"Haideti! Pierdem avionul!!" Tip dupa Zayn si Harry care se miscau ca doi melci.
Aparent, trebuie sa mergem in Londra si apoi in Spania.
***
"Niall,ajuta-ma cu bagajele!" Spun cand ne intalnim cu totii in aeroport.
"Trebuie sa ii car bagajele si lui Jenn si tie! Da ce sunt eu?" Spune Niall nervos si eu impreuna cu Jenn radem.
Harry vorbea cu Zayn, si chiar ma mira acest fapt, Liam vorbeste la telefon iar Louis....
"Iza! Hei!" Simt o mana pe umărul meu. Ma intorc si il vad pe Louis care zambea.
"Hei Louis! S-a intamplat ceva?" Il intreb zambind.
"Nu! Doar ca nu te-am mai vazut de mult timp,ce spui daca mergem sa bem ceva diseară?" Ma intreaba.
"O-ok..." Spun nesigura.
El a zâmbit simplu si a mers mai in fata,ieșind din aeroport primul,scotandu-si o tigara si fugind spre masina.
Maine seara avem plecarea spre Spania. La intrare erau ca de obicei reporteri de care am scăpat usor. De cand e nebunia asta intre mine,Harry si Zayn suntem zapaciti..
***
Sunt pregătită pentru 'intalnirea' cu Louis. Mi-a dat adresa unde trebuie sa vin si mi-a zis ca sa ma îmbrac lejer. Harry nu e acasa,e plecat cu un baiat pe care nu il cunosc si Liam si noua lui amica. Habar nu am ce face el, si acum chiar imi pare bine ca e plecat.
Habar nu am de ce a vrut Louis sa ne intalnim. Sper ca nu e îndrăgostit de mine sau ceva,fiindcă sincer,nu as mai face fata la inca unul..//
Am apăsat pe soneria casei,si imediat Louis a raspuns.
Am intrat in casa lui care era foarte dezordonata. Pe jos erau jocuri video,chipsuri,haine aruncate. El era imbracat de casa si avea parul usor ciufulit. Tatuajele lui ieșeau in evidentă si nu puteam sa nu ma uit la ele."Stiu ca e mizerie,dar e ok,nu?" Rade el.
"Sigur,normal.." Zic sarcastica si rad.
S-a dus sa se schimbe si a spus ca mergem sa bem un suc.
Am așteptat pe canapeaua invadata de jocuri video si sticle de suc si bere aruncate. M-am ridicat pentru ca efectiv aveam impresia ca Sterian intr-un cos de gunoi.
El mi-a spus ca nu prea sta aici,dar vine doar sa se odihneasca.
Cred ca nu a facut niciodata curat aici.
Am auzit cum a coborat scările gălăgios si a venit la mine."Mergem?" Ma intreaba si isi ia cheile.
Am aprobat si am iesit pe usa. Mi-am verificat telefonul dar nu aveam niciun mesaj sau apel.
Louis a condus foarte repede si chiar mi-a fost frica sa nu facem vreun accident.
Ne-am oprit in fata unui bar care pe dinafara părea părăsit,insa înăuntru era multa lumea. Louis ii cunostea pe toți,insa mie nu mi se părea niciunul cunoscut.
Ne-am asezat la o măsuta si am așteptat băuturile. El a comandat o bere si eu un suc."Stiu ca nu e treaba mea,insa care e faza cu Zayn si Harry?" Zice usor plictisit.
"Nu e nicio faza. Chiar nu am chef de chestii d-astea acuma. Am iesit cu tine sperând sa uit de astea,ok?" Spun si iau o gura din sucul meu.
Am inceput cu un suc,dar am continuat cu multa băutura. Multa multa multa bautura.
Louis a scos telefonul si am inceput sa facem poze funny. Eram completi beti si orice lucru ne amuza.
Ne-am sarutat de cateva ori si am ras dupa aceea.
Vorbim despre tot ce ne vine in minte. Mi-a spus ca e atat de sexy încât s-ar saruta cu varianta lui feminină."Asta e nebunesc si fara sens!" Tip peste muzica de pe fundal.
"Stiu!" Rade si eu alături de el.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...