Capitolul 48

259 9 0
                                    

Am dat drumul la muzica,iar Harry a pornit motorul mașinii.

"Franta,venim!" Spune el,iar eu chicotesc.

Drumul a fost destul de lung,insa distractiv,pentru ca eu cu Harry am cântat si am vorbit despre diferite lucruri.
Am adormit cateva ore,iar cand m-am trezit imediat am recunoscut monumentul.

"Harry!! Ala nu e 'Turnul Eiffel'?!" Il intreb entuziasmata.

"Ai ghicit!" Imi zambeste.

"Nu imi vine sa cred ca suntem in Franta!.." Ii spun.

"O sa fie o vacanta de neuitat!.." Imi zice. Ar fi bine..

Ne-am cazat la un hotel de cinci stele,iar la intrare, erau multe fane care asteptau venirea lui Harry. El le-a salutat pe toate,iar eu stăteam in spatele lui.

"Uite ce draguta este aia mica.." Imi spune Harry zambind,arătând cu degetul spre o fetița mica cu ochii verzi si parul nisipiu.

"Cat de simpatica e!!" Ii spun si zambesc. Ma duc la ea si pur si simplu am luat-o in brate,iar Harry mi-a facut o fotografie.

Am intrat in camera si ne-am instalat. Mi-am aranjat hainele in dulap si mi-am lasat doar costumul de baie si o rochita alba subțire afara,pentru ca urma sa ies cu Harry pe plaja.

"Iubito,imi dai telefonul tau ca sa il pot suna pe Louis? Ti-am spus care e treaba cu telefonul meu..si vreau sa il rog sa il ia el de la reparat." Imi cere Harry.

"Sigur..vezi ca e pe măsuta de langa televizor.." Ii spun,iar el caută masa.

M-am întins in pat si am așteptat ca Harry sa termine conversația telefonică. Ma uitam pe pereti si l-am auzit pe Harry venind spre mine.

"Multumesc frumoaso.." Ma saruta pe frunte.

M-am dus la baie,mi-am pus costumul de baie si apoi mi-am pus rochita alba. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat,mi-am pus niste sandale confortabile in picioare si m-am dus in camera.
Harry era doar in boxeri si se uita la mine.

"Nu te schimbi?" L-am intrebat.

"Ba da.." Spune si isi da boxerii jos rămânând gol.

Eu imi pun mainile la ochi,iar Harry vine si imi ia mainile de la ochi ridicându-mi privirea cu ajutorul unui deget care s-i l-a pus sub barbia mea.

"Baby...de ce iti e rusine?" Ma intreaba,eu pierzându-ma in ochii lui verzi.

"Eu.." Incep,dar Harry ma saruta.

Sarutul a fost foarte romantic. Ii ador buzele. Il ador pe el. Pentru ceea ce este.

"Eu..nu stiu Harry..pur si simplu imi e rusine sa te vad gol si tu pe mine.." Oftez.

"Dar te-am vazut de multe ori goală,si tu pe mine..de ce iti este asa de rusine..acuma?!" Ma intreaba incet Harry.

"Hai sa nu discutam despre asta acuma.." Incerc sa-l fac sa realizeze ca ma deranjeaza acest subiect.

"Bine..." Imi zambeste si se duce si isi ia costumul lui de baie.

Abea astept seara asta..mi-a fost dor de apa marii.
Harry a încuiat usa camerei si am coborat la receptie.

"Buna seara!" Ne saluta reeptionista.

"Buna seara." Ii zambesc doamnei.

"Nu va suparati,dar am primit un pachet de la domnul Louis Tomlinson pentru domnul Harry Styles." Spune aceasta.

Harry se duce si il ia. Este telefonul lui.

"Multumesc." Spune el si plecam.

Harry ma ia de mana si deschidem usa hotelului ca sa putem iesi.
La iesire din fericire nu este nici un fan sau vreun reporter.
Ne-am plimbat incet pana la plaja care nu era foarte departe de hotel.

"Si cand vin ceilalti?" Il intreb.

"Peste 2-3 zile,de ce?" Imi spune.

"A. Doar întrebam.." Ii spun. De ce e tăcut? De obicei nu tace. Cred ca e obosit de la atâtea concerte.
Sunt atat de bucuroasa ca il am langa mine...ma face fericita,doar cand ma gandesc la el. Acei ochi verzi in care ma pierd mereu,acele buze perfecte trandafirii,parul dezordonat care ii da un aspect rebel si sexy...il ador. Cum poate sa fie asa de perfect?
Gândurile mele au fost întrerupte imediat cand am simtit apa rece a marii lovindu-mi picioarele. Mi-am ridicat privirea si am privit luna care era minunata. Harry si-a pus o mana in jurul taliei mele si m-a tras mai aprope de el. Mi-am lasat capul pe umărul lui,relaxandu-mi gâtul.

"Pot sa te intreb ceva?" Ii spun fara sa vreau.

"Normal iubito." Imi zice el parca gânditor.

"De ce eu? Adica puteai sa ai orice alta fata...iar tu mai ales pe mine..sora ta vitrega..." Ii spun incet.

"Pentru ca te iubesc..esti diferită. Esti foarte frumoasa,inteligenta..ai acel zâmbet minunat,ochii tai superbi,buzele rosii si apetisante,si sa nu uit se acele forme sexy.." Spune el ranjind pervers.

Eu il sarut pe buze iar el isi pune palma pe obrazul meu sarutandu-ma mai tare.

"Oh..si sa nu uit ca ma exciti doar cand te vad.." Imi spune dupa ce iese din sarut. Din reflex privirea mea se atinteste pe umflatura proeminenta din pantaloni. Fac ochii mari,iar Harry rade.

Ne continuam plimbarea,Harry sarutandu-ma pe obraz de multe ori.
Pe faleza am gasit o banca asa ca am decis sa ne asezam.
Harry ma saruta pe gat si ma musca incet facandu-ma sa gem subtil. Bine ca nu era nimeni in jurul nostru.

"Te iubesc.." Imi sopteste in ureche.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum