Capitolul 70

172 10 0
                                    

Am deschis ochii incet din cauza zgomotului provocat de furtuna. Ploua torential afara,tuna si fulgera. Zayn dormea si se pare ca pe el nu il deranja.
M-am uitat la telefon si am vazut ca am cateva mesaje de la Liam.

'Esti ok?'
'Daca vrei vin la tine..'
'Il pot anunta pe Harry?..'

Am oftat si am tastat repede un mesaj.

' Liam..sunt ok! Nu iti face griji! Nu e nevoie sa il anunți pe Harry..oricum azi trebuie sa va întâlniti cu totii si vin si eu cu Zayn,asa ca ne vedem la studio..'

M-am uitat la ceas si am vazut ca e 1 dupa-amiaza. La 2 trebuie sa fim la studio.

"Zayn..." Am zis si l-am miscat incet.

El a mormait incet.

"Intr-o ora trebuie sa mergi la studio!" Ii spun.

"Mhm...dar nu vreau.." Se plânge.

"Dar trebuie Zayn.."

A oftat si s-a ridicat. A mers la baie.
Azi trebuie sa vorbesc cu Harry.
M-am uitat pe geam si am privit cum ploua. Pana la masina ma fac uda toata,chiar daca am umbrela..
Zayn a intrat din nou in camera.

"Ma duc sa imi fac un dus! Așteaptă-ma.." Ii spun si el aproba somnoros.

Mi-am dat incet bandajeze jos. Eram vânată.
M-am spălat si apoi m-am imbracat intr-un maieu,blugi,pantofi si un cardigan asortat.
Am aplicat fond de ten pe vanataile de pe gat,dar nu am reusit sa le ascund de tot.
Mi-am facut o linie subțire la ochi cu tușul si mi-am dat cu un gloss si mi-am prins parul intr-o coada slaba.
Zayn stătea intins pe canapea cu telefonul in mana.
Mi-am luat geanta neagră si umbrela si l-am chemat pe Zayn.
Din fericire am ajuns la masina fara sa ma ud.
Zayn a condus pana la studio. In parcare erau si mașinile baietilor,inclusiv... Harry.
Am urcat scările impreuna cu Zayn.

"Se vad rau vanataile?" L-am intrebat inainte sa intram.

"Nu.." Spune si apasa pe clanță.

Toți patru erau imprastiati prin camera.
Privirile au picat pe noi.

"In sfasit!" Striga Niall. "Pe unde ai umblat?" Zice usor nervos Niall in continuare.

"Nu e treaba ta! Spune mersi ca am venit!" Zice dur Zayn.

Am tusit si m-am incruntat la Zayn care imediat si-a dat ochii peste cap.

"Liam,crezi ca putem vorbi putin..?" Il rog.

"Sigur.." Zice nesigur.

I-am vazut privirea lui Harry care era fix pe mine. Stiu exact ce gândește acuma. Ma simt aiurea. Si chiar trebuie sa ma simt asa.
Am iesit putin din camera de studio si am oftat.

"Sper ca nu le-ai spus ca am fost rănită,nu?.." Ii spun.

"Nu Iza! Tu m-ai rugat.." Imi zambeste incet.

Am răsuflat ușurata.
Exact cand era sa dea sa intre i-am spus:

"Um..Liam..crezi ca il poti face pe Harry sa nu se mai uite asa insistent la mine?"

"Am sa incerc.." Imi zambeste si intram.

***

Tot timpul Harry se uita la mine. Avea o privire foarte ciudata. Mereu încercam sa imi acopar vanataile doar ca sa nu le vada si sa isi fac griji.
Zayn a venit lână mine.

"Totul e ok?" Ma intreaba si ia o gura din sticla de apa.

"Da..cred.." Ii zic nesigura de situație.

M-am ridicat si mi-am aranjat bluza si am mers spre Liam care stătea langa Harry.
L-am ignorat pe Harry si m-am uitat spre Liam.

"Ai treaba dupa repetiții? Vreau sa ma ajuti cu ceva.." Ii spun.

"Um..mda..trebuie sa merg cu Niall undeva. Daca vrei ne intalnim maine..e ok?" Imi spune.

"Vii tu la mine acasa?" Il intreb.

"Daca e ok am-" imi spune dar il întrerup.

