15. "Ölüm Ve Yaşam Arasında"

902 57 21
                                    

15. "ÖLÜM ve YAŞAM ARASINDA"



-Flashback [geçmişten kesit]-

"Kural 1, daima soğukkanlı olun. Ne olursa olsun, neyle karşı karşıya kalırsanız kalın, kendinizden ödün vermeyin."

Levent Abi'nin sözüyle birlikte, Kumsalla aramızda sözsüz bir bakışma geçti.

"Kural 2, kimseye güvenmeyin." gözleri ikimiz arasında gidip gelirken, "Kendinize bile." diye ekledi bastırarak. "İnsanoğlu nankördür. Yarı yolda bırakmayı sever."

"Birbirimize bile mi?" diye sordu Kumsal merakla. "Ben Karan'a güveniyorum. O beni yarı yolda bırakmaz."

"Birbirinize bile." diye karşılık verdi Levent Abi. "Karan isterse canından bir parça olsun, buna rağmen kimseye güvenmeyeceksin Kumsal."

Derin bir nefes verdi. "Kural 3, Herkesten güçlü olacak fakat ezikmiş gibi davranacaksınız. Kimse gerçek gücünüzün farkında olmayacak. Ve hiç beklenmedik bir anda, gücünüzü ortaya koyup herkesi bozguna uğratacaksınız."

"Neden?" diye sordum ifadesiz bir tavırla. "Neden gücümüzü göstermiyoruz? Neden gizleyeyim ki bunu?"

"Çünkü bu camia, kendinden güçlü birini gördüğünde ondan haz etmez evlat," diye mırıldandı yandan bir bakış atarak. "Güç gösterisi yaparak gereksiz yere hayatınızı riske atmaya gerek yok."

Anladığımı belli eden mırıltılar çıkardığımda, devam etti.

"Kural 4, çevrenizdeki herkesin zayıf noktasından haberiniz olsun. Herkesin zaafını bilin, ama hiç kimseye çaktırmayın."

Sol elini yumruk yapıp havaya kaldırdı. "Güç dediğin burada olmaz," dedi bileğini işaret ederek.

Hemen ardından, işaret parmağını şakaklarına bastırdı. "Asıl güç buradadır. Bunu unutmayın."

<>

26 Haziran 2003 / Londra




Siren sesleri.

Başımın zonklamasıyla birlikte, beynimi patlamak istercesine kulaklarıma dolan tek ses, ambulansın siren sesleriydi.

Elimi enseme götürmek istedim fakat zorlasam da yapamadım. Ellerim ,kalın bir iple sıkıca bağlanmıştı.

Aklıma Kumsal düştüğünde, vücudumdaki ağrıyı umursamadan başımı sağa sola sallayıp kendime geldim. Bulunduğum yeri gözlerimle taradığımda, sürekli yanıp sönen, ahı gitmiş vahı kalmış basit bir ampul etrafı ışıtıyordu. Elektrik cızırtıları, ambulansın siren seslerine eşlik ediyordu.

ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin