Capitolul 32

341 15 1
                                    

Am mers cu Jenn,Niall si Louis pana acasa la mine si Harry. Am pregătit niste floricele,am umplut cateva pahare de suc de portocale si ne-am asezat toți in fata televizorului. Jenn stătea pe covorul pufos din sufragerie,Louis s-a asezat pe un fotoliu,Niall pe celălalt,iar eu stau pe canapea.

"Jenn..nu vrei sa stai sus?" O intreb.

"Nu..imi place mai mult aici." Spune si imi zambeste.

Am pus un film,iar pe la sfârșitul filmului usa se deschide,iar pe ea apare..nimeni altul decat Harry! Cand ne vede pe toți face ochii mari,holbandu-se ba la mine,ba la Louis.

"Louis!" Spune accentuand. "De ce ati venit asa de repede.." Spune printre dinti,fiecare cuvant fiind controlat.

Ma incrunt la cuvintele pe care le spune,si el se uita la mine.

"S-a intamplat ceva?" Ma uit la Louis si Harry.

"Nu!! Noi...ermmm..umm..trebuie sa plecam!" Stria Louis si le face semn lui Niall si Jenn.

"De ce? Ne putem uita cu toții la un film.." Insist. Ceva e ineregula la mijloc si trebuie sa aflu ce....

"Nu! Iza..au spus ca au treaba.." Spune repede Harry.

"Eh..lasa treaba.. Chemați-l si pe Liam si Zayn! Sa ne distram cu toții.. Haideti! Meritam o pauza!" Insist,iar Harry tot ii face semen lui Louis sa plece.

Ma apropii de Harry si il trag pe canapea.

"Haide! Stai si tu jos." Spun si ii zambesc.
El e confuz,si ii iau telefonul din pantaloni formând numarul lui Zayn si a lui Liam spunându-le sa vina la mine.

"Harry..poti veni pana in bucătărie?" Il întreba Louis.

S-au îndreptat spre bucătărie,si eu am ramas cu Jenn si Niall.

"Ceva nu e înregula aici..." Soptesc mai mult pentru mine însumi.

"Totul e ok!" Ma asigura Jenn.

"Nu prea cred.." Spun si ma apropii de bucătărie.

Stiu ca nu e frumos sa trag cu urechea,dar chiar trebuie.

"Harry! Trebuie! Daca nu o faci acum..adica in cateva zile.." Parca se aude Louis.

"Stiu!! Dar e prea repede!" Ii aud vocea lui Harry.

Despre cine vorbesc? Sau despre ce vorbesc?

"O sa avem niste concerte in Franța,Japonia..poate gasesti momentul.. In fine.. Ai grija sa nu afle nimeni." Spune Louis incet.

Despre ce vorbesc?!!!!

"Nu o sa afle nimeni. Acum trebuie sa........" Nu termina propozitia pentru ca din greșeală am dat peste ceva si am facut gălăgie.
Se aud niste pasi venind spre mine. Am încremenit cand l-am vazut Harry. Imi e frica. Nu vreau sa creadă ca sunt bagacioasa.

"Iza...?!" Spune mirat.

"Scuze..vroiam sa vin sa vad daca ati patit ceva si m-am impidicat de pantofii astia.." Spun si fac semn spre o pereche de papuci de casa.

El ma ridica de jos si ii zambesc. Ochii lui parca se pierd in ai mei. Imi analizează fata si imi mangaie incet obrazul. Se apropie incet de mine unindu-si buzele cu ale mele.
Louis incepe sa tuseasca,semn ca nu suntem singuri. Ne oprim din a ne mai saruta,iar Harry imi zambeste,dezvelindu-si gropitele. Ah! Acele gropiteeee!!!

Ne-am îndreptat toți trei in sufragerie. Cand am intrat....Oh doamne!!! Niall o saruta pe Jenn!!

Imediat s-au reteas din sarut,amandoi inrosindu-se.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum