Imi este frica. Oare cine e? Ma grăbesc sa aprind lumina,iar cand ma întorc il vad pe Harry... Dar nu părea deloc ok.
"Harry? Ce ai patit?" Il intreb si ii privesc sângele de la gura. "Cu cine te-ai bătut? Spune-mi te rog ca nu te-ai bătut cu Zayn!"
"Atunci nu am sa-ti mai spun pentru ca vad ca deja stii." Spune si se arunca pe canapea.
"Harry! De ce ai facut asta? De ce mi-ai distrus prima mea intalnire? Primul meu sărut? De ce...?" Il intreb in timp ce lacrimile imi curg pe obraji?
"Prima ta intalnire?"
"Da" spun încet si dezamagita.
"O.!" Spune surprins. "Nu am știut."
"Cum adică nu ai știut? Chiar tu ai spus ca am 16 ani! Ce iti imaginai?" Ma rastesc la el.
"Te rog iartă-ma! Nu am știut.." A spus lăsându-si capul in jos.
"Da-mi un motiv sa te iert."
El tace. Tace? Ce e cu el? Pana acuma tipa si acuma tace? Ugh...
"Așa ziceam si eu." Imi dau ochii peste cap si ma îndrept spre camera mea,dar sunt oprită de mana lui Harry care ma trage spre pieptul lui. Harry isi apropie buzele de ale mele. Acest sărut este mult mai pasional decat cel pe care l-am avut cu Zayn. Wow!! Stai!! Harry e fratele meu!! De ce ma sărută?
Eu încerc sa ma retrag din sărut dar nu reușesc! Harry ma strânge puternic in brate si imi sopteste:
"Imi pare rau ca ti-am distrus întâlnirea. Imi pare foarte rau! Te rog,iartă-ma!" Spune încet,dar ...romantic??
"Nu mi-ai dat un motiv sa te iert.."
"Te iubesc Iza!! La naiba chiar te iubesc!" POFTIM? Ma.. Ma iu.. Ma iubeste? Eu stau si ma holbez la el... Nu pot spune nimica.. Ramân tăcută si fug la mine in camera!
Ma iubeste! Fratele meu vitreg ma iubeste la modul serios! Nu mai înțeleg nimica. Aleg sa dorm pentru ca maine voi avea o zi grea.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...