"Sigur!" Ii zambesc ai apoi trag cu ochiul la Harry care era usor confuz si trist.

M-am asezat din nou pe canapea si imediat am auzit sunetul unui mesaj.
Liam. Stai.. Liam?!!

'Harry e cam geloooossss. :))'

'Mi-am dat seama! Hai sa jucam un mic joculet! Tu doar urmeaza-ma! O sa ne distram..' Ii trimit inapoi si ma intorc la el.

El continua sa vorbească cu Harry,iar eu m-am dus pe la spatele lui si l-am sarutat incet si rapid pe gat.

"Liam..nu ne-am terminat distractia de aseara..stii..la petrecere.." Ii spun si ini musc incet degetul arătător.
Am ignorat prezenta lui Harry si m-am comportat ca si cum n-ar fi fost acolo.

"Oh..ai dreptate..." Zice Liam pervers.

Chiar era adevarat.

"Mhmm..abia astept.." Gem incet si il sarut pe obraz. "Sa vezi ce frumos o sa fie.." Il asigur si imi pun piciorul pe soldul lui.

M-am dus la urechea lui si am spus ceva foarte incet asigurându-ma ca doar el a auzit:

"Același joc ma duc sa il joc si cu Zayn sa vad cum reactioneaza Harry.."

Ii spun si rad incet.

Harry era surprins de mine. Se uita la mine confuz. Mi-am dat ochii peste cap la el.
M-am îndreptat spre Zayn.

"Hai Zayn! Cat mai stam aici?" Ma plang.

"Parca tu erai cea care m-a obligat sa vin.." Ridica o sprânceană si merge cu pasi marunti spre zona unde se afla Harry si Louis acuma. Se pare ca nu a mai rezistat langa Liam.

"Stiu Zayn! Dar vreau acasa sa jucam un mic...joculet.." Zic exact cand e chiar in paralel cu Harry si Louis.

"Ce joc mai exact?" ma intreaba Zayn.

"Sah.." Ii zic si ma musc de buza. Am tras cu ochii la Harry care se uita la mine.

"Sah?" Ma intreaba din nou Zayn.

"Da Zayn! Tu spui 'Shhh' si eu 'ahh'!!" Zic tare astfel încât Harry sa audă.

"Imi place cum suna.." Zambeste pervers.

M-am dus la el si l-am sarutat apăsat pe buze el rămânând surprins.

"Nu conteaza daca ne-a vazut cineva..oamenii se mai pot saruta si din alte motive,nu numai pentru ca sunt impreuna,nu?" Ii soptesc.

El a aprobat.
Am zâmbit învingătoare cand am auzit usa trantindu-se cu putere si Harry disparand.

***

De 5 zile nu am mai auzit nimica de Harry.
Mi-am tras-o cu Liam acum 3 zile si acum sunt cu Zayn la o cafenea. E 8 dimineata si chiar ne plictiseam in casa asa ca am venit sa bem ceva aici.

"Vreau doar un cappuccino cu ciocolata.." Ii spun chelneritei in timp ce aceasta notează.

"Imdeiat." Zice zambind si pleaca.

Mi-am deblocat telefonul si imediat mi s-a inchis.

"Zayn..imi poti împrumuta putin telefonul tau? Trebuie sa intru pe Twitter.." Il rog si el imi da telefonul lui.

"Intra putin si pe al meu si spune-mi ce mai e nou te rog.."

Twitter-ul lui era plin de miliarde de notificări noi ai vechi si sute de mesaje.
Am dat follow la cativa fani si aceștia instantaneu si-au schimbat numele de user in 'THANK YOU ZAYN' sau 'ZAYN FOLLOW ME OMG!'.
Am chicotit de reacțiile lor. Imi placea la nebunie sa ii vad fericiți. Directionerii sunt atat de dedicati..stiu tor ce se intampla cu băieții..ii protejează de hateri..etc.
Am oftat incet si am intrat pe contul meu.
Aveam sute de notificări si cateva mesaje.
Am intrat pe profilul lui Harry. Nu mai postase un tweet de 6 zile.
De obicei maximul e de 4 zile. Stiu asta pentru ca ii urmăresc postările.
Am trecut mai departe pe profilul lui Niall si am dat cateva stelute.

***

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum