Cand intru in clădire o vad pe... OH DOAMNE!! Pe mama?? Ce caută ea aici?
"Harry...aceea nu este mama?" Il intreb cu o mica panica in voce.
"Ba da. Haide la ea.." Spune putin nesigur.
Ne îndreptăm spre ea:
"Mama??" Spun surprinsă.
"Iza!!??" Spune mama la fel de surprinsa.
"Mama..dar ce cauti aici?" O intreb serioasa.
"Aseara am venit in tara si am aflat ca in aceasta dimineata veți fi amandoi aici,asa ca iată-ma.." Spune si ma imbratiseaza.
"Harry..ce faci?" Il întreaba mama pe Harry.
"Bine..am venit la un interviu." Ii raspunde.
In timp ce Harry impreuna cu trupa vorbeau cu gazda showului,eu am vorbit cu mama. Sper ca nu știe despre relația mea cu Harry...sper..
"Si cum mai esti Iza?" Ma întreaba mama.
"Bine..foarte bine.." Ii zambesc. "Mama..stii vreau sa-ti zic ceva..adica asta daca nu ai aflat." Încep.
"Ce sa aflu?" Pare curioasa.
"Mama..eu.." Încep dar sunt întrerupta de cineva.
"Domnișoara Melkinnson?" Ma întreaba un bărbat.
"Da..eu sunt."
"Sunteți chemată pe platoul de filmare." Ma anunța.
"De ce?"
"Harry Styles va chemat." Imi zice.
Ii fac semn mamei ca plec iar ea aproba din cap.
"Suntem live?" Il intreb pe bărbatul de langa mine?
"Da. Dar momentan e pauza." Spune si imi face semn spre canapeaua unde se aflau băieții. M-am dus direct la Harry.
"S-a intamplat ceva?" Il intreb.
"Nu..am vrut sa participi si tu la acest interviu." Stai ce?? Dar nu vreau.
Oftez si ma asez intre el si Niall.
"Iza." Spune Niall si ma imbratiseaza copilărește.
"Mhm..cam asta e numele meu." Ii spun iar el isi ia mâinile de pe mine si se încrunta.
"Ce?" Spun si aproape rad.
"Eu sunt drăguț cu tine..iar tu strici totul." Spune cu o voce de copil mic si se bosumfla.
Pe fundal se aude o numărătoare: 'Intram in 3,2,1.." Anunța un domn.Gazda a fost foarte prietenoasa. Mi-a pus tot felul de întrebări despre relația mea cu Harry si cu ceialti baieti.a bucur ca nu a întrebat despre relația adevarata dintre mine si Harry..inca.
Gazda le-a mai pus cateva întrebări baietilor,dupa care a revenit la mine."Deci..Izabella..este adevărat ca esti intr-o relație serioasa cu Harry Styles,care defapt e fratele tau vitreg?" Ma întreaba gazda. Oh nu..acuma o sa afle si mama..si ohhh...
Palmele încep sa imi transpire si sa imi tremure. Ce sa zic?"Da." Ma salvează Harry,punându-si mana peste a mea si zambindu-mi.
"De cand sunteți impreuna?"
"De o luna." Imi fac curaj si răspund.
"O luna?Wow. Ma bucur pentru voi." Ne spune femeia acea pe care o chema Megan. "Ce au spus fanii cand au aflat?" Continua de aceasta data uitându-se la Harry.
"Unii ne-au felicitat,alții erau contra. Dar asta nu înseamnă ca iubirea pentru Iza va dispărea." Spune.
"Deci,voi aveți o relație serioasa?" Spune Megan.
"Da." Confirma Harry.
"Iza,ai mai avut vreo relație cu cineva din trupa înainte?" Ma întreba Megan. Jur ca dupa acest interviu,am sa o...
"Iza.." Imi sopteste Harry.
"Da..." Spun incet.
"WoW!! Cine a fost norocosul?" Încearcă sa destinda atmosfera.
"Eu." Spune Zayn. Ce? Nu era nevoie de completarea lui..
"Zayn! Ai avut o relație ascunsa cu ea?" Il întreaba Megan.
"Mda..intr-un fel.." Spune. "Nici nu stiu daca a fost o relație." Zice incet.
"Si înainte de Zayn?" Ma întreaba Megan.
"Nu cred ca ar trebui sa intram in 'lucrurile' ei personale." Se rasteste Harry.
"Bine." Cedează Megan si ridica mâinile in semn de pace.
Dupa interviu ma duc direct la mama. Acum ca știe totul...mhm...e mai nasol.
"Deci,asta vroiai sa-mi zici ca ai o relație cu Harry?" Ma întreaba cand ma vede.
"Mama...stiu ca e aiurea...dar noi chiar ne iubim!!"
"Iza!! Dar nu e bine!"
"Nu imi pasa!" Ma rasetesc la ea.
"Ar trebui! E fratele tau vitreg! Cum ai putut?" Ma întreaba mama.
"Exact! Este fratele meu vitreg! Nu e sânge din sângele meu." O lămuresc.
Mama nu spune nimica insa gura ei formează un 'o' perfect.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...