Capitolul 34

294 16 1
                                    

Am ajuns acasa si am pus toate hainele cumparate in dulap,dar Harry m-a oprit.

"Um..ma gândeam sa le punem direct in valize..." Spune el arătându-mi doua valize așezate langa pat.

"Ok..cand e plecarea?" Il intreb.

"Peste cateva zile.. Am sa vorbesc eu cu profesorii tai." Spune el.

*PESTE O SAPTAMANA*

Ma trezesc cand aud soneria alarmei sunand. Harry mormaie ca de fiecare data ceva,insa il ignor si merg la baie sa imi fac un dus rapid.

L-am trezit si pe Harry,dar cu greu. Mi-am luat niste pantaloni gri de training care imi scoteau formele in evidentă,sutienul,un maieu gri,geaca de piele si adidașii mei. M-am dat cu rimel si putin ruj. Nu vreau sa exagerez cu machiajul. Mi-am ondulat perfect parul,am aplicat un jet de parfum si m-am intors in camera.

Harry s-a imbracat cu o bluza alba simpla,blugii lui si pantofii. Si-a pus ceasul la mana acoperind o tăieturi care imediat am observat-o. I-am prins mana si m-am uitat la ea.

"Ce e asta...?" Il intreb îngrijorată punând incet degetul peste tăietura.

"A! M-am zgâriat in ceva.." Spune el.

Il las mana si ma uit la el.

"Bine.." Ma calmez.

LA AEROPORT

Am emotii! Pentru prima data am sa zbor in Japonia!

"Deci Iza..ai mai fost in Japonia?" Ma intreaba dintr-o data Zayn peste galaxia provocată de fani.

"Nu..e prima data..cand eram mica ma speriau mereu fețele lor!" Spun si radem.

Niall si Louis vor veni cu urmatorul avion pentru ca asa au vrut ei. Normal trebuia ca eu sa merg cu ei doi,dar am sfrasit prin merge cu Liam,Zayn si Harry.

Zborul a fost lung si linistit. Cand am aterizat am simtit cum pentru cateva secunde nu mai am aer. Am fost in același avion cu Taylor Swift! M-am dus imediat la ea.

"Tayyy!!!" Tip si practic o dărâm.

"Aaa! Sa o ia cineva pe asta de aici!" Tipa ea cu o voce subțire.

Ma incrunt la ea. Ce a patit.

Harry vine si ma ridica. Taylor se opreste si se uita fix in ochii lui verzi. Amandoi raman fara cuvinte holbandu-se unul la altul.

"Harry.." Zice ea incet uitandu-se la mainile noastre.

Harry isi scutita incet capul si se uita la mine.

"Sa mergem iubito!" Imi spune si ma ia de talie.

Cand am ajuns la hotel Liam a spus ca vrea sa stea cu Niall in camera. Zayn a spus ca sta cu Louis.

"Ce faci Harry?" Il intreb amuzata dând din sprâncene.

El rade si ma ia de mana.

Camera era mare. Era decorată cu tot felul de chestii specifice Japoniei. M-am holbat la ele minute întregi.

"Ai de gând sa faci asa toata ziua?" Spune Harry.

"Nu.." Ii spun si ma duc sa ma descalt.

Harry se opreste si se uita la mine.

"Ce?" Il intreb.

"Esti frumoasa!" Zice zambind.

"Nu-i asa?" Zic si radem.

"Esti prea modesta..." Zice el sarcastic.

"Mda.." Spun. "

LA CONCERT

"Wooooowwwww!!! Cate persoaneee!!" Zic uimita.

"Sunt doar o parte din ei.." Spune Louis.

"Serios??? In cat timp incepe concertul?" Il intreb.

"O ora si ceva.."

Am urcat pe scena cu Liam ca sa il ajut sa aranjeze niste fire,deoarece cel care trebuia sa o faca era ocupat cu altceva. Sunt niste oameni in minus si e mai complicata treaba.
O multime de fani au strigat dupa Liam,iar el le-a facut cu mana.

"Pot sa ma asez aici?" Il întreb.

"Sigur.. Hei! Daca vrei poti sta aici si in timpul concertului..nu ne deranjeaza.." Spune el.

"Mhm..ok!" Cad de acord.

Dupa cateva melodii cantate de baieti,Niall a anuntat castigatorul micului concurs organiszat de ei. O fata simpatica a câștigat un parfum "You and I", o bluza care avea imprimată pe ea o poza cu One Direction si o îmbrățișare de la fiecare in parte.

Ultima melodie a fost Best Song Ever. Harry a aruncat cu o sticla de apa in capul unei fete din greșeala. Eu am chicotit,iar Harry a marcat un 'upsss'.

Cand au coborat de pe scena, Louis l-a tras pe Harry intr-o parte si i-a sporit ceva. Am ignorat gestul si m-am îndreptat spre Zayn.

"Um..Zayn..crezi ca imi poti împrumuta putin telefonul tau sa intru pe internet? Al meu s-a descărcat si...." Ii spun dar el ma intrerupe.

"Sigur! Vezi ca e pe masa acea!" Spune indicând spre o masa din sticla mica.

Am luat telefonul in mana si am intrat pe Twitter. Trebuie sa postez ceva. Zayn era conectat pe contul lui asa ca am tras cu ochiul la mesaje. Sunt multe...
Am intrat pe contul meu si am postat un tweet: 'Ciudat... E ceva ce trebuie sa aflu...' Si apoi am mai postat inca unul. 'Trebuie sa imi spui ceva?...' Cred ca fanii si-au dat seama despre cine vrobesc. Cred ca si el stie.

I-am dat înapoi telefonul lui Zayn si i-am multumit.

Am urcat impreuna cu trupa in masina care ducea la hotel. Harry stătea pe telefon,probabil scriind ceva,Niall mănâncă un corn cu ciocolata, Louis vorbea la telefon,Liam se holba pe geam,iar Zayn stătea pe gânduri. Eu pur si simplu ma uitam la ei.

"Si..." Sparg liniștea,toți uitandu-se la mine.

"Maine mai aveti concert?" Ii intreb.

Ei se intorc la ceea ce făceau inainte,Zayn spunând:

"5 zile la rând.."

Eu oftez si zambesc slab.

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum