29. Ach, ta dětská užvaněnost

429 39 23
                                    

Jen co Kisame přišel oznámit, že se tu objevilo Deidarovo auto, Madara se nepříjemně napjal a prostým mávnutím ruky jej vyhnal ze své už zpola poklizené pracovny.

,,Hlavně v klidu," slyšel Fugaka, když mířil ke dveřím.

Hodil po něm přes rameno výhružným pohledem a zmizel na chodbě. Rychle sešel patro dolů, kde se ve vstupní hale potkal s návštěvou. Bystře si všimnul, jak se Naruto nepříjemně napjal, Minaru se na něj zářivě usmála a Deidara se na něj díval s naprosto nicneříkajícím výrazem.

,,Minaru si chce sbalit ještě nějaké hračky," vzal si slovo dlouhovlásek a popostrčil tak kupředu malou dívku, ,,tak šupajdi. Za chvilku pro tebe přijdeme."

Blondýnka přikývla a s úsměvem se rozeběhla do svého pokojíčku, ve kterém se nestihla ani pořádně ohřát a už se musela stěhovat jinam.

,,J-já si jdu pro ten n-noťas," zakoktal se Naruto a se sklopenou hlavou proběhnul kolem Madary.

Deidara a černovlasý Uchiha tak zůstali stát naproti sobě a přeměřovali se nyní zvědavými pohledy.

,,Chci jenom říct, že když se naskytne nějaká práce," začal trochu přemýšlivě plavovlásek, ,,tak se mnou můžete počítat. To, že tu už nebydlím, neznamená, že všechno házím za hlavu. Peníze jsou potřeba, ale... Pochopím, když nebudete mít zájem."

Madara si ho přelétnul tmavýma očima, než jenom slabě přikývnul a otočil se k němu zády.

,,Počítám s tebou," zamručel, ,,dávej na ně pozor."

A s posledním slovem odešel ke schodišti, aby po něm mohl vystoupat do prvního patra. První, kam zamířil, byl Minarin pokoj, kde si dívenka do připravené tašky balila všechno, co jí přišlo pod ruku. Pro ni bylo nejnutnější úplně všechno.

,,Tohle všechno se ti tam přece nevejde," zasmál se jemně nejstarší Uchiha, opřený o futra dveří.

Blondýnka se na něj smutně podívala a ještě smutněji si povzdechla.

,,Já vím," zamručela a zahleděla se na přeplněnou tašku hračkami.

,,Vždycky si sem můžeš pro něco zajet, když budeš chtít," začal Madara pomalu a vkročil do místnosti, ,,stačí zavolat a buď tě sem kluci odvezou, nebo ti to přivezu já, ale nemyslím si, že v hotelovém pokoji bude dostatek místa, na všechno tohle, co tu máš."

Minaru na něj překvapeně zamrkala.

,,Nebydlíme v šádném hotelu," zavrtěla hlavou.

,,Ne?" pozdvihl obočí zvědavě starší muž a přiklekl si k ní na zem.

,,Ne," zavrtěla znovu, ,,máme veltý dům. Taty tam mám svůj potojíčet, ale tenhle je hezší."

,,Dům?

,,Jo, je velitý, má jedno patlo a veltou zahladu." Ale museli jsme tam hotně včela utlízet. Byl tam oblovstej boldel."

Madara nakrčil obočí, ale musel se jemně usmát. Minaru měla pojem veliký trochu zkreslený. Ale co, bylo to jenom dvouleté dítě. Pro ni, takového prcka, muselo být veliké všechno.

,,Ale museli jsme tam hotně včela utlízet. Byl tam oblovstej boldel," rozpovídala se najednou sama od sebe, aniž by jí černovlásek pobízel, ,,Itachi se Sasukem nám pomáhali."

Tentokrát se na ní Uchiha užasle podíval.

,Itachi se Sasukem? Takže včera byli celou dobu tam? Proto si vypnuli sledovačku?'

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat