Ma îndrept spre ușa si intru. Harry stătea la birou si cred ca, caută ceva pe calculator. El se ridica instantaneu si ma lipseste de perete. Incepe sa ma sărute sălbatic dar il resping.
"Harry..ai dreptate..cred ca ne-a cam luat valul. Faza cu relația si tot." Spun dar Harry imi pune mana la gura.
"Nu! Nu e adevărat! Nu am vrut sa spun lucrurile alea Iza!!!" Spune si eu ma încrunt.
"Harry daca nu vroiai sa le spui,pur si simplu nu le spuneai.."
"Stiu! Sunt un prost! Te rog..iartă-ma!"
"Harry...eu zic sa o lăsam mai usor...adica..." Nu termin propozitia pentru ca el ma saruta.
"Te rog..." Spune,iar eu oftez.
"Scuze Harry...dar..nu.." Spun si părăsesc camera.
Harry are dreptate...ne-a am luat valul! Adica practic suntem frați..vitregi... S-a complicat rau treaba. E aiurea...
•DUPA O SAPTAMANA•
Am terminat faza cu Harry si relația...dar se pare ca el inca nu a trecut peste. Cand ma vede,parca ma roagă din priviri.
Mi-am luat un apartament in care sa stau pentru putin timp,pana ma voi împacă cu mama.."Buna.." Il salut pe Liam si întru in apartamentul lui si a lui Zayn.
"Hei Iza! Ce s-a intamplat?" Ma intreaba.
"Mhm..Harry.." Spun.
"Oh.." Zice si se aseaza langa mine pe canapea. "Ce zici..vrei sa mergem pe afara..sa iei putin aer.." Propune.
"Mda..haide.." Ii spun si plecam.
Ne-am plimbat prin oras,si daca nu ma înșel,cred ca am vazut cativa paparazzi. I-am spus lui Liam sa mergem la mall pentru ca vreau sa imi cumpăr câteva haine,si asa am si facut. Mi-am luat cateva tricouri frumoase,cu diferite inscriptii pe ele,o pereche de blugi si incalraminte.
"Te rog spune-mi ca nu iti mai iei nimica..." Spune Liam oftand cu sacosele pline de haine in mana.
"Doar inca cateva accesorii si oh...aia e cea mai tare bluza ever!!!" Spun si fug spre acea bluza. Am luat-o si pe aia,desigur.
"Si..cum mai merge treaba..stii tu...cu concertele..?" Il intreb pe Liam cand se aseaza pe o canapea așezată in mijlocul mallului.
"Bine..." Spune strâmb.
"Liam?..." Insist.
"La naiba Iza..nu e deloc bine...Zayn si Harry nu se inteleg,iar asta complica cel mai tare treaba. Louis are probleme cu Ele. Iar eu si Niall stam si încercam sa rezolvam ceva..dar ne-am dat seama ca...
CITEȘTI
Sora misterioasă
Fiksi PenggemarIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...