Capitolul 6

891 39 0
                                    

Este ora 06:00 si alarma imi suna. Ma dau jos din pat,chiar dacă îmi e lene. Ma duc la baie si îmi fac rutina de dimineață. Când cobor în bucătărie, Harry mănâncă din cerealele mele preferate.
"Neata,pitico!" Imi spune Harry.
"Neata fomiță!" Ne cunoaștem de 2 zile si deja avem porecle. "Hei!! Alea sunt cerealele mele preferate!" Spun cu o voce pitigaiata de copil mic.
"Si eu ador cerealele astea!" Spune Harry.
"Mhm...atunci nu te superi daca fac asta" spun si îi fur cerealele din mana.
Harry a inceput sa ma alerge prin toată casa.
"Daca le vrei,prinde-ma!" In secunda a doua Harry m-a prins si a inceput sa ma gâdile.
"Harry!! Nu ma mai gadila!" Spun printre râsete.
"Da-mi cerealele si am sa te las!"
"Bine,bine.... Uite." Ii spun si ii dau cerealele.
"Buna alegere!" Spune si imi face din ochi.
Cand ma uit la ceas este 06:44. Deja sunt in intârziere!
"Harry... Crezi ca ai putea sa ma duci la scoala?!... Sunt in intârziere si nu prea cred ca o sa ajung la timp daca merg pe jos.." Spun putin timida.
"Sigur ca da!"
Eu îi zâmbesc. Este așa de simpatic, si așa amabil! Wo,wo,wo.. E fratele meu.. 'Nu te îndrăgosti de el' imi zice subconstienul meu. Sa ma îndrăgostesc... Pff.. Nu am sa o fac.. Cred..
Cand ajung la scoala este 07:17. Perfect! Am ajuns la timp.
Cand intru in clasa ma bucur sa vad ca profesoara de geografie nu e in clasa.
Colega mea de banca lipseste astăzi așa ca am sa stau singura.
...
Ziua a trecut repede. Acum am muzica,ultima ora. Profesorul nu vine la ora,așa ca ma decid sa plec acasa.
Cand ajung acasa, il vad pe Harry stand pe canapea rasfoind o revista.
"Hei." Spun
"Hei pitico! Cum a fost azi la scoala?" Ma întreaba el.
"A fost bine.. Nu am facut ora de muzica si am stat singura in banca. Si partea cea mai buna este ca nu am teme..!!" Spun si ma trantesc langa el pe canapea.
"Înseamnă ca ai timp sa vii cu mine la studio."
"La.. La studio?" Spun uimita.
"Da.. Aveam de gând sa îi cunoști pe băieți."
"Adică colegii tai din trupa?"
"Da. Au spus ca si ei vor sa te cunoască." Spune Harry cu un zâmbet mare pe fata.
"Bine. Am sa vin."
"Ok du-te si schimba-te."
Am urcat in camera mea si m-am holbat la dulap. M-am decis sa port o bluza alba cu o stea mare pe ea, cu niste blugi albi si adidașii mei preferați. Mi-am ondulat parul,iar la capitolul machiaj am folosit doar un rimel si un strugurel.
Cand am coborât,Harry era îmbrăcat intr-un tricou alb,cu niste blugi negri si era încălțat cu niste Conversi negri. Cerneala tatuajelor lui era vizibila prin acel tricou alb.
"Esti gata?" Ma întreaba.
"Da."
...
Harry opreste masina in fata unei clădiri mari. O mulțime de fete stau la intrare țipând! Ah... Astea trebuie sa fie fanele lui. Am emoții!
"Nu te speria. Astea sunt doar fanele mele.."
"Mi-am dat seama." Spun si imi dau ochii peste cap.
Cand intram in clădire se aud niste voci cântând.
"Băieți! Ea este sora mea, Izabella!" Spune Harry cu un zâmbet mare pe fata!
"Buna!!" Spun eu putin timida.. Da.. Sunt o fire mai timida.
"Aceștia sunt: Louis,Liam,Niall si... Unde Zayn?" Întreaba Harry.
"Sunt aici!!" Zice un băiat înalt cu tatuaje cu parul negru si cu ochii căprui. Parca sunt din caramel ochii lui.
"Zayn,ea este Iza,sora mea." Ma prezintă Harry.
"Buna Iza! Eu sunt Zayn!"
"Buna!" Spun zâmbind politicos.
"Deci,Iza iti place sa canti?" Ma întreaba Liam.
"Imi place sa cant,dar nu cred ca am un talent.." Spun.
"Ce iti place sa mănânci?" ma întreaba Niall.
"Nu am o preferința... Dar imi place mult sa mănânc pizza."
"Cati ani ai?" Ma întreaba Liam.
"Am..." Nu termin propozitia pentru ca sunt întrerupta de Harry:
"16 ani! Nu ai șanse Liam" Eu chicotesc iar obrajii lui Liam au prins o nuanță de roșu aprins.
"Bun.. Băieți.. Începem sa repetam?" Întreaba intr-un final Louis.
"Mda.." Spun băieții in cor.
Mi-am petrecut toată după-amiaza stand la studio cu băieții.
Zayn este un tip foarte drăguț si are simtul umorului,dar nu la fel de dezvoltat ca al lui Harry.
Imediat ce am ajuns acasa am inceput sa gătesc cu Harry cina.
"Harry... Dar mama unde e?" Intreb cu o panica in glas.
Harry nu imi răspunde.
"Harry... Unde e?"
"Este.." Începe.. Dar se opreste.
"Este plecată in Franța cu serviciul." Spune intr-un final.
Eu răsuflu ușurata. Credeam ca a plătit ceva.
"Si cand se întoarce?" Intreb.
"Asta.. Asta nu stiu,Iza."
Încerc sa ii ignor raspunsul,dar nu pot. O grămada de întrebări imi inunda mintea: daca nu mai vine? Ce o sa se întâmple cu mine? De ce nu mi-a spus ca a plecat?
In timp ce mâncăm, telefonul meu imi suna. Este Ashley.
"Alo." Spun si ii fac lui Harry semn ca merg in sufragerie.
"Alo,Iza! Maine trebuie sa vii mai devreme pentru ca trebuie sa decoram sala unde se va susține balul bobocilor."
"Umm.. La ce ora?" Intreb deja imaginandu-mi ca trebuie sa ma trezesc si mai devreme decat de obicei.
"Eu zic ca la 06:45 sa fii la scoala."
"Dar nu ne lăsa portarul sa intram." Spun,sperând ca acesta sa fie un motiv bun sa nu mai vin așa devreme.
"Stai linistita,am vorbit eu cu el. A spus ca ne va lăsa sa intram."
"Ok. Atunci ne vedem maine la 06:45."
"Paa."
Intru in bucătărie si Harry ma întreaba:
"S-a întâmplat ceva?" Ma întreaba.
"Nu.. Doar ca maine trebuie sa ma trezesc si mai devreme decat de obicei. Eu împreuna cu niste colegi decoram sala unde se va susține balul bobocilor."
"Balul bobocilor? Aa...daca nu ma însel, eu cu trupa o sa susținem un mic concert la bal."
"Deci înseamnă ca va trebui sa vii si tu maine cu mine la scoala.."
"Da.. Așa se pare." Oftam amândoi stiind ca maine trebuie sa ne trezim devreme.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum