Intru pe contul meu de Twitter si scriu un comentariu la poza care a postat-o Harry : ' Esti special Harry! Te iubesc mult!!!
P.S. Sa vezi ce o sa pățești acasa... :))) xx'Imi place sa il tachinez si sa rad cu el.
Orele au decurs bine. Acum avem muzica si plecam acasa.
"Am avut ceva de facut la muzica?.." O intreb pe Jenn cand ma intorc de la baie.
"Da..am avut un rebus si de invatat!" Imi spune.
"Jenn! De ce nu mi-ai spus??!" Tip la ea.
Oricum e prea tarziu. Usa se deschide si pe ea intra....Harry? Din nou?!
Toate fetele au inceput sa tipe de fericire si imediat au mers sa-l îmbrațișeze. Harry doar zambea.
Am chicotit timid cand Harry si-a muscat buza de jos si mi-a facut cu ochiul."Ok! Toata lumea la locurile lor!" Spune Harry.
Imediat fiecare fata s-a asezat in banca.
"Profu' vostru e plecat pentru o perioada de timp,asa ca voi veni eu sau unul dintre băieții din trupa la orele voastre." Spune Harry si toate fetele tipa. "Ok. Vom incepe mai intai cu tema pe care o aveti.." Oh nu!
A trecut pe la fiecare banca sa vada cine si-a facut si cine nu si-a facut tema.
"Imi place tricoul tau Harry!" Spune fata blonda din fata mea.
"Mersi! Dar nu scapi de tema nefacuta!" Zice Harry serios.
Banca mea.
"Hei Harry!" Il saluta Jenn.
"Hei Jenn. Vezi ca Niall a spus ca te așteaptă in apartamentul lui.." Zice Harry si imediat Jenn roseste.
"Nu am tema.." Ii spun incet.
"Stiu! Te iert!" Imi face cu ochiul.
S-a asezat la catedra si s-a uiat prin clasa.
"Imi dai putin ochelarii tai?" Spune Harry unei fete,Clara.
"Da,da,da!" Spune aceasta si ii da.
Isi pune ochelarii negri la ochi. Nu ii sta rau.
Se ridica si vine la banca mea.
"Vom incepe cu niste vocalize. Iza,ma ajuti."
"Nu stiu..." Ii spun.
"Nu a fost o întrebare." Dur.
M-am ridicat si m-am dus in fata clasei.
...
Dupa ce ora de muzica s-a terminat am ramas sa il astept pe Harry.
"Misca-ti fundul mai repede!" Ii spun si chicotesc.
"Mai bine mișcați-l tu! Al tau e mai sexy.." Spune cu o fata perversa si ma ciupeste de fund.
Amandoi urcam in masina lui.
"Trebuie sa mergem la magazin." Ii zic lui Harry si el aproba.
Am cumpărat o gramada de chestii.
"Ce zici de parfumul asta?"
"Miroase bine,dar il ador mai mult pe cel care il aveai cand ne-am intalnit prima data." Mi-a spus.
Dupa cumpăraturi am mers sa ne plimbam prin oras.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanficIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...