Ihm ıhm.. 41. Bölüme geldik, 41 kere maşallah diyelim mi? Diyelim diyelim..
Bu bölüm bir Trabzon havası almaya gidiyoruz, hazır mıyız gençlik??
41. "ACI GERÇEK"
Karan Duman'ın Anlatımıyla ;
TRABZON
Ne doğup büyüdüğüm İstanbul, ne de son 1 aydır tamamen yerleştiğimiz Londra, Trabzon'un yerini doldurmuyordu. Kokusu bile bir başkaydı. Havası daha temiz, daha huzur doluydu. Gürültüden uzak, yeşillikler arasında, Ayşe Hala'nın oturduğu konağa doğru sürüyorduk, incelik yapıp havaalanına gönderdiği arabayı.
"Tam hayallerim gibisin,
Sevmek çok kolay olacak.
Sen de beni bir seversen,
Aşkımız olay olacak."Kumsal'ın keyfi yerindeydi. Bağıra bağıra, arabada çalan şarkıya eşlik ediyordu. Yol boyu böyleydi. Levent Abi onun bu tavrından hoşnut olmamış, yolun ortasında inerek taksiyle geleceğini söylemişti. Kumsalla, 'Yaşlandın artık bize ayak uyduramıyorsun.' diyerek dalga geçmiştik. Bizi kâle bile almamış, ters ters bakmakla yetinmişti.
Bize yetişebilsin diye arabayı yavaş kullanıyordum.
"Tam hayallerim gibisin,
Sevmek çok kolay olacak.
Sen de beni bir seversen,
Aşkımız olay olacak."Elleri, ellerimi buldu. "Hadi," dedi sesini duyurmak istercesine bağırarak. "Sen de eşik et bana!"
"Akacak coşkun sellerde
Esecek deli yellerde
Dolaşıp bütün dillerde
Aşkımız olay olacak."Bir yandan onunla birlikte şarkıya eşlik ederken, bir yandan da ellerimdeki elini dudaklarıma götürdüm. Öptüğümde, kıkırdadı.
"Akacak coşkun sellerde
Esecek deli yellerde
Dolaşıp bütün dillerde
Aşkımız olay olacak."Araba sürmemi önemsemeden bana doğru yanaşıp yanağımı öptü. Keyifle gülümseyip arkaya yaslandım.
"Gönlüm bir deli sevdim bak seni
İnan bu sevgimi tarih yazacak
Haydi yak beni, durma sar beni
Aşkımız olay olacak."Cilvekar bir tavırla elleri çenemdeki sakalarımda dolandı. Bu hareketi huylanmama sebep olduğunda seslice güldüm.
"Gönlüm bir deli sevdim bak seni
İnan bu sevgimi tarih yazacak
Haydi yak beni, durma sar beni
Aşkımız olay olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)
Jugendliteratur[TAMAMLANDI] ° Aşkın ve nefretin, Dostluğun ve düşmanlığın, Karanlığın ve aydınlığın, Şehvetin ve ihtirasın, en uçlarında yaşanan bir hikaye. Birbirlerine olan aşklarından yanıp tutuşan Karan ve Kumsal, rol gereği gittikleri lisede kardeşlermi...