Cand ajungem in dormitor,era putin frig.
"Am crezut ca ai dat drumul la caldura." Spun.
"Am dat!" Se apară Harry. "Ma duc sa verific." Spune si părăseste camera.
Am așteptat preț de cateva minute.
"Cred ca s-a stricat caloriferul." Imi spune cand intra pe ușa.
"Off.." Oftez si ma trantesc pe pat.
El vine cu niste paturi groase si ma înveleste. Se aseaza langa mine,iar eu imi asez capul pe pieptul lui.
"Ce planuri ai pentru maine?" Il intreb.
"Ma gândeam sa stau acasa cu iubita mea. Tu?" Eu chicotesc si ii răspund:
"Pai.. Cred ca ma duc la cursurile de yoga pe care mi le-a propus Louis."
"Yoga? De ce ai vrea sa faci yoga?" Ma întreaba surprins.
"Pentru ca vreau sa vad cum este.. Am auzit ca este relaxant. Ar trebui sa vii si tu." Ii spun si ii fac cu ochiul.
El nu imi răspunde.
"Imi e frig." Mint.
El ma strânge puternic in brate si ma sărută pe buze.
"Noapte buna,frumoasa mea!"
"Noapte buna!" Spun si ma întorc cu spatele la el îndepărtându-ma de el. Harry vine spre mine si imi sopteste:
"Nu te îndepărta de mine, Iza!" Imi spune așa încet încât deabea il aud.
Cand ma întorc înspre el, are ochii inchisi, dar tot nu ma pot abtine sa nu il sărut pe buze. El imediat imi răspunde sarutului tradandu-ma la pieptul lui.
"Credeai ca dorm?"
Eu dau din cap in semn ca da.
El chicoteste,iar eu imi apas mai tare buzele de ale lui.
...
Dimineata cand ma trezesc este 06:55. Ce bine ca este sâmbăta. Ma duc in bucătărie si imi fac un ceai cald. Stau si ma uit pe geam cand simt doua mâini pe talia mea. Era Harry. Eu imi las capul pe spate sprijinindu-se de umărul lui.
"Neata iubito!" De fiecare data cand imi spune 'iubito', mii de fluturi imi apar in stomac.
"Neata." Ii spun simplu dar încet.
Niciodată nu am crezut ca ma voi îndrăgosti de fratele meu vitreg. Practic nu suntem din același sânge,pentru ca tatăl lui s-a căsătorit cu mama,iar după câțiva ani, tatăl lui a părăsit-o pe mama. Atunci nu știam ca am un frate vitreg. Deci,este ca si cum am fi din familii complet diferite. Prima data, băieții au fost contra relației noastre,pentru ca ziceau ca suntem frați vitregi,dar le-am explicat ca nu suntem din același sânge si nici nu avem același nume de familie. Eu port numele mamei mele,iar Harry pe al tatalui lui.
"La ce te gândești?" Ma întreaba Harry.
"La nimic important.." Ii spun si ies din imbratisarea lui. "Ma duc sa fac un dus."
El nu spune nimica,așa ca ma îndrept spre baie.
Cand ma întorc de la baie,Harry nu mai este in casa.
"Harry? Unde esti?" Strig,dar nici un răspuns.
Încerc sa-l sun dar nu raspunde. Unde este?
Am renunțat din a-l caută si am decis sa ma îmbrac. Mi-am luat o bluza mai grosuta,dar elegantă,blugii albi si adidașii. Mi-am pus cateva accesorii asortate ținutei, iar parul l-am lăsat desfăcut. Eram simpla,dar elegantă.
Am luat telefonul in mana si l-am sunat pe Louis. De ce l-am sunat pe el? Simplu,este cel mai bun prieten al lui Harry si cred ca ar trebui sa știe unde se afla acesta.
"Alo!" Spune Louis.
"Alo,Louis! Ai idee unde este Harry?"
"Nu.. Chiar nu stiu. De ce? Ai patit ceva?"
"Nu... Dar de dimineata l-am vazut,si cand m-am întors de la baie nu mai era in casa."
"A. Nu stiu. Imi pare rau."
"Bine. Um.. Poti veni sa ma iei de acasa? Vreau sa vin cu voi la studio azi...din moment ce Harry nu e acasa.."
"Sigur! Ajung in 10 minute" imi spune.
După ce termin de vorbit cu Louis,încerc sa-l sun din nou pe Harry,dar nu imi răspunde.
...
Cand ajung la studio, toți băieții sunt,in afara de Harry.
"Hei!" Ii salut pe toți.
"Buna Iza!" Imi spune Liam si Niall.
Zayn ma ignora pentru ca sta cu iubita lui. Iubita lui e simpatica si ma înțeleg bine cu ea.
"Unde este Harry?" Ma întreaba Liam.
"Nu stiu... Același lucru vroiam sa va intreb si eu."
...
In timp ce băieții cântau, am încercat sa il mai sun pe Harry,dar degeaba. Unde poate fi? Daca a patit ceva?
Este ora 21:23.
"Louis,crezi ca ma poti duce acasa?" Il intreb.
"Da..totul e ok?" Ma întreaba.
Eu dau din cap in semn ca da.
Louis este așa concentrat pe mesaje încât era sa dea peste cineva cu masina.
Cand ajung la apartament,ii multumesc lui Louis,iar el pleacă.
Cand intru,o grămada de lumânări parfumate sunt așezate pe podea alături de foarte multe petale de trandafiri. Urmăresc petalele de trandafir care duc la baie. Cand deschid ușa baii........
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...