45. "Son Nefes"

619 43 23
                                    







45. "SON NEFES"







Karan Duman'ın Anlatımıyla ;

TRABZON



Demir parmaklıkların ardından bir sağa bir sola volta atarken, Kumsal sıkıntılı bir nefes verdi.

"Ay Karan bir dursana, başımı döndürüyorsun."

"Ne yapayım?" diye sordum, üstten bakarak. "Canım sıkıldı."

"Hepsi senin yüzünden oldu," dedi Kumsal, yanımızda, ayrı bir hücrede olan adama bakarak. "Allah kahretsin seni!"

"Hastasınız siz hasta!" dedi adam, başını iki yana sallayarak.

"Ulan bana bak," dedim gözlerimi kısarak. "İkide bir sevgilime hasta diyip duruyorsun, ses etmiyorum, sabrımı zorluyorsun! Karakol falan demeden allah ne verdiyse gireceğim sana en sonunda!"

"Yaaa Karan," dedi Kumsal, yumuşak bir ses tonuyla oturduğu yerden ayaklanarak. "Sen beni mi düşünüyorsun?"

Pıtı pıtı yanıma doğru adımlayıp kollarını belime doladığında gülümsedim.

"Şikayet edeceğim sizi," dedi adam da oturduğu yerden doğrularak. "Arabada söylediklerinizi bir bir anlatacağım. Seri katil olduğunu söyleyeceğim!"

Kumsal gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp kafasını göğsüme gömerken, "Allah aşkına şikayet et ya," dedim alayla. "Etmezsen hatrım kalır!"

Ortalıkta derin bir sessizlik oluşurken nefesimi dışarı verip kolumu Kumsal'ın omzuna attım. "Çok sıkıldım ben," dedim sessizce.

"Ben de." Alttan yüzüme bakıp, kıkırdadı.

"Neye gülüyorsun?" diye sordum, yüzümde bir tebessüm oluşurken.

"Birlikte nezarethaneye girmedik de demeyiz," dedi keyifle. "Bir bu kalmıştı!"

Seslice gülüp, "Harbiden." dedim başımı başına yaslayarak. "Anormal bir ilişkimiz var."

"Bizim de çok normal olduğumuz söylenemez yani," dedi tatlı tatlı konuşarak.

"Doğru diyorsun."

Adım sesleri işittiğimde gözlerimi Kumsal'dan aldım. Bizi buraya tıkan polis memuru, yanımızdaki adamın kapısının önünde durdu. Kilidi açarken, "Çıkıyorsun." dedi yüzüne bakarak.

Kumsalla aynı anda birbirimize bakıp, "Ne?" diye sorduk, afallayarak. "Pardon da polis kardeş," dedim bakışlarımı yeniden ona çevirerek. "Hırsızlık yapan o, çıkan da o. Biz ne olacağız?"

"İfadesini alacağız," dedi yüzüme bile bakmayarak.  "Siz burada kalıyorsunuz."

Kumsal oflayarak, "Çok saçma." dedi kaşlarını çatarak. "Bizim bir alakamız yok diyoruz, neden inanmıyorsunuz?"

ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin