27. "İhanet"

601 49 21
                                    

27. "İHANET"




🌑






4 Temmuz 2003 / Londra

Mutluluktan havalara uçarken hiç beklenmedik bir anda, hızla yere çakılabilirdiniz.

Kendinizi, her şeyin güzel olacağına inandırıp hiç beklenmedik bir anda, inancınızı yitirebilirdiniz.

Hayaller kurup , o hayalleri kağıtlara yazarak uçan bir balonun ucuna taktım. Zihnimde bir lunapark inşa ettim. Çocukluğuma sözler verdim. Kumsal'ı da tüm bunların merkezi yaptım.

Sonra ; ne kadar balon varsa patladı, lunapark kapandı, çocukluğum bitti, Kumsal gitti.

"Karan Duman," dedi Derya Hanım, derin sessizliği bozarak. "İtiraf et, iki tarafın da gönlü hoş olsun. Aksi takdirde, ben sana ettirmesini bilirim."

"İşlemediğim bir cinayeti üstlenmeyeceğim," sesim net ve katıydı.

"Zora mı oynayacaksın?" dedi tek kaşını kaldırarak. "Tamam, zor oynayalım." Sertçe elini masaya vurarak ayaklandı oturduğu yerden. "Eğer kendi ağzınla itiraf etmezsen en az 18 yıl," dedi etrafımda pervane gibi dönerek. "18 yıl kalacaksın içeride!"

"Olabilir." dedim ifadesizce.

"Kumsal gidecek," dedi kulağıma doğru eğilerek. "Seni beklemeyecek. Sensiz devam edecek hayatına."

"Haklı olarak." dedim başımı yana yatırarak.

"Levent Abi'n.." diye mırıldandığında, sertçe yutkunup keskin bakışlarımı yüzüne çevirdim.

"Sakın." dedim dişlerimi sıkarak. "Bana onun hakkında bir şey söyleme."

"Sana inanmadı," dedi daha da fazla üzerime gelerek. "O bile sana inanmazken, ben neden inanayım sana?"

"Kendin bilirsin."

Umursuz tavrımla birlikte derin bir nefes verip, "Kumsal." dedi yeniden ona dönerek. "Kumsalla bir ilişkiniz olduğunu basın öğrenirse ne olur?"

"Sana bir şey söyleyeyim mi?" diye fısıldadım, gözlerinin içine bakarak. "Tam 5 yıldır, düzenli olarak böyle sorguya çekiliyorum."

Dudaklarımı yaladım. "Yani senin gibileri çok gördüm. Eğer ben bu cinayeti işleseydim, tehditlerine boyun eğerdim. Niye biliyor musun?"

"Niye?" diye sordu, merakla.

"Çünkü ben sonucuna katlanamayacağım işin içine girmem." Bu tavrımdan huzursuz olduğunu belli eden bir ifadeye büründü yüzü. Aldırmadım. "Beni alttan alttan Kumsalla tehdit ediyorsun ya hani, buyur git söyle herkese. İstersen telefonumda fotoğrafımız var, onu da kanıt olarak gösterirsin. Zaten er ya da geç öğrenilecekti, işimizi kolaylaştırmış olursun."

ATEŞTEN BUZ (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin