Capitolul 31

323 16 1
                                    

Ma trezesc dimineata cu o mica durere de cap. Nu e nimeni langa mine in pat asa ca ma duc repede in bucătărie... Nici aici nu e nimeni. Am mers in sufragerie si l-am vazut pe Harry care scria ceva,pe Niall care se juca pe telefon si pe Louis care se uita la televizor.
Respir adânc si merg trasând picioarele spre ei.
Privirile sunt ațintite spre mine,insa nu le dau importantă. Ma asez pe fololiu si ma fac comoda. Inca sunt in pijamale si am o pătura peste mine.
Am inchis ochii insa se aude o voce:

"Heiiiii Izaa!!" Striga Niall.

"Sa stii ca te aud!" Tresar.

"Bineee!!!" Continua sa tipe iar eu imi dau ochii peste cap.

"Ai patit ceva?" Ma intreaba Harry.

"Ma doare capul..." Spun si ma apropii de el tavalindu-ma pe canapea. Il iau in brate si inchid ochii.

"Si burta,si spatele si imi e rau si sunt obosita si..." Nu termin pentru ca sunt întrerupta de Louis.

"Mda! Mda! Probabil ai răcit! Acum taceti! Vreau sa ma uit la televizor!" Spune enervat.

Dupa cateva ore,ei au plecat si am ramas numai eu si Harry,singuri,in casa....
Ma asez la masa ca sa imi mănânc sanswich-ul pe care l-am pregătit.

"Maine nu mai poti lipsi de la scoala.." Imi spune Harry.

"Stiu..trebuie sa sun o colega sa vad ce le-a predat."ii spun.

El aproba si isi deschide telefonul. Cred ca a primit un mesaj sau ceva...
Se ridica de la masa si imi spune:

"Trebuie sa plec! Ma duc la un interviu. Sa ma urmaresti la TV.Vin repede!" Spune si ma saruta pe frunte.

La interviu Harry si ceilalti din trupa au fost puși sa spună cum arata o fata perfecta,si cum ar vrea ei sa fie iubita lor.
Harry a spus:

"Am nevoie de o fata care sa imi înțeleagă programul,sa ma susțină,sa fie frumoasa,sa fie deschisă,sa aibă simtul umorului... Defapt,cred am gasit oricum acea persoana!

"Ne poti spune cine este acea persoana?" Il intreaba reporterita.

"Preferam sa nu spunem momentan depsre relația noastra.." zice el.

"Oh! Haide Harry! Cu toții vrem sa stim cine e norocoasa!" Incearca sa il convingă reporterita.

Eu dau din cap in semn ca nu,chiar daca stiu ca nu ma vede.
Sta cateva secunde pe gânduri,si apoi spune:

"Nu ma puteti convinge..trebuie sa fie si ea de acord cu acest lucru. Momentan nu o sa spunem nimic. Pot doar sa va zic ca exista o 'ea'. Si ca o iubesc! Si sper sa nu se mai întâmple ce s-a intamplat si inainte cu celelalte." Termina.

Am respirat usor. Credeam ca v-a spune.

DUPA O SAPTAMANA

Toata saptamana am fost la scoala,am scris,am invatat.... A fost foarte obositor!
Azi trebuie sa merg cu Louis la cumpăraturi. Mda..cu Louis!! Pentru ca Harry nu ma lasa singura,si el e plecat.

"Ai încuiat usa?" Il intreb pe Louis cand porneste motorul mașinii.

"Mai trebuie sa intrebi?.."

"Mnu.." Ii spun.

Am ajuns la magazin si am aruncat in Cos absolut tot de ce aveam nevoie..bine..poate ca am mai luat si ceva in plus..

La magazin m-am intalnit cu Niall si Jenn. Ei spun totusi ca nu sunt impreuna,dar asa pare..
Am mancat ceva impreuna la KFC.
Si normal ca am fost fotografiata de cativa fani si imediat am apărut pe Twitter. Unii s-au intrebat cine e Jenn,alții au spus ca cică a-și fi cu Niall impreuna.. Deja e obositor.. Adica de ce isi dau cu părerea asa,daca nici macar nu stiu despre ce e vorba?!!!

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum