A trecut deja o luna de cand m-am despărțit de Zayn. Acum am o relație cu Harry. O relație destul de serioasa. Acum ca toată lumea știe de relația noastră, presa ne urmărește peste tot.
Zayn si-a facut si el o iubita... Si ma bucur tare mult pentru el.
Majoritatea zilelor mi le petrec la scoala, la studio si cu Harry.
Nu am mai primit nici un semn de la mama. Nu am mai vazut-o de ceva timp."Harry,poti veni putin pana jos?"
"Sigur,iubito!" Imi răspunde el.
El coboară jos in sufragerie fiind îmbrăcat doar cu niste blugi negrii.
"S-a intamplat ceva?" Ma întreaba in timp ce vine in spatele meu si ma sărută pe obraz.
"M-am gândit ca(,) casa asta este mult prea mare pentru noi... Si de vreme ce mama nu mai este pe aici,ma gândeam sa ne mutam.. La un apartament. Ce zici?"
"Suna grozav!" Imi spune.
Am căutat cateva apartamente online,dar nu am găsit niciunul pe gustul nostru. Așa ca ne-am decis sa il întrebam pe Liam. De ce il întrebam pe Liam? Foarte simplu. Are un prieten care are o afacere cu niste case si apartamente de închiriat sau de cumpărat.
...
Liam ne-a dat adresa viitorei noastre locuințe.
In ochii lui Harry se citea perfect nerăbdarea de a vedea noul nostru apartament.
Cand am intrat totul era alb. Aparatamentul are 3 camere,o baie si o bucătărie. Perfect.
"Ce spui? Il cumpăram?" Ma întreaba Harry.
"Il cumpăram!" Ii zâmbesc si ii ofer un scurt sărut pe obraz.
In timp ce Harry vorbea cu bărbatul care urma sa ne dea cheile casei, eu studiam apartamentul! Deja imi făcusem cateva idei de decorare a câtorva camere. Va fi distractiv sa-l vad pe Harry ca moare de plictiseala in timp eu ma învârt ca de obicei prin magazin in căutarea mobilierului.
Eu semnez actele casei impreuna cu Harry.
"Harry... Cred ca stii ce urmează,nu?" Il intreb.
El ofteaza stiind ce se va întâmpla. Eu rad,dar sunt oprită de buzele lui care se lipesc brusc de ale mele. Eu nu ii răspund sarutului de prima data. Vreau sa-l tachinez putin. El își da seama de ce vreau sa fac așa ca își apasa si mai tare buzele peste ale mele,de data asta raspunzandu-i.
...
Cand am ajuns la magazin, eu cu Harry am decis imediat ce mobilier cumpăram. Este un mobiler simplu,dar foarte frumos.
"Iubito,trebuie sa mergem si acasa, ca sa ne luam hainele si toate lucrurile."
Eu aprob din cap.
După ce ne-am împachetat toate hainele si toate lucrurile personale, ne-am îndreptat spre apartament! In timp ce noi eram acasa si împachetam lucrurile, cei de la magazin au adus mobilierul si l-au si ansamblat.
Apartamentul este mult mai aproape de scoala,așa ca imi v-a fi mai ușor sa merg la scoala cand Harry are treaba si nu ma poate duce.
Cand ma uit la ceas este 21:34.
"Harry,vrei sa ne uitam la un film?"!il intreb.
"Sigur ca da."
Ne-am uitat la un film cu un final foarte trist. Așa ca... Eu fiind foarte emotivă am inceput sa plâng. Harry încerca sa ma inveseleasca.. Si se pare ca reusea!
După ce s-a terminat filmul am mers in noul nostru dormitor.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...