Bu kitap ; küfür, argo, cinsellik ve olumsuz ögeler içermektedir. Rahatsız olacakların okumaması önemle rica olunur.
Bölümler, 1000 - 2000 kelime arası gidip gelmektedir ve kısadır. Sıkılmadan, bunalmadan kolaylıkla okuyabilirsiniz.
.
Dip not : HİKAYEYİ DÜZENLEMEYE ALIYORUM. KARAN'I 19'UNA GİRMEK ÜZERE OLAN GENÇ BİR DELİKANLI OLARAK, KUMSAL'I DA 18 YAŞINDA OLAN BİR GENÇ KIZ OLARAK DÜŞÜNÜN.
Dip Not : KİTAPTAKİ MÜSTEHCEN SAHNELERİ AN İTİBARİYLE KALDIRMIŞ BULUNUYORUM.
Vakit ayırıp bu notu okuduğunuz için teşekkür ederim :)
ATEŞTEN BUZ / TANITIM
Anka Kuşu'nun hikayesini bilir misiniz? Önce yanar, sonrasında ise küllerinden doğar.
Yeniden doğmak sadece Anka Kuşu'na özel değilmiş. Onu anladım ben, onunla.
Her düştüğümde, o kaldırdı beni. Her acı çekişimde, o ortak oldu acıma. Her yalnız hissedişimde, o sardı bana kollarını. Kimsesiz değilmişim gibi hissettirdi. Her karanlıkta kalışımda, o bir ışık yaktı.
Ve her yanışımda, o su tuttu.
Yeniden doğdum onunla, Anka Kuşu gibi.
<>
Aşkın ve nefretin,
Dostluğun ve düşmanlığın,
Karanlığın ve aydınlığın,
Şehvetin ve ihtirasın,
en uçlarında yaşanan bir hikaye.Birbirlerine olan aşklarından yanıp tutuşan Karan ve Kumsal, rol gereği gittikleri lisede kardeşlermiş gibi davranmak zorundalardı. Şüphe çekmeden profesyonelmiş gibi rol yapmak oldukça zordu.
Birlikte büyüyen ikiliden, erkek olan Karan, mevsimlik işçi misali kışın hapishaneye giriyor, yazın çıkıyordu.
Kumsal ise, babası mafya olduğundan ötürü herkes tarafından dışlanıyordu. İnsanlar ondan korkuyor, yanına yanaşmıyorlardı.
Yeni başladıkları lisede ise ikili yoğun bir ilgi göreceklerdi. Hiç beklenmedik bir anda işlenen bir cinayetle birlikte, okuldaki herkes şüpheli duruma düşünce insanların ilk aklına gelen kişi, Karan olacaktı.
İşlemediği bir suç yüzünden yine hapishane yolu gözüken Karan'a bu kez Kumsal da inanmayacaktı.
Karan kendini nasıl aklatacaktı?
Ya da, kendini aklatabilecek miydi?
Sabrın sonu selamet değil, cinayettir.
<>
[alıntılar]
"Bu kızlardaki kötü çocuk merakını anlamıyorum," dedi sitemle. "Çok saçma değil mi? Bir insan neden bir mafya babasının oğluna böyle içi gidercesine bakar? Ruh hastası mı bunlar?"
Adımlarımı yavaşlatıp omzumun üzerinden yüzüne baktım. "Sana sormak lazım," dedim bastırarak. Yüzüme muzip bir gülümseme yerleştirdim. "Sonuçta sen de bana için gidercesine bakıyorsun."
×
"Geçiyor mu böyle?" dedi naif bir sesle. "Geçiriyor muyum acılarını Karan?"
"Geçiyor," dedim onu üstümden yavaşça itip altıma alırken. "Seni görmek," diye fısıldadım elimin tersiyle yanağını okşarken. "Seni hissetmek," diye devam ettim gözlerimi kapatıp kendimi ona bastırarak. Bu hareketimle birlikte dudaklarından bir inilti koptu. "Beni iyileştiriyor Kumsal."
<>
O KADAR HEYECANLIYIM Kİ ANLATAMAM SİZE..
Evet yanlış tahmin etmediniz, karşınızda görmüş olduğunuz bu hikaye, Gece Sarsılmaz'ın abisi olan Karan'ın hikayesi olacak.. Hicran ve Meftun'u okumaya gerek yok bunu kavrayabilmek için..
İlk defa hem genç kurgu olup hem dram, hem de aksiyon içeren bir kitap yazıyorum ve gerçekten heyecanlıyım. Bir taraftan gülüp eğlenirken diğer taraftan salya sümük ağlayabiliriz, ona göre..
Tanıtım'ı atıp biraz beklemek istiyorum. Önce Meftun'da biraz daha ilerlemeyi planlıyorum. Çünkü okuyanların da bildiği üzere, orada da Karan'ın büyümüş hâli birazcık fırtınalar estirecek..
'Giriş' bölümünde görüşmek üzere, öpüldünüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)
Genç Kurgu[TAMAMLANDI] ° Aşkın ve nefretin, Dostluğun ve düşmanlığın, Karanlığın ve aydınlığın, Şehvetin ve ihtirasın, en uçlarında yaşanan bir hikaye. Birbirlerine olan aşklarından yanıp tutuşan Karan ve Kumsal, rol gereği gittikleri lisede kardeşlermi...