9. Shledání

421 46 8
                                    

Jen co mladý muž ucítil, jak se kolem něj sevřely dvě dlouhé dámské paže, které si ho téměř medvědím stiskem natiskly na svoje tělo, nohy se mu roztřásly a do očí se mu okamžitě nahrnuly slzy dojetí. Uzavřel rudovlasou ženu v takovém objetí, že jí rozhodně musel na chvilku zamezit přísun kyslíku, ale nejspíš jim tato podstatná věc vůbec nevadila.

Kushina s pevně sevřenými víčky zabořila hlavu do blonďatých rozcuchaných kadeří a jen uvítala, když k nim přistoupil její manžel, který je ve své náruči schoval oba dva, aby zakryla to, jak moc je momentálně naměkko.

Naruto podvědomě nasával tak známou a přitom skoro naprosto cizí vůni svojí matky a svého otce a choulil se v jejich medvědím objetí jako malé dítko. Téměř pozapomněl na tu malou holčičku s dvěma blonďatými roztomilými culíky, která se ještě před chvílí držela Kushininy sukně a zvědavě se dívala na to, proč k nim plavovlásek tak zbrkle běží.

,,Tak moc jste mi chyběli," zavzlykal blondýnek a zhluboka popotáhnul.

,,A ty nám," zamumlala mu Kushina do vlasů, ,,nemůžu uvěřit, že tu opravdu jsi. Už jsme se s tátou vážně báli, že tě už nikdy neuvidíme. Máme ti toho tolik co říct."

,,To to je, maminto?"

Z láskyplného objetí je vytrhnul roztomilý dětský hlásek.

Uzumaki se konečně probral ze sentimentální chvilky a trochu se od matky s otcem odtáhnul, aby sklonil hlavu a zadíval se do opálené buclaté tvářičky s obrovskýma zářícíma modrýma očima. Se skousnutým rtem se poté rychle podíval na Kushinu, která jenom s úsměvem přikývla a poklekla si vedle holčičky, kterou vtáhla do hřejivého a mazlivého objetí.

,,To je Naruto," představila mladíka.

Ten si před holčičku kleknul na jedno koleno a zblízka se jí zadíval se zářivým úsměvem do tváře. V ten okamžik pochopil, co znamená láska na první pohled. Okamžitě si jí zamiloval, i když jí neznal ani pět minut.

,,Naluto?" zopakovala s pozdvihnutým obočím, než se její očka překvapeně rozzářila ,,Ty si ten tluk z obláztů!"

Blondýnek se musel zasmát jejímu roztomilému žvatlání.

,,To je Minaru," usmívala se Kushina, ,,tvoje sestra."

,,Moje sestra...?" zamumlal modroočko, ,,K-kolik jí je?"

,,Necelé dva roky," ozval se konečně Minato, ,,mamka otěhotněla chvíli po Vánocích, když si u nás tenkrát byl."

Uzumakiho tvář se roztáhla do šibalského úsměvu a spiklenecky na tátu zamrkal.

,,Já věděl, že to dokážeš, ttebayo," zazubil se na něj.

,,Naruto!" vyhrkla Kushina a její tvář lehce zrudla stydlivostí.

Možná by řekla nějakou nadávku, ale před malou si to raději nedovolila. To dítko mělo velký dar opakovat věci, které rozhodně nemělo.

,,Moc mě těší, Minaru," usmál se na ní blondýnek, když se na ní znovu zadíval.

Momentálně nevěděl, jak se má teď zachovat. Natáhnout k ní ruku na pozdrav by možná bylo trochu zvláštní, avšak Minaru to vzala do svých malých ručiček. Odvážila se k němu udělat krok a krátkými pažemi jej objala kolem krku.

,,Ahoj, Naluto," špitla, ,,chceš utázat moje panenty?"

,,Kouknu se na ně moc rád," zašeptal jí do ucha a opět neměl daleko k slzám.

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat