"Ce s-a intamplat??" L-am intrebat pe Liam alarmata.
"Nu stiu! Îmbraca-te! Trebuie sa vedem.." Zice Liam si in 2 minute amandoi suntem gata.
Am coborat scările si am ajuns in sufragerie...unde...unde era o persoana plină de sânge pe jos...urgh...
Un baiat putin mai uratel care avea o masca negra..avea un pistol in mana îndreptat spre persoana cel mai posibil moarta de pe jos."Ce naiba....?" Spune Liam in șoaptă.
Imediat am observat ca Zayn era in spatele băiatului cu pistolul in mana. Ce cauta acolo?
Am încercat sa merg spre el,dar am fost oprită de o mana.
Era tipul care l-a omorât pe celălalt baiat."Vrei tu sa fi următoarea frumușico?" Imi zice dur baiatul.
Am înghițit in sec si am dat din cap negativ.
"Atunci nimeni sa nu miste sau sa sune la poliție pentru ca o veți pati!" Imi striga in fata si ma arunca pe jos.
Contactul cu podeaua a fost dureros. Am incercat usor sa ma ridic,dar baiatul s-a uitat urat la mine.
"Lasa-ma doar sa ma ridic!" Ii spun printre dinti.
El si-a ridicat o sprânceană semn sa ma ridic.
Am încercat din nou sa merg încet spre Zayn,dar din nou am fost prinsă."Tu chiar întreci măsura păpușo! Ei bine..fapta si rasplata.." Zambeste pervers. Ce ar trebui sa inseamna asta?
M-am uitat confuza la el si am tăcut.
M-a luat de mana puternic,a împușcat o data in sus si a fugit cu mine spre usa."Repet! Daca cineva va încerca sa sune la poliție nu va mai avea mult de trăit! Voi alegeți!" Spune baiatul cu masca care m-a luat de mana.
Zayn se uita panicat la mine si nu stia ce sa faca. Imi făcea semn sa plec,dar tipul ma strângea prea tare de mana si nu avea niciun control.
"Te rog..lasa-ma..." Am spus foarte incet atunci cand m-a strans foarte tare in asa fel încât sa cad usor pe jos.
Imediat mi-au dat cateva lacrimi. El ma strângea din ce in ce mai tare si nimeni nu făcea nimica! Cine naiba se crede tipul asta!? Inteleg a are un pistol dar totusi.
Mhm..defapt la ce sa ma astept de la niste oamnei beti."Esti nebun? Ce ti-am facut?" Am urlat la el.
Imediat mi-a dat drumul la mana si m-a strans de gat.
Inceram sa ma mișc dar rămâneam din ce in ce mai mult fara respiratie."Lasa-ma nu auzi?" Ii strig.
Ma durea foarte tare încheietura si acuma raman si fara respiratie.
"Oh! Tu nu ai facut nimica draga mea..prietenasul tau.." Zice dur.
Nu mai puteam de durere. Nici nu intelegeam ce imi spune. Auzeam din ce in ce mai prost si simțeam cum ma sufoc. Dar..ca printr-o minune,aveam respiratie. Nu chiar buna,insa aveam.
M-am uitat in sus si l-am vazut pe baiatul urat din fata mea.
"Esti un psihopat! O sa mori! Nebunule!" Il înjur si simt cum o palma se lipeste de obrazul meu drept puternic.
"Esti o curva infecta!! Ne mai vedem!" Zice dur si pleaca trantind usa cu putere.
Am inceput sa plang de durere si nu mai puteam sa fac nimica.
Imediat toata lumea s-a dus in jurul cadavrului. Numai Zayn si Liam au venit la mine. Avand in vedere ca erau singurii care ma cunosteau.
Plângeam in hohote. Nu mai puteam de durere si nimica acum nu ma putea vindeca,decat in doctor."Iza..hai la spital.." A spus Zayn.
Am dat din cap negativ. Nu vreau sa merg pentru a stiu unde se ca ajunge.
"Atunci hai acasa! Nu mai putem sta aici.." Zice si ma ia in brate.
Liam se uita confuz. I-am facut semn sa plece.
Am inceput sa tusesc foarte tare cand am urcat la Zayn in masina. El mi-a dat imediat o sticla cu apa si am baut-o pe toata. Aveam gâtul uscat.
Am inceput sa tremur. Ma durea îngrozitor de tare inchietura si gâtul. M-a strans asa de tare încât chiar ma intreb cum de mai trăiesc?!!
Zayn a condus repede pana acasa."Trebuie sa te speli! Si apoi sa iti vindec rana de la încheietura.." Ini spune cand intram.
Da..eram zgariata. Si imi curgea putin sânge. Si la cat la fel. La naiba cu omul ala nemernic.
Mi-am facut un dus rapid si apoi am așteptam ca Zayn sa ma bandajeze.
Mi-a pus un bandaj mare ai alb care mi-a acoperit toata încheietura,dar inainte mi-a dat cu un spray dezinfectant si o crema.
Apoi la gat a procedat la fel numai ca a pus o compresa mica si a lipit cu doi plasturi.
Habar nu aveam ca stie sa faca asta."Vrei un ceai sau ceva?.." Ma intreaba.
"Un ceai.." Oftez.
Dupa ceva timp imi aduce la pat ceaiul fierbinte si un biscuite.
"Ce se intama cu tine Zayn? Dintr-o data esti cam grijuliu.." Rad incet.
"Încetează! Țin la tine si nu te pot lasa asa!" Zice serios.
"Știam mai!" Ii spun si zambesc.
A fost o seara grea..sau ma rog cat a mai ramas din seara..pentru ca ma dureau rănile si nu puteam sa adorm. Zayn mi-a masat încheietura si totusi m-am simtit mai ușurata..
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...