Jen co Naruto s Deidarou a Minaru zmizeli ve vile, se Fugaku s Madarou zvedli, omluvili se u stolu a vyšli na blízkou procházku po překrásné bílé pláži. Všem bylo nadmíru jasné, že ti dva si chtějí promluvit o samotě. Přece jenom se neviděli takovou dobu.
,,Tak jak vám to klape?" zajímal se Fugaku zvědavým hlasem a s rukama v kapsách se v nepříliš vhodných botách na procházku pláží, kobrcal pískem.
Madara se na něj podíval s pozdviženým obočím.
,,To už jsme probírali, ne?"
,,Je lepší to slyšet přímo od tebe, než z pitomýho telefonu," protočil Fugaku očima.
Starší černovlásek si jenom povzdechl a mírně zavrtěl hlavou.
,,Klape nám to víc, než dobře, řekl bych. Nemůžu si stěžovat."
,,A on?" ušklíbnul se druhý.
,,On taky ne," zpražil ho Madara zamračeným pohledem, ,,proč se na to pořád vůbec ptáš? O co ti jde?"
,,Plánuješ si ho vzít?"
To staršího muže upřímně zaskočilo, byť to byla poněkud normální otázka. Upřímně se nad tím za tu dobu ani nezamyslel. Proč taky? Odkdy bylo přímou nutností zpečeťovat svůj vztah prsteny a cárem papíru? Odnepaměti? Ne... Časy se už dávno změnily.
,,Co je to za pitomou otázku?" vydechl nakonec překvapeně.
Fugaku pokrčil rameny.
,,Normální otázka. Prostě se jenom ptám a snažím se zavést normální konverzaci. Chci se o tobě něco dozvědět. Neviděli jsme se pár let."
Madara si ho přeměřil zkoumavým pohledem.
,,Teď ten pravý důvod, prosím," zamručel nespokojeně.
Mladší si dlouze povzdychnul.
,,Nebude to trvat dlouho a zaklepeš bačkorama stejně jako já. A kdo potom zdědí naše místa? Sasuke s Itachim toho mají ve svých okrscích až nad hlavu, stejně jako Shisui a Obito. Nezvládnou pokrýt Ósaku a k tomu Tokyo. Chce to dalšího nástupce, Madaro. Někoho s mladou krví jako je právě Naruto."
,,Nechceš mi tu teď předhazovat to, co si myslím, že ne?"
,,Měl bys ho zaučit. I Hidan, Sasori a Deidara. Měl by mít patřičný výcvik."
,,Nebudu ho vystavovat nebezpečí."
,,Jakože si to nikdy neudělal, že?"
,,To byla zcela jiná situace."
,,Tak situace může nastat kdykoliv."
,,To nemůžeš vě-"
,,Potkal jsem Danzoua," skočil mu Fugaku do řeči dřív, než stihnul dokončit větu, o které stejně mladší věděl, jak dopadne.
,,C-co?"
Madara nyní byl opravdu překvapený. Tak proto tyhle debilní otázky?
Krátkovlasý si znovu povzdechl a přikývnul. Na chvilku se zastavil, aby se zadíval na tyrkysové moře jehož mírné vlky omývaly bělostnou pláž.
,,Jo. Před pár týdny jsem ho potkal v Tokyu."
,,Myslel jsem, že se stáhnul po té neshodně do Švýcarska."
,,Švýcarsko už není jeho jediným teritoriem. Moc dobře víš, že to byl vždycky náš konkurent. Potom, co jsme spolu hodili z mé strany dosti nucenou řeč, jsem si o něm zjistil pár informací. Jeho spolek se začíná rozlézat do Německa, Rakouska, Ameriky, Koreje. Pár svých lidí má i v Číně a Indii. Ale... Zatím nejvíc kontaktů má ve Španělsku."
ČTEŠ
Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓
FanficDva roky utekly jako voda. Už jsou to dva roky, co se po čtveřici hledaných mafiánů a jednom civilistovi slehla zem. Musí se skrývat, měnit svou identitu a často cestovat, aby se vyhli všem, kteří po nich jdou. Narutovi se však stýská po rodině. Rád...