Cand ma trezesc am o durere de cap. Azi trebuie sa ma duc la scoala.
Ma duc la baie si cand intru dau din greșeală peste Harry care se spala pe dinti.
"A,scuze!" Spun putin jenanta si închid ușa baii. Astept pe jos langa ușa,iar cand aceasta se deschide ma ridic repede si intru in baie ignorându-l pe Harry care abea a iesit. In baie miroase a parfumul lui. După ce imi fac baie încep sa ma machez. Este pentru prima data cand ma machez pentru scoala. Aleg sa ma îmbrac cu o camasa si un papion verde si cu o fusta neagră. In picioare imi iau balerinii mei negrii cu fundita. Imi iau o geanta asortată si plec la scoala. Pe drum ma întâlnesc cu Liam care avea o pereche de ochelari si glugă pe cap. Daca nu ma striga,eu nu il observam.
"Buna Liam! Ce faci?" Spun.
"Buna Iza! Waw! Mergi la scoala?"
"Da!"
"Arati super!" Imi spune.
"Multumesc mult" îi zâmbesc.
"Stii.. Nu vreau sa par nesimțit.. Dar ce s-a intamplat aseară între Zayn si Harry?? Pentru ca aseară cand a ajuns Zayn in apartament era acoperit de sânge si aproape a leșinat de durere." Imi spune. Am uitat complet de Zayn!! Chiar așa tare l-a lovit Harry?
"Eu.. Nu stiu...adică stiu doar că s-au bătut... Dar cand mi-a spus Harry acasa era foarte tarziu si eram prea obosita ca sa mai procedez ceva." Spun. "Zayn e acasa la tine?" Il intreb.
"Da! Locuiesc impreuna cu el."
"Umm.. Liam.. Ma poti duce la el,te rog? Il intreb.
"Sigur. Dar nu ai scoala?"
"Ba da... Dar oricum primele 2 ore sunt plictisitoare așa ca prefer sa merg la Zayn.. Te rog.. Ma poti duce?"
"Bine." Spune,iar eu urc in masina lui.
Cand ajungem in apartament,Liam ma conduce pana in fata usii lui Zayn si imi spune ca de aici nu se mai baga,făcându-mi din ochi.
Eu ciocan ușor in ușa,iar Zayn spune:
"Nu acum Liam! Am treaba!" Striga.
"Bine atunci Zayn!" Spun tare ca sa ma audă.
Imediat se deschide ușa si Zayn imi zambeste:
"Iza! Nu știam ca esti tu! Intra!" Imi spune iar eu ma asez pe scaunul de la biroul lui.
"De unde stii unde stau?"
"Eu stiu totul!" Spun cu o voce de vrăjitoare,iar acest lucru il fce pe Zayn sa rada.
"Vino aici!" Imi spune Zayn si imi face semn sa vin langa el pe canapea. Cand ma uit pe fata lui e zgâriat si are mica pata roșie pe gât..
"Zayn,ce ai patit?" Il intreb in timp ce pun mana pe pata roșie de pe gât.
"Ah.. Ma doare.. Aici m-a strâns aseara un 'prieten' de gat."
"Adică Harry?" Il intreb stiind deja răspunsul.
"Nu!" Nu? "Un fost coleg de la scoala!"
"A.. Pai.. Liam mi-a spus ca Harry ti-a facut asta... Adică..." Spun,dar sunt întrerupta de Zayn:
"Liam nu știe multe!"
"Dar.. Si Harry mi-a spus ca te-ai băut cu el!" Spun confuza.
"Bine! Bine!! M-am bătut cu Harry! Am vrut sa-l învăț minte! Sa nu ne mai strice întâlnirile!"
"Si de ce nu mi-ai spus de la inceput?"
"Pentru ca este fratele tau! Si nu am vrut sa crezi ca ma bat cu el!"
"A." Mintea imi este invadata de amintirile de aseara cu Harry spunându-mi ca ma iubeste!
"Zayn.. Trebuie sa merg la scoala.."
"Bine... Aaa... Iza.. vineri seara e o petrecere.. Vii cu mine?"
"O petrecere? Suna bine. Am sa vin!"
"Ok! Mai vorbim!"
"Pa" ii spun si ies din camera lui.
"Deci.." Imi spune Liam.
"Nici un 'deci' Liam! Du-ma la scoala!" Ii spun in joaca.
"Bine!" Spune si ma ciupeste de nas.
...
Cand ajung la scoala fug spre clasa. Deja am întârziat si am muzica.
Cand intru in clasa profesorul nu e la catedra... La catedra este.....
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...