5. "Buzdan Kalp"

1.1K 79 35
                                    

Satır içi yorum yapmayı unutmayın <3

Yıldızı boyamayı da :)

5. "BUZDAN KALP"

- Flashback [geçmişten kesit] -

Hava soğuktu. Çok soğuktu.

Üzerimde incecik bir kazak vardı. Levent Abi ile aramızdaki gerilimden sonra hiç düşünmeden çıkmıştım evden. Soluğu, evin hemen yanındaki eski kulübede bulmuştum.

Bundan sonra burada yaşamak istiyordum. O eve geri dönmek ya da Levent Abi'nin yüzünü görmek istemiyordum. Bana yalan söylüyordu. İlk defa beni şaşırtmış ve buna karşı gelmemişti. Böyle böyle kendimi toparlayacağımı ve hayatı öğreneceğimi söylemişti.

Değişik bir adamdı.

Bedenim soğuktan titrerken üşüdüğüme aldırmadan elimdeki bezi musluğa tutarak kirini akıttım. Hemen sonrasında ıslak olan bezi sıkarak, önümde duran kirli masayı sildim usulca.

Mutfağa dizdiğim tabaklara kısa bir bakış attım. Nasıl bu kadar bulaşık birikmişti? Tek kişiydim. Tek başıma bu kadar şeyi nasıl yiyebilmiştim?

Kendime hayret ederken kollarımı dirseğime doğru sıvadım usulca. Önümdeki geniş kaba su doldurdum. Tezgahın üzerinde duran yeşil renkli şeye kısa bir bakış attım. Annem bulaşık yıkarken bunlardan sıkıp bezi köpürtürdü. Dudaklarımı büzerek ben de köpürmesini umup bezin üzerine sıktım bir miktar. Hemen sonrasında ellerimle çitilerken su gerçekten de köpürmüştü.

Şimdi ne yapacaktım?

Kapının gıcırtısıyla köpüklü ellerim yanımda duran bıçağa uzandı. Hızla arkamı döndüğümde gelen kişinin Kumsal olduğunu gördüğümde derin bir nefes verdim. Dışarıda bir sürü koruma vardı fakat ben hiçbirine güvenmiyordum. Kendimi sadece ben koruyabilirdim.

"Ne o, beni mi keseceksin?" diye sordu Kumsal keyifsiz bir şekilde kapıyı geri kapatırken.

"Neden geldin?" dedim kaşlarımı çatarak. "Hiçbirinizin yüzünü görmek istemediğimi söylemedim mi?"

"Hiçbirimizin değil, babamın yüzünü görmek istemediğini söyledin." dedi düzelterek. "Ayrıca sanane? İstediğim yere giderim, sana mı soracağım?"

ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin