51. "SONUN BAŞLANGICI" (FİNAL)
Derince bir nefes çekiyoruz içimize..
NOT : bu bölüm bugüne kadar yazdığım en uzun bölüm... ve ateşten buzun en ağır bölümü.
Dinlene dinlene okuyun.
🌑
Aşk kapınızı çaldığında, tüm dünyanız alt üst olurdu. Suyu bile daha farklı içerdiniz mesela. Güne daha neşeli, daha mutlu uyanırdınız. Daha umutlu, daha istekli.. Hep yaptığınız işlerin bir 'daha' sı olurdu. Bu boktan hayatın da güzel olabileceğine inandırdınız kendinizi. Böyle ufak tefek toz pembe yalanlarla avunurdunuz.
Kumsal, gelinliği andıran beyaz bir elbise ile karşımdaydı. Saçına taktığı taç, ayrı bir hava katmıştı. Yüzünde ne çok, ne de az bir makyaj vardı.. Tam olması gerektiği gibiydi. Mavi gözleri, göz kapaklarına sürdüğü nude tonlar sayesinde daha bir açığa çıkmıştı.
"Nasıl olmuşum?" diye sordu, bana doğru adımlayıp gülümserken. "Güzel olmuş mu? Yakışmış mı?"
Dolu gözlerimi gözlerine değdirip, "Çok güzel olmuşsun." dedim sessizce. "Çok yakışmış."
"Yaaa, duygulandın mı sen?" dedi adımlarını hızlandırıp tam önümde durarak. Ellerini yanaklarıma koydu. "Gözlerin dolmuş.." dedi fısıldayarak. "Neden böyle oldun ki şimdi sen?"
"Bilmiyorum, gelin gibi olmuşsun." dedim gözlerimi kaçırarak. "Ne bileyim, duygulandım işte.. Koskoca adamım, beni çocuk gibi şey ediyorsun."
Seslice gülüp, "Kıyamam!" dedi kollarını belime dolayarak. "Sen daha şimdiden böyleysen, yarın bir gün evlendiğimizde ne yapacaksın acaba? Oturur ağlarsın kesin.."
"Dalga geçme Kumsal," dedim huysuzlukla kaşlarımı çatarak. "Vallahi konuşmam seninle daha!"
"Tamam tamam," dedi geriye çekilip dudaklarını birbirine bastırarak. "Susuyorum." Gözleriyle baştan başa beni süzüp gözlerini kıstı. "Bakıyorum da pek yakışıklıyız bugün."
"Her zamanki hâlim güzelim," dedim göz kırparak.
"Yesinler egonu," dedi elini göğsümün üzerine koyarak. "Bana bak, bu gömleğinin düğmeleri açılmayacak, tamam mı? Şimdi oraya kızlar falan da gelir, hiç kavga edecek hâlim yok."
"Bakarlarsa baksınlar," dedim omuz silkerek. "Önemli olan benim bakmam değil mi? Benim gözüm senden başkasını görmez bir kere."
"Hııı, öyle mi?" diye mırıldandı.
"Öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)
Teen Fiction[TAMAMLANDI] ° Aşkın ve nefretin, Dostluğun ve düşmanlığın, Karanlığın ve aydınlığın, Şehvetin ve ihtirasın, en uçlarında yaşanan bir hikaye. Birbirlerine olan aşklarından yanıp tutuşan Karan ve Kumsal, rol gereği gittikleri lisede kardeşlermi...