Çok uzun bir aradan sonra yeniden hepinize merhabalar aşklarım.. Öncelikle hepinizi çok özlediğimi belirtmek isterim. Ateşten Buz'u da öyle :')
Şimdi diyorsunuz ki bayram değil seyran değil bu ceno niye 13 Temmuz'a özel başlık attı.. Hemen açıklıyorum.
Bugün Karan'ımızın, canımızın doğum günü. Daha önce yazdığım hiçbir karakter için böyle ayrıyetten bir başlık adı altında yazı paylaşmamıştım. Bu da Karan Duman'ın bendeki yerinin diğerlerinden çok ayrı olduğunun göstergesi sanırım :')
Ateşten Buz'u yazmaya karar verdiğimde 2020 yılındaydık. Taslakta defalarca karaladım, sildim. Defalarca güzel oldu mu acaba diye okudum, beğenmedim, yeniden sildim. En sonunda 2021 yılının Haziran Ayı'nda yayımlamaya karar verdim ve hayatımın en güzel kararı oldu bu.
Karan karakteri benim için öyle özel bir karakter ki.. Her insanın hayatında olması gereken bir kişi gerçekten.. Her yönüyle harika biri. Hatırlar mısınız bilmem, Levent Özkan bir konuşmasında 'Karan Duman bir marka.' demişti. Tam anlamıyla öyle.
Acısı acım, mutluluğu mutluluğum oldu. Bazen bölüm yazarken düşünmekten uyuyamadığım zamanlar oldu. Sevgiye muhtaç kalışı, aile sıcaklığını arayışı öyle dert oluyordu ki içime, acaba yazmasam mı ya diyordum. Her hareketi, her konuşması içime milim milim işliyordu.
Gerek betimlemesiyle, gerek konusuyla, gerek yazım yanlışlarına dikkat edilmesiyle en iyi kitabın hangisi diye sorsalar yalan yok, Kızıl Çehre derim. Bu bariz ortada bir şey ama senin için hangisi daha değerli deseler hiç ayrım yapmam desem bile sorunun yanıtı şüphesiz, Ateşten Buz olur.
Ateşten Buz herkesin kendinden bir şeyler bulduğu bir kitap oldu her zaman. Kumsal ve Karan sadece birbirine aşık olan iki genç değildi. Aralarında çok daha farklı bir bağ vardı. Yeri geldiğinde çok yakın iki dost, yeri geldiğinde çok iyi bir abi kardeş, yeri geldiğinde ise birbirlerine çok aşık olan iki genç oldular.
Tüm bunların yanı sıra annesini çok küçük yaşta kaybedip baba sevgisine hasret kalan bir çocuğun sevgi arayışını okuduk kitap boyunca. Levent ve Karan arasındaki baba oğul ilişkisi, kan bağı olmamasına rağmen mükemmeldi. Gerçekten iyi yansıttığımı düşünüyorum aralarındaki bağı.
Uzun lafın kısası hep diyorum ki, iyi ki.
İyi ki yazmışım bu kitabı.
İyi ki zihnimdeki Karan Duman karakterini eksiksiz aktarmışım sizlere.
İyi ki okumuşuz onları.
İyi ki, Karan Duman.
İyi ki doğmuşsun can içim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)
Teen Fiction[TAMAMLANDI] ° Aşkın ve nefretin, Dostluğun ve düşmanlığın, Karanlığın ve aydınlığın, Şehvetin ve ihtirasın, en uçlarında yaşanan bir hikaye. Birbirlerine olan aşklarından yanıp tutuşan Karan ve Kumsal, rol gereği gittikleri lisede kardeşlermi...