Capitolul 2

1.1K 47 1
                                    

După ce ajungem acasă, ma arunc pe canapeaua confrortabila din sufragerie si aprind televizorul in timp ce mama pregătește cina. Nu găsesc nimic interesant la televizor,așa ca ma decid sa ma duc sa o ajut pe mama. In seara asta,din cate am înțeles vine o prietena de a mamei sa stea peste noapte la noi acasa, deoarece maine are avion la prima ora si îi este mai ușor sa plece de aici.
După ce pregătim cina,se aude un ciocanit in ușa. Mama se duce repede si deschide! Ah,"perfect"... Era prietena ei,Katy! Nu pot sa spun ca o urăsc, pentru ca sincer nu am nimic personal cu ea,dar nici nu pot spune ca o iubesc. Este așa ciudata uneori...
"Draga mea,uite cine a venit!" Spune mama in timp ce Katy intra in bucătărie, oferindu-mi un zâmbet fals! Iar eu îi arunc un zâmbet putin strâmb!
"Buna seara!" Spun eu politicoasa.
"Buna, Iza! Ce mai faci? Cum merge scoala?" Ma întreaba in timp ce se aseaza pe scaunul de lângă mine.
"Bine. Scoala merge destul de ok..cred" spun si continui conversația cu Katy si cu mama! Wow! De obicei,Katy e mult mai stresanta. Nu stiu ce s-a întâmplat,dar de data aceasta chiar mi-a facut plăcere sa vorbesc cu ea.
Se pare ca maine e duminica,așa ca va trebui sa ma apuc sa imi fac temele. Deja am luat o nota mica pentru ca nu mi-am scris temele...

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum