..si atunci esti nevoit!"Tip si el deja a ajuns in capătul holului acolo unde se aflau scările.

"Te așteaptă patul! Du-te si culca-te!!" Striga insa il aud mai incet,semn ca se îndepărtează asa ca am renunțat si am intrat in camera.

Harry stătea întins in pat cu telefonul in mana. M-am dus la el si i-am luat telefonul din mana,el incruntandu-se incet.

"Ai stat toata ziua cu ochii in telefon. Mai fa si altceva.." Ii zic putin pervers. Nu stiu ce am in seara asta,insa ma simt bine.

Harry ma trăge deasupra lui si ma saruta pe gat,iar din cauza plăcerii i-am scăpat telefonul negru din mana facand contact cu covorul.
Eu am preluat putin controlul si i-am dat tricoul jos,iar el pe al meu.

"Ar trebui sa scăpăm de haine...." Imi sugerează pervers.

Eu aprob pervers din cap si ma las purtată de vânt. In următoare secunda,amandoi eram dezbracati.
El s-a asezat peste mine si mi-a sarut întreg corpul cu atenție. Am gemut de placere aprope la fiecare atingere. Mi-am băgat mana in parul lui si l-am tras incet facandu-l sa isi dorească mai mult sa intre in mine. Fara sa mai stea pe gânduri a desfăcut plicul si si-a rulat prezervativul si a intrat putin puternic in mine. Eu tresar.

"Scuze iubito,dar nu mai rezistam..." Zice si ma saruta rapid pe buze.

L-am lasat sa isi faca treaba,insa mi se pare ca el mereu ma face sa ma simt bine si ar trebui ca si eu sa ii intorc plăcerea...insa nu am experiența si nu prea stiu cum se face. O voi face data viitoare.
Simt cum plăcerea extrema imi invadează întregul corp si fara sa mai stau imi dau drumul o data cu Harry.
A fost ceva rapid dar plăcut. Am adormit imediat in bratele lui Harry.

"Noapte buna iubito..." Imi sopteste in ureche si ma saruta pe obraz.

"Noapte buna.." Ii zic somnoroasa si ma bag la pieptul lui simtindu-i bătăile inimii.

Am simtit cum Harry se joaca cu cateva fire din parul meu asa ca am adormit rapid.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum