Famfáry! A je to tady! :D Trojka Mafie konečně na světě ^-^ Snad jste se těšili a snad vás třetí a doufejme, že konečné pokračování bude bavit aspoň trošičku <3
Povídka bude vycházet každou středu a neděli ^-^
Naruto se právě opíral o zábradlí kovového balkonu a nechal teplý červencový vzduch hrát si s jeho delšími blonďatými vlasy. Blížilo se pomalu k desáté hodině a obloha se začínala konečně zatmavovat. Prohlížel si v dálce potemnělý a nyní nebezpečně vypadající oceán, lákající k nočnímu koupání. Příjemné a poněkud uklidňující ticho narušilo Deidarovo hudrování z přízemního patra velké vily. Musel se ušklíbnout. Ten blonďatej pitomec zase nadával na někoho, kdo mu snědl jeho jogurt. Slyšel totiž každé slovo.
,,Co jsi tu tak sám? Děje se něco?" uslyšel za sebou hluboký sametový hlas a zezadu ho objaly dvě silné paže.
Už tomu bylo skoro dva a půl roku, co se Madara, Naruto, Deidara, Sasori a Hidan téměř ztratili z povrchu zemského. Cestovali po všem možných Madarových vilách a pozemcích, které vlastnil, a užívali si krás světa. Zdálo se to skoro až idylické, kdyby neměli věčně za prdelí někoho, kdo se je snažil dostat. Procestovali společně bok po boku snad půlku Země. Na Madaru, Hidana, Deidaru a Sasoriho byl vydán mezinárodní zatykač. Hledala je snad každá policie v zemi, každá soukromá i státní organizace. Byla na ně vypsaná totiž sakra velká odměna za dopadení. Naruto, kupodivu všech, se hledal jen jako jejich rukojmí a stále jako hlavní svědek v Madarově spisu.
Začali v Jižní Koreji, kde se zdrželi jenom pár týdnů.
Pak následovala Čína, kde pobyli dva měsíce a Rusko, kde vydrželi jenom týden, díky Deidarovu i Narutovu neustálém mrmlání o tom, že v tak nehostinné pustině rozhodně nestráví zbytek svého života.
Hned na to se vydali na Evropský kontinent, kde v Itálii pobyli další měsíc. Tam se měli poměrně fajn. Itálie mafií jenom žila a Madara tam měl opravdu velkou spoustu známých.
Následoval třítýdenní pobyt ve Francii, respektive v Paříži, kde Naruto mohl poprvé v životě spatřit Eiffelovu věž a kde Deidarova očka jenom svítila blahem, když viděl tu francouzskou módu všude kolem sebe a spousty muzeí s uměním.
Po pobytu ve Francii se přesunuli do Španělska. Tam strávili tři měsíce. I Španělsko bylo proslulé mafiánskými skupinami a setkali se tam s několika Madarovými informátory, kteří je vroucně pohostili a ukázali jim všemožná zajímavá místa a památky, aniž by se museli bát, že je někde zatknou.
V Německu, Rakousku, Portugalsku a Dánsku strávili dohromady měsíc.
Následovala Afrika. Egyptem a Nigérií prosvištěli s pouze týdenními zastávkami. Opět na hlavní popud Deidary, na kterého bylo v těchto oblastech příliš velké horko a podle jeho vlastních slov, to jeho pleť prostě nezvládala.
Na Madagaskaru společně strávili půl roku. Tam se Narutovi líbilo zatím nejvíc. Obrovská vila kousek u moře, bílé písečné pláže. Příjemné horké noci.
Mallorce se však vyhnuli skoro až obloukem, což Uzumaki nenesl chvíli moc dobře. Přece jenom tam žili momentálně jeho rodiče, na které nechal Madara převézt svou vilu společně s velkým balíkem peněz. Chtěl se ujistit, že začnou příjemný nový začátek, což od něj bylo opravdu víc, než velkorysé a blondýnek mu za to byl opravdu velmi vděčný.
Podívali se i do Ameriky, kterou procestovali téměř křížem krážem a to jim zabralo několik měsíců.
Jejich cestování prozatím zakončili v Brazílii. Madara měl velký rodinnou vilu na okraji Rio De Janeira. Tam teď blondýnek stál na balkóně a prohlížel si město zářící všemožnými světélkujícími barvami. Tady městský šum neutichal ani za přicházející noci, spíše se to snad ještě více rozjíždělo. Tohle město snad nikdy nespalo.
ČTEŠ
Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓
FanfictionDva roky utekly jako voda. Už jsou to dva roky, co se po čtveřici hledaných mafiánů a jednom civilistovi slehla zem. Musí se skrývat, měnit svou identitu a často cestovat, aby se vyhli všem, kteří po nich jdou. Narutovi se však stýská po rodině. Rád...