Kısa zamanda 1K olduk aşklarım, tebrik ederim :)
19. "SİLAH"
<>
29 Haziran 2003 / Londra
Soğuk hava, ciğerlerime nüfus ederken ağır adımlarla yanımda Kumsalla birlikte ilerliyordum.
"Heyecanlı mısın?" Kumsal, merakla yüzüme bakarken göz devirdim.
"Ölüyorum heyecandan!"
"Of Karan," diye sızlandı. "Bir şeye de hevesli ol!"
"Birazdan vücudum iğnelenecek," dedim ve yüzümü buruşturdum. "Bunun nesine hevesleneyim, manyak mıyım kızım ben?"
Dudakları büzülürken bakışlarına yine hüzün çökmüştü. "Özür dilerim," dedi fısıltıyla. "Benim yüzümden."
"Kumsal bak seviyorum falan demeyeceğim, kalbini kıracağım." dedim kaşlarımı çatarak. "Senin suçun değildi, uzatma."
"Peki, ben seçebilir miyim dövmeni?"
Öyle bakıyordu ki yüzüme, karşı gelmek imkansızdı. Pes edercesine omzumu düşürüp başımı ağır ağır salladım.
"Tamam."
🌑
Aynadaki görüntüme, yaklaşık 2 dakikadır ara vermeden bakıyordum. Vücudumda orta boyutta bir Anka Kuşu dövmesi vardı. Başı, yanık izine denk gelirken, kanatları açıkta kalan göğsümü doldurmuş, kuyruk kısmı ise karnıma doğru ince bir işçilikle çizilmişti.
"Çok güzel oldu," diye mırıldandı Kumsal, başı omzundayken da aynadaki görüntüme beğeniyle bakarak.
"Hiç umutlu değildim," dedim şaşkınlıkla. "Bu kadar güzel olacağını ben de tahmin etmiyordum."
"Karan," diye fısıldadı kulağıma doğru. Seslenişiyle birlikte gözlerimi kendi yansımamdan alıp, Kumsal'a çevirdim.
"Efendim."
"Söz versene bana," dedi boşta duran ellerime uzanıp. "Bu dövmenin hakkını vereceğine dair."
"O nasıl olacakmış?" diye sordum gözlerimi kısarak.
"Anka Kuşu, yeniden doğuşu simgeler.." parmaklarını göğsümün üzerinde dolaştırdı bir süre. "Yeniden doğduğunu düşün. Tüm kötü anıları sil hafızandan.. Tüm cinayetleri, kötülükleri, kavgaları, gürültüleri.. Sana zarar veren her şeyi, sil at."
"Beni ben yapan bunlar, yavrum," dedim sessizce. "Karan Duman, bunlarla bir bütün olmuş. Silip atamam geçmişimi," yüzümde belli belirsiz bir tebessüm oluştu. "Bir yerde okumuştum. Çok sevdiği birini kaybeden insanlar, kaybettiği kişiyi ölümsüzleştirmek için vücuduna Anka Kuşu dövmesi yaptırırmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)
Подростковая литература[TAMAMLANDI] ° Aşkın ve nefretin, Dostluğun ve düşmanlığın, Karanlığın ve aydınlığın, Şehvetin ve ihtirasın, en uçlarında yaşanan bir hikaye. Birbirlerine olan aşklarından yanıp tutuşan Karan ve Kumsal, rol gereği gittikleri lisede kardeşlermi...