Pana la urma mama a părăsit nervoasa clădirea. Ma așteptăm sa reactioneze asa...ca doar e mama...
Harry vine spre mine si ma întreaba:
"Totul e in regula?"
"Nu." Spun putin cam dur si ma îndrept spre baie simțind cum cateva lacrimi s-au strâns in coltul ochilor.
Ma asez pe jos si încep sa plâng. Niciodată nu am inteles-o pe mama! Nu imi vine sa cred ca e contra relației mele cu Harry.
Cand ușa se deschide eu tresar si imi șterg repede lacrimile. Harry se aseaza in genunchi langa mine."Nu mai plânge!" Spune si ma ia in brate.
"Cum sa nu mai plâng Harry? Mama ar fi trebuit sa ne susțină..adica..ugh..nu mai contează.." Spun si imi feresc privirea.
"Iza..mama are dreptate. Adica o inteleg.. Daca as fi fost in locul ei as fi reacționat la fel."
"Ce vrei sa spui?" Spun confuza.
"Spun ca mama are dreptate. Cred ca ne-a cam luat valul!" Ce?
"Poftim? Ne-a cam luat 'valul'?" Am pufnit nervoasa gesticuland din mâini.
"Da..adica.." Spune dar e intrerupt de mine.
"Stai ca nu am terminat! Adica tu vrei sa spui ca vrei sa te despărți de mine? Ok Harry! Pa!! Du-te! Nu mai sta! Si asa nu mai am nevoie de nimeni!" Ma rastesc la el.
"Iza..nu asta.." Spune.
"Ba da Harry! Asta vroiai sa spui! Acum te rog pleacă!" Ma rastesc din nou la el.
"Iza dar.."
"Am spus pa Harry!" Spun si practic il dau afara din baie.
Nu pot sa cred! Fratele meu vitreg,care a fost iubitul meu tocmai s-a despărțit de mine! Sunt foarte nervoasa,trista,confuza...si off...am nevoie de o pauza.
Ies repede din baie ignorând prezenta lui Harry si a celorlati si ma îndrept spre ieșire. Doua brate ma opresc iar eu ma intorc imediat. Era Zayn. Ce vrea?"Uite Iza...imi pare rau ca prezentatoarea a adus vorba despre relația noastra."
"Nu iti cere scuze! Nu ai nicio vina Zayn. Asta este..pana la urma trebuia sa afle,nu?" Spun si pufnesc.
"Mda.." Spune Zayn si isi lăsa privirea in jos. "Umm..Iza..ai vrea sa..sa iesim in oras..mai tarziu? Asta...daca nu ai planuri..sau ceva." Ma întreaba si isi maseaza incet ceafa.
"Nu..nu am planuri! Mi-ar face placere! Dar..tu nu ai o iubita?" Spun si aproape rad.
"Aveam." Spune.
"A." E tot ce pot spune.
"Vin sa te iau pe la 8?.."
"Sigur! Ne vedem la 8." Spun si ii ofer un sarut pe obraz.
De data asta ies pe ușa fara sa mai fiu întrerupta de cineva.
Cand ajung acasa,ma bucur sa vad ca nu este si Harry asa ca profit si ma duc sa-mi fac un dus.
Cand ies de la baie încep sa fac putina ordine prin casa. Nu pot sa cred ca Harry s-a despărțit de mine. Stiu ca nu este ok sa fim impreuna,dar totuși...
Gândurile mele sunt întrerupte de ușa care se deschide brusc. Pe ea intra Harry. Nici nu ma baga in seama si se duce in dormitor. Ce a fost asta?
Am pregătit ceva de mâncare. Cred ca ar trebui sa-l chem si pe Harry. Ma îndrept spre ușa dormitorul si intru.
CITEȘTI
Sora misterioasă
Fiksi PenggemarIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...