Capitolul 33

336 15 1
                                    

M-am trezit dimineata atunci cand telefonul meu a inceput sa vibreze semn ca trebuie sa ma pregătesc pentru scoala. Ma ridic,insa sunt trasa înapoi de Harry.

"Unde pleci?" Spune cu o voce ragusita si adormita. Ii ador vocea.

"La scoala... Nu mai pot lipsi. Ma intorc la 3." Spun si il sarut pe obraz.

"Bine.." Spune si adoarme la loc.

La scoala orele au fost cat de cat interesante. Am vorbit cu Jenn non-stop. Am intrebat-o depsre sarutul cu Niall insa nu a vrut sa recunoască.
Acum am iesit din scoala,iar in curtea școlii se afla un cerc imens de fete. M-am dus imediat sa vad despre ce e vorba.
Mhm..cum credeam.
Am incercat sa înaintez,insa niste fete m-au împins.

"Vreau sa trec!!" Spun nervoasa.

"Nu ne pasa! Noi vrem autografe. Mai poti aștepta!.." Spune o fata plinuță.

Am oftat si am incercat sa-mi fac drum pana la el. Pana la urma m-am împiedicat si am ajuns in bratele lui.

"Ai grija...." Spune el dar nu termina propozitia pentu ca ma recunoaște.

"Iza!" Zambeste.

"In carne si oase! Ce cauti aici?.." Il întreb.

"Am venit sa te iau." Spune si incearca sa faca fata autografeleor.

"Haide mai repede!! Înțelegem ca esti un fan,dar si noi suntem!!" Tipa o fata din spatele meu.

Ma intorc la ea si ma incrunt.

"Pot sta cat vreau aici!" Spun dur.

"Cati bani ti-a dat Harry? Milioane? Nu vezi ca nici macar nu ii pasa de tine...esti o simpla fană." Continua fata aceea sa spună.

"O simpla fană? Ce?" Spun si incep sa rad sec.

"Hai da-te! Vreau sa fac poza cu viitorul meu sot..." Spune ea 'dulce' accentuand ultimul cuvant.

M-am strambat la ea,dar nu m-am dat.

"Viitorul tau sot?" Pufnesc nervoasa.

"Da!!" Tipa ea si ma împinge.

Am crezut ca am sa cad,insa Harry m-a prins.
M-am uitat in ochii lui nervoasa din cauza fetei aceleia si am părăsit grupul.
M-am asezat pe o banca iar Harry a venit duap mine,desigur urmat de fane.
S-a asezat langa mine.

"Ce ai patit?" Spune îngrijorat.

"Nimica...doar ca...nu stiu.." Oftez.

"Mergem sa luam prânzul?" Imi sopteste la ureche.

"Bine..oricum sunt lihnita.." Spun si ma ridic alături de el.

Sunt asa nervoasa pe fata aceea încât l-am sarutat pe buze pe Harry in fata ei ca sa vadă ca sunt mai mult decat o fană pentru el.
Ochii ei s-au facut at cepele,iar gura ei a format un 'o' perfect.

Am ajuns cu Harry la un restaurant unde am servit prânzul.

"Iza..eu cu băieții va trebui sa mergem la niste concerte in Japonia,Franța..si..ma gândeam daca ai vrea sa vii..stii..ca sa nu stai singura.." Spune Harry.

"Eu..nu stiu.." Oftez. "Nu as vrea sa lipsesc mult de la scoala..nu vreau sa fiu nevoită sa imi gasesc alta scoala..sa am prieteni noi..." Spun si imi las capul in jos.

"Nu iti face griji.. Mai ai timp sa te gandesti.." Spune si isi pune mana peste a mea.

"Voi veni.." Spun iar el imi zambeste.

"Multumesc!" Zambeste si el.

Cand am ajuns in fata blocului,cativa reporteri s-au adunat la intrare. Am ramas cateva minute sa le acordam un mic interviu.

"Sa ințelegem ca formati un cuplu din nou?.." Ne intreaba o femeie de varsta a doua.

"Da!" Spun cu Harry la unison.

"Ce spun fanii?" Spune femeia si isi îndreaptă microfonul spre Harry.

"Ei nu stiu,dar se pare ca acuma au aflat,nu?" Zice el zambind.

"Serios? Suntem primii?" Zice radiind reporterita.

"Da.." Spune Harry.

Am urcat in apartament si am intrat pe Twitter. Aveam sure de mesaje. Mda..mi-am facut un Twitter nou.

M-am dus sa imi fac un dus,in timp ce Harry vorbea la telefon.
Zilele astea m-am gandit sa imi fac o schimbare de look,insa am sa ma mai gandesc.
Buretele imi aluneca fin pe brate,facandu-mi pielea fina cu ajutorul gelului de dus.
Am iesit infasurata intr-un prosop alb imaculat in jurul taliei si unul pe cap.
Mi-am laut o bluza alba,niste pantaloni scurti,mi-am uscat parul dupa care l-am prins intr-un coc dezordonat,mi-am pus telefonul la încărcat si m-am asezat la birou si am inceput sa scriu pentru scoala. Am scris pana seara tarziu,fara oprire. Chiar ma mir cum am rezistat.
In timp ce imi făceam un proiect la istorie,Harry a intrat in camera si a venit direct la mine. Si-a pus mainile pe umerii mei si a inceput sa ii maseze incet. Pielea mi s-a facut de găina,iar el a ranjit.

"Harry,ma gândeam sa mergem la mall sa cumpăram cateva haine..adus sa iti iei si tu.." Ii spun.

"Vrei sa mergem acuma?" Ma intreaba,iar au aprob din cap.

"Ok..pai îmbraca-te,si mergem.." Spune si se aseaza in locul meu la birou studiind fiecare cuvant pe care l-am scris.

M-am dezbrăcat de bluza,rămânând numai in sutien si pantaloni. Harry a tara cu ochiul si a ranjit pervers.

Mi-am luat un maieu negru cu decolteu,geaca de blugi si niste pantaloni albi. M-am încălțat,mi-am pus ochelarii de soare si am plecat impreuna cu Harry.

El si-a luat cateva bluze albe si negre,unele colorate si cu tot feluri de chestii pe ele,niste camasa tipice lui,2 perechi de pantaloni si un ceas nou.

Eu mi-am luat doar cateva tricouri,multe accesorii si farduri,un nou ondulator de par,si mi-am luat niste pantofi noi cu toc,nu foarte mare.

"Nu crezi ca ar fi cazul sa te mai tunzi putin Hazza?" Ii spun eu fiind putin in urma lui.

El se opreste si se uita la mine.

"Mi-ai...mi-ai spus...Hazza?.." Zambeste el.

"Mhm..scuze daca..." Spun dar sunt întrerupta de el:

"Nu! Imi place! Imi era dor sa imi spună cineva Hazza..." Spune el.

Ii zambesc si trec la subiect.

"Deci o sa te tunzi macar putin?.."

"Sa ma tund?!!! Dar...."

"Harry! Ai parul prea lung! Ne tundem amandoi! Doar putin! Te rog!!!" Ii spun iar el ofteaza.

"Ok! Dar nu mai mult de 2 cm." Zice el pe un ton serios.

"3!" Ii spun repede.

"Bine..doar atata!" Spune.

Dupa ce s-a tuns arata foarte bine. Frizerita l-a aranjat,insa eu m-am dus imediat si i-am ciufulit parul.

"Arata mai bine asa.." Ii fac cu ochiul.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum