Capitolul 23

357 18 0
                                    

"Deciiii..ce ti-a spus?" Il intreb pe Liam cand se intoarce.

"Nimica. Pentru ca i-a sunat telefonul si a plecat." Ma lămurește.

"A.." Tipic lui,si mamei.

"Si..ti-a venit vreo idee?" Ma întreba Liam.

"Aham..ma gândeam sa ii linistesc pe baietii mai intai si apoi sa astept sa se linisteasca apele intre mine si Harry."

"Iza...eu..am sa părăsesc trupa." Ce?

"De ce!? Liam!!! Nu!" Il rog.

"Scuze..dar mi se pare o pierdere de timp." Spune si pleaca si el. Ce e cu ei?... Offff

L-am sunat pe Louis,dar nu mi-a raspuns...si pe Niall,dar degeaba.
Am stricat totul. Sunt sigura ca din cauza mea s-au intamplat toate astea. Nu am nicio îndoiala.

Am iesit din studio,si o multime de reporteri s-au aruncat in fata mea.

"De ce a plecat Liam înaintea ta?"
"Chiar esti intr-o relatie cu Liam Payne?"
"Unde este Harry?"
"Este adevarat despre plecarea ta in Australia?"
"Te-ai împăcat cu Zayn?"
"Am inteles ca Niall ar vrea sa iasa cu tine, e adevarat?"
"Louis se desparte pentru tine?"

Acestea sunt doar câteva din întrebările pe care mi le-au adresat. Doamne! Unele chiar le inventează . Australia? De unde pana unde? Si vai,sa nu mai zic de Niall si Louis! Ce au patit oamenii astia...??
Am trecut fara sa le raspund. Am urcat in taxi si am plecat.

Cand am ajuns acasa am intrat pe calculator,pe Twitter si am inceput sa le scriu cate un mesaj in parte baietilor.

Către -> @zaynmalik
'Zayn,stiu ca ne-am certat de multe ori,si stii foarte bine ce s-a mai intamplat. Vreau sa imi cer scuze pentru toate aceste lucruri. Stiu ca unele sunt de neiertat,dar am simtit sa iti cer scuze. Si orice s-ar intampla de acum in colo,eu voi fi aici sa va sustin.'

Către -> @real_liam_payne

'Liam,esti un super prieten! Perioada asta a fost foarte grea pentru toți,cei din trupa. Stiu si ma bucur ca fanii vostrii nu au simtit asa de mult acest lucru. Imi pare rau de decizia pe care ai luat-o si sper sa te mai gandesti inainte sa anunți. Te rog. Si ca sa lămurim public lucrurile,toți cei care citesc asta:Nu,nu sunt impreuna cu Liam,si cu nici un alt memru al trupei.
Multumesc.'

Către -> @niallhoran

Niall,esti mancaciosul no 1! Esti foarte simpatic si te voi susține mereu! Studioul este locul in care ne întâlneam in majoritatea timpului asa ca nu am facut mare lucruri impreuna. Imi pare rau daca te-am supărat. Kiss.'

Către -> @louistomlinson

'Louis!!! Morcovelul nostru! Vreau sa iti spun ca am auzit multe lucruri despre relația ta cu Eleanor! Deci,practic eu o ador pe acea fata si sincer iti spun,va potriviti de minune. Stiu ca tu nu crezi tot ce spun reporterii,dar chiar simțeam sa spun asta. Esti o persoana minunata. Succes in continuare.'

Bun. Am terminat. Mai am sa ii scriu lui Harry. Toate aceste mesaje au fost postate public,iar acum miliarde de fani vor citi asta.
Acum e acum...

Către -> @harrystyles

'Harry,am ales sa iti scriu tie ultimul pentru ca am foarte multe sa iti spun. În primul rând te iubesc foarte mult pentru ca esti fratele meu. Chiar daca intre noi a existat o conexiune puternica,si am exagerat foarte mult,mereu te-am iubit. Stiu ca tu ai auzit acele cuvinte care,daca as putea,le-as retrage si as șterge acea zi groaznica. Dar eu inca te iubesc si te voi iubi mereu. Ma bucur ca acuma esti intr-o relatie cat de cat stabilă cu o fata draguta. Stiu ca nu ma vei ierta niciodată pentru tot ce ti-am spus,sau ma rog,tot ce ai auzit din greșeală,dar vreau sa imi spui ca acum esti fericit,ca acum chiar o iubesti pe fata acea.
Nu am sa uit niciodată ziua in care ne-am intalnit,ziua in care...ufff...sunt asa multe de zis,Harry! Dar sincer nu le pot spune public. Te rog! Haide doar sa ne intalnim undeva si sa vorbim. Am nevoie de asta. Te rog Harry... Trupa este in pericol,si stiu ca este doar din vina mea. Da! Imi asum întreaga vina,fie ca e sau nu in totalitate a mea. Dupa cum cred ca ai citit,le-am trimis mesaj tuturor colegilor tai minunati de trupa. Astept un raspuns serios. Multumesc. Kisssss!!! '

Acum mai am doar de așteptat. Am emotii. Ah! Un mesaj de la Niall:

'Hei! Capul sus Iza! Am citit si celelalte mesaje trimise baietilor! Nu e vina ta!... Si apropo esti draguta. ;) '

Niall.. Doamne!! Serios ca a scris asta?

Uu! Louis:

'Am auzit toate acele lucruri despre relația mea. Eu nu le iau in considerare,sincer. Kiss!!'

Zayn:

'Iza...te iert! Stiu ca ai greșit,pentru ca si eu am greșit mult...nu pot sa iti spun aici,dar cand va fi momentul,te asigur ca vei afla la ce ma refer. :) '

Liam:

'Si tu esti o super prietena Iza! :) esti cea mai tare. Dar din pacate,decizia mea nu se va schimba. Imi pare rau,dar cum am mai spus...este o pierdere de timp. Scuze...'

Mai este Harry..care nu imi raspunde.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum