Capitolul 9

701 31 2
                                    

Totul era perfect pana cand Harry apare între noi. Avea ochii roșii si avea cearcăne.
"Oh, Harry! Ce e cu tine aici?" Il întreaba Zayn.
"Ce e cu mine aici?? Eu vreau sa-ti pun aceeași întrebare! Are 16 ani Zayn! Esti nebun?"spune Harry furios.
"Si care este problema?" Il întreaba Zayn pe Harry.
"Este prea mica pentru întâlniri de genul asta!! Tu nu realizezi?" Il întreaba Harry pe Zayn in timp ce il loveste cu capul de un copac.
"Harry!! Te rog!! Nu il lovi!" Spun si ma îndrepta către ei doi.
"Stai departe de el Iza!" Ma avertizează Zayn. Il ignor si ma apropii de Harry si ii pun mana pe umăr. El se întoarce si ma împinge,iar eu cad la pământ!
"Harry,o ranesti!" Tipa Zayn la Harry.
Imediat Harry se întoarce spre mine si cade in genunchi.
"Iza,esti bine?! Te rog iartă-ma! Nu am vrut!" Imi zice Harry.
"Sunt bine" spun si ma ridic. "Zayn as vrea sa merg acasa."
"Sigur" spune ,iar eu ii arunc o privire criminala lui Harry. Cum a putut sa-mi distrugă prima mea intalnire? Nu are suflet?
Cand eram in masina lui Zayn am inceput sa plâng. Zayn mi-a luat fata in palmele lui fine si mi-a spus:
"Nu mai plânge frumoaso! Nu ai de ce!"
"Ba da,Zayn! Ne-a distrus întâlnirea.. Si ce e cel mai important.. Prima mea intalnire" spun in timp ce închid ochii si las sa imi curgă o lacrima.
Zayn se apropie de mine si ma sărută! De data aceasta fara sa fim intrerupti de cineva,sau ceva.
După ce primul meu sărut adevărat a avut loc,ramânem tăcuți si ne uitam unul la altul. Eu încep si rad.
"De ce razi?" Ma întreaba Zayn confuz.
"Te-am murdărit de machiaj!" Spun si încep sa rad mai tare iar el mi se alătura mie.
"Ce frumoasa esti Iza!" Spune iar eu rosesc.
"Multumesc!"
"Vrei sa te duc acasa sau sa mai mergem undeva?" Ma întreaba.
"Scuze Zayn.. Dar sunt obosita si maine am scoala.. Oh nu!" Spun.
"Ce s-a întâmplat?"
"Maine am test la istorie!" Nu imi vine sa cred ca am uitat!
"Imi place istoria!! Daca vrei te pot ajuta sa inveti!"
"Ar fi minunat!" Ii spun si il sărut pe obraz.
...
Cand ajungem acasa, ma bucur sa vad ca nu este si Harry.
"Haide sus!" Ii spun lui Zayn.
"Ce camera mare ai!" imi spune Zayn.
"Stiu" încep sa chicotesc.
"Ce lecție ai de învățat?"
"Ce nu am?" Încep sa rad.
Stau cu Zayn la birou in timp ce el imi explica fiecare lecție in parte si ma învață cateva trucuri despre cum sa rețin mai repede lectiile.
Cand ma uit la ceas este 23:12.
"Zayn...stiu ca iti place sa stai aici.. Dar este tarziu si mie imi e somn."
"Oh.. Sigur. Ne vedem maine Iza!"
Eu il conduc jos si el imi oferă un sărut pe obraz:
"Noapte buna,frumoaso!"
"Noapte buna,Zayn!"
Seara asta a fost frumoasa. Încerc sa ignor ce s-a intamplat între Zayn si Harry. Adorm imediat.
....
Ma trezesc brusc pentru ca aud un zgomot puternic. Ma uit la ceas si este 02:32. Cine este?
Cobor in viteza scările si vad pe cineva dar nu stiu cine e... Lumina este stinsă. Imi este frica.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum