25. "SORGU"
2 Temmuz 2003 / Londra
[Sorgu Odası]
Elif Dal'ın Anlatımıyla ;
Sorgu odasının kapısı sertçe açılırken, olduğum yerde sıçradım. Uzun boylu, genç bir kadın girdi içeriye. Hemen ardından kapıyı kapatıp, bana doğru adımladı ve tam karşımda durdu.
"Ben cinayet bürodan Derya Çahan," dedi tok bir sesle, elindeki dosyayı önümüzdeki masaya bırakarak. Göz ucuyla dosyaya baktığımda, kapağında Cemal Ekin'in fotoğrafını görmemle birlikte ağlama isteğim yeniden günyüzüne çıktı.
"Cemal Ekin Aksu, dün gece saat 12 sularında ölü bulundu." dedi karşıma oturarak. Dirseklerini masanın üzerine dayayıp gözlerimin içine baktı. "Telefondaki son konuştuğu kişi sensin. Anlat bakalım, Cemal'i nereden tanıyorsun?"
"Ekin," dedim ve devamını getiremeden bir hıçkırık feryat etti dudaklarımın arasından. "Ekinle biz çok eskiden beri arkadaştık," gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. "Yaklaşık 2 yıldır da sevgiliyiz. Yani, sevgiliydik."
"Ayrıldınız mı?" dedi meraklı bir tınıyla.
Başımı salladım ağır ağır. "Ayrıldık. Ayrılmıştık."
"Kim ayrıldı?"
"Ben," dedim içime ağır bir pişmanlık hissi çökerken. "Ben ayrıldım."
"Niye ayrıldın?"
"Çok baskıcıydı," yanaklarımı elimin tersiyle sildim. "Çok sıkıyordu beni, çok karışıyordu işime.. Ben de daha fazla tahammül edemedim."
"Dün neden aradın onu?" diye sordu, tek kaşını kaldırarak. "Eski sevgilisini neden gecenin bir vakti arar ki bir insan?"
"O benim eski sevgilim olabilir ama her şeyden önce arkadaşımdı!" dedim öfkeyle nefesimi dışarı vererek. "Dün, tatsız bir olay yaşanmıştı okulda. İyi mi diye sormak için aramıştım."
"Nasıl tatsız bir olay yaşandı?" dedi gözlerini kısarak. "anlat."
"Konuya hâkim değilim, son anda yetiştim.. Ama gördüğüm tek şey, Karan Duman, Cemal'i tehdit etmişti." dedim dişlerimin arasından.
"Tehdit?" dedi sorarcasına oturduğu yerden doğrularak. "Ne dedi mesela? Biraz açar mısın?"
"Sana yemin olsun, senin ölümün benim elimden olacak, dedi.. O da yetmedi, bize ithafen bu herif bir şey daha yapsın, herkes şahidim olsun ben bunu öldürürüm gibisinden bir şeyler söyledi." diye mırıldandım, gözlerimi gözlerine dikerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)
Teen Fiction[TAMAMLANDI] ° Aşkın ve nefretin, Dostluğun ve düşmanlığın, Karanlığın ve aydınlığın, Şehvetin ve ihtirasın, en uçlarında yaşanan bir hikaye. Birbirlerine olan aşklarından yanıp tutuşan Karan ve Kumsal, rol gereği gittikleri lisede kardeşlermi